Sidan 4 av 5 Första ... 2345 Sista
    Finns bara en snygg hoj och det är bmw 1000rr det är riktig kärlek det

Namn:  2010-bmw-s1000rr-pic-16_460x0w.jpg
Visningar: 555
Storlek:  18,6 KB

Bytte till mig en gsxr 750 -90 igår. Provkörde den idag en bit, jävla as te o gå! Va lite fuktigt så 1an släppte de bara men på 2an va man på bakan utan problem
    Ska dock sälja den då jag inte har något kort, dessutom tvekar jag inte på att jag hade kört ihjäl mig ganska omgående

2 bilder får ni iaf, är de någon som är sugen så hojta till! Bessad för 2 veckor sen med blankt papper, dokumentation sen -02 på allt som är gjort.

Uploaded with ImageShack.us

Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Bytte till mig en gsxr 750 -90 igår. Provkörde den idag en bit, jävla as te o gå! Va lite fuktigt så 1an släppte de bara men på 2an va man på bakan utan problem
    Ska dock sälja den då jag inte har något kort, dessutom tvekar jag inte på att jag hade kört ihjäl mig ganska omgående
    haha låter nice

någon som har en aning vad mc kort kostar på ett ungefär?
    samt försäkring på en ktm 450/525/530 på en 18-20 åring?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    haha låter nice

någon som har en aning vad mc kort kostar på ett ungefär?
    samt försäkring på en ktm 450/525/530 på en 18-20 åring?
    mitt är uppe i ungefär 10k nu O.o
    obligatoriskt är riskettan och risktvåan, (900 + 2900 här, billigare på andra ställen) körkorts tillstånd och sånt tjafs (runt 500) uppskrivning och uppkörning (220 + 1500(plus hyra av hoj om man inte har det)) och sen kan det ju va idé att ta några lektioner på körskola och här kostar det 400 för att skriva in sig (så man bara kan ta lektioner, skriva in sig på körskolan helt kostar typ 2,4) och sen 650 kr/55min med egen hoj och 800 med körkskolans

jag skriver upp för motorcykel imorn dock har jag knappt hunnit plugga nått så lär väl gå åt helvete
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    mitt är uppe i ungefär 10k nu O.o
    obligatoriskt är riskettan och risktvåan, (900 + 2900 här, billigare på andra ställen) körkorts tillstånd och sånt tjafs (runt 500) uppskrivning och uppkörning (220 + 1500(plus hyra av hoj om man inte har det)) och sen kan det ju va idé att ta några lektioner på körskola och här kostar det 400 för att skriva in sig (så man bara kan ta lektioner, skriva in sig på körskolan helt kostar typ 2,4) och sen 650 kr/55min med egen hoj och 800 med körkskolans

jag skriver upp för motorcykel imorn dock har jag knappt hunnit plugga nått så lär väl gå åt helvete
    okej tack! lektioner med hojen fan samma sak som moppe ju sånt trams behövs inte

lycka till!

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    okej tack! lektioner med hojen fan samma sak som moppe ju sånt trams behövs inte

lycka till!
    inte alls samma sak som med moppen jag tänkte med så när jag började men tänkte ta typ 2 lektioner bara föra tt se om det va ngt speciellt jag inte kunde, och det va fan asmkt O.o men om du nu inte ska gå på körskola så se iaf till att skaffa mc boken och träna på hög och lågfartsdelarna, dom är svårare än man tror och man kuggar sjukt lätt :o

tack
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    inte alls samma sak som med moppen jag tänkte med så när jag började men tänkte ta typ 2 lektioner bara föra tt se om det va ngt speciellt jag inte kunde, och det va fan asmkt O.o men om du nu inte ska gå på körskola så se iaf till att skaffa mc boken och träna på hög och lågfartsdelarna, dom är svårare än man tror och man kuggar sjukt lätt :o

tack
    i will ca 1,5 år kvar men man måste ju spara så man har råd

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Någon som vet fördelar och nackdelar med dom här? Cagiva freccia c12 - http://www.blocket.se/sodermanland/C....htm?ca=11&w=3
    Cagiva mito racing http://www.blocket.se/stockholm/Cagi....htm?ca=11&w=3

Enda jag vet är att dom är 7 växlade och tydligen ska toppa över 150 strypta(?)
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2011
    Här har ni som sagt min favorit hoj, Yamaha R1. Bra om man vill köra fort och stunta

Moddade Yamaha R1:or

Senast redigerat av Rifat den 2011-07-30 klockan 16:52.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Här har ni som sagt min favorit hoj, Yamaha R1. Bra om man vill köra fort och stunta
    Jasså, nu har du en Duett?

Va bra att du sa de! Jag har funderat på vad jag ska skaffa för jag vill köra fort och stunta jätte mycket

Någon som vill köpa min gixxer? 18k, har monterat en fräsch ljuddämpare nu också.

Reg.datum
    May 2011
    Va bra att du sa de! Jag har funderat på vad jag ska skaffa för jag vill köra fort och stunta jätte mycket

Någon som vill köpa min gixxer? 18k, har monterat en fräsch ljuddämpare nu också.

Kul att höra! Kör försiktigt!

Moddade Yamaha R1:or

Hur är den Och köra då?

min skäggstubb e så vass så att jag råka skära mig på handen

Kul att höra! Kör försiktigt!
    Jag va ironisk. Tvivlar på att du kört något 2 hjuligt fordon med mer än 10hk, eller? Hur nyaste r1an är att köra lär du ju inte ha några som helst erfarenheter av iaf.

Reg.datum
    May 2011
    Jag va ironisk. Tvivlar på att du kört något 2 hjuligt fordon med mer än 10hk, eller? Hur nyaste r1an är att köra lär du ju inte ha några som helst erfarenheter av iaf.

Har bara åkt. Då jag inte är gammal nog att ta mc kort så kan jag tyvärr inte köra en än. Men GSXR 1000 och Yamaha R1 är nog dom bästa sporthojarna du kan hitta på marknaden. Hayabusa axxar bra, men rätt så klumpig.

Har bara åkt. Då jag inte är gammal nog att ta mc kort så kan jag tyvärr inte köra en än. Men GSXR 1000 och Yamaha R1 är nog dom bästa sporthojarna du kan hitta på marknaden. Hayabusa axxar bra, men rätt så klumpig.
    Självklart är dom det, eller? Du hade ju aldrig kört någon sporthoj, ännu mindre har du ägt någon.

Reg.datum
    May 2011
    Självklart är dom det, eller? Du hade ju aldrig kört någon sporthoj, annu mindre har du ägt någon.

Man kan ändå få erfarenhet av att se andra köra och kolla på filmer på tuben och läsa på forum mm?

Reg.datum
    May 2010
    Man kan ändå få erfarenhet av att se andra köra och kolla på filmer på tuben och läsa på forum mm?
    Erfarenhet är när man har provat nåt själv och gjort något , inte när man har läst till sig kunskap och kollat på filmer för att försöka bedömma hur någonting fungerar eller är.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Nu pratar du i nattmössan, flickvännens låtsaspappa har kört sporthoj i cirkus 20 år, både på bana och på gatan
    Just nu har han en Bmw S1000RR och han säger att den är jävligt mycket piggare än Hayabusa, R1 och Ninja som han tidigare ägt.. Men visst, fortsätt göra experutlåtanden med dina YouTubekunskaper!

Erfarenhet är ett allmänt begrepp som innefattar kunskap om, färdighet i eller observation av någon händelse som tjänats genom deltagande eller utsatthet.

Källa:
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Erfarenhet

Ditt påstående är med andra ord inte sant, nej.

Lämna nu tråden så vi slipper mer OT.

Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Tjena, någon som vet en bra hemsida med mycket delar till MC? 125or oså..
    Kan tyvärr inte hitta bättre än 24mx och dem har inte allt för mkt till mc :/

Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Lelles har väl en jävla massa delar? vet inte om de är just till 125or dock..
    Aa jo, dem har ju, dock inte till min modell

www.Cmsnl.com har originaldelar till din Dock är företaget i holland, förskottsbetalning har jag för mig och frakten går på 18euro. Men de är billigare ofta (delar, frakt och 17%VAT skatt inräknat) än att köpa nya saker i sverige

Kåtar upp några brudar på förfesten...
    Har nån film snutt också om någon vill se.

Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    www.Cmsnl.com har originaldelar till din Dock är företaget i holland, förskottsbetalning har jag för mig och frakten går på 18euro. Men de är billigare ofta (delar, frakt och 17%VAT skatt inräknat) än att köpa nya saker i sverige
    Okej, ska kolla där
    Tack så mycket

Aa vill se film!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Så där mycket rök det typ idag när jag startade min mt5a som hade stått still sen våren 2009(från avgasröret då dvs)!
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Löken Visa inlägg
    Aa vill se film!
    Hade tagit ett par groggar så fick inte i 2an först haha!

http://imageshack.us/clip/my-videos/94/gb2.mp4/

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in