Question Har Peugeot Jetforce C-tech likadan motor som Ludix Blaster R-cup/Ludix Blaster?

Tjena!

Som rubriken lyder så undrar jag då om en Jetforce har likadan motor som en Ludix Blaster/R-Cup
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

bump
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

Bring up my post.

jag e inte hundra, men när jag köpte ett rör till min ludix så stod det jetforce på lådan.. så antar det

Citat Ursprungligen postat av str8 Visa inlägg
    jag e inte hundra, men när jag köpte ett rör till min ludix så stod det jetforce på lådan.. så antar det
    Okej tack! Läste nyss att de nya liggande peugeot motorerna är monterade i Ludix modellerna och Jetforce så det är likadan motor på Jetforcen som på en Ludix! Tack för all hjälp!

Mvh

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    de nhar samma motor som en blaster eftersom den är vattenkyld blaster & blaster r cup är vatten kylda , r cup har skiva bak, vanliga blaster trumma , snake har skiva fram & bak resten av alla ac ludixar har trumma bak

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in