Sidan 1 av 3 123 Sista
  1. #1

    Mer possitiv anda

    Tycker att det har skett lite mycket irritation och dispiter kring vissa saker här på forumet vilket jag tycker är mycket tråkigt.
    Hade gärna sett att vi visade en annan attityd mot varandra, för jag tror inte att någon här gillar att få spydika kommentarer eller på något sätt personliga påhopp av någon annan på forumet.

    Genom att förändra attityden så tror jag att det skulle hjälpa många på forumet. Bla dom som är nybörjare som inte vågar ställa så kallade "dumma" frågor inte blir idiotförklarade. Ingen föds till att veta allt. Tänk på det.

    Om någon har några synpunkter kring detta så får man gärna dela med sig.
    (Här pekas inte skulden över på någon annan för då har man inget här att säga)
    Citat Ursprungligen postat av TarZan Visa inlägg
    Lämna landet idioter. SD

  2. #2
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Jag tror att avgaser samt all monsterdryck är en bidragande orsak till all den omogna nivå som infinner sig på detta forum.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  3. #3

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Jag tror att avgaser samt all monsterdryck är en bidragande orsak till all den omogna nivå som infinner sig på detta forum.
    +1

    Samt alla gangsters med kepsen bakofram som vågar åka utan hjälm.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    +1

    Samt alla gangsters med kepsen bakofram som vågar åka utan hjälm.
    Dom briserar ju inte med sin kunskap direkt.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    +1

    Samt alla gangsters med kepsen bakofram som vågar åka utan hjälm.
    Oroa dig inte, dom har ju ändå inget innanför pannbenet att skydda.

  6. #6
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Sen finns det såna besserwissers här också som tror dom är så mycket bättre en alla andra bara för dom vet något som någon annan kanske inte vet
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  7. #7

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Oroa dig inte, dom har ju ändå inget innanför pannbenet att skydda.
    Sant iofs
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #8
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Oroa dig inte, dom har ju ändå inget innanför pannbenet att skydda.
    Det där var en väldigt onödig kommentar.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  9. #9
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Och din kommentar FlexBiel var minst lika onödig.

    Ont: Bra skrivet, håller med till 110%. Det finns moderatorer, vissa tror att man när man blir medlem
    här så ska man ta hand om forumet...
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Det där var en väldigt onödig kommentar.
    Kände du dig träffad eller?

  11. #11
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Och din kommentar FlexBiel var minst lika onödig.

    Ont: Bra skrivet, håller med till 110%. Det finns moderatorer, vissa tror att man när man blir medlem
    här så ska man ta hand om forumet...
    Jag menar att hans var väldig onödig på det sätt att han kan faktiskt såra folk om han säger så. Trodde alla fattade det. Skiter i om folk "posthuntar". Bara man inte kommer och sårar och kallar folk för det ena och det andra. Väldigt onödigt.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  12. #12
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Kände du dig träffad eller?
    Nej, jag kände mig verkligen inte träffad. Kanske du som inte har så mycket innanför pannbenet? Aldrig tänkt på det? (Sorry för dubbel)
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  13. #13
    Stör mig väldigt mycket på folk som klagar på diverse trådstartar. Hur hade forumet sett ut ifall ingen hade skapat trådar och det bara funnits massa enorma samlingstrådar? Är kul med olika trådar.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Jag menar att hans var väldig onödig på det sätt att han kan faktiskt såra folk om han säger så. Trodde alla fattade det. Skiter i om folk "posthuntar". Bara man inte kommer och sårar och kallar folk för det ena och det andra. Väldigt onödigt.
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Nej, jag kände mig verkligen inte träffad. Kanske du som inte har så mycket innanför pannbenet? Aldrig tänkt på det? (Sorry för dubbel)
    Misstänkte väl det. Tack för att du citera. Du bekräftade det med egna ord.

  15. #15
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Stör mig väldigt mycket på folk som klagar på diverse trådstartar. Hur hade forumet sett ut ifall ingen hade skapat trådar och det bara funnits massa enorma samlingstrådar? Är kul med olika trådar.
    Precis. Tycker moderatorerna att den/dom är onödig/onödiga så låser dom den. Ingen behöver lägga sig i liksom.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Det där var en väldigt onödig kommentar.
    Som jag sa tidigare så skulle vi INTE peka på någon speciell forumit
    Citat Ursprungligen postat av TarZan Visa inlägg
    Lämna landet idioter. SD

  17. #17
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av BernhardssoN_91 Visa inlägg
    Som jag sa tidigare så skulle vi INTE peka på någon speciell forumit
    Förlåt då. Men nu kom han och sa den mitt i tråden.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  18. #18
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Misstänkte väl det. Tack för att du citera. Du bekräftade det med egna ord.
    Är verkligen inte träffad. Jag har mycket inom pannbenet. Du som inte har eftersom du bara måste såra folk verkar det som.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av BernhardssoN_91 Visa inlägg
    Bla dom som är nybörjare som inte vågar ställa så kallade "dumma" frågor inte blir idiotförklarade. Ingen föds till att veta allt. Tänk på det.
    Dunder, gammal forumsanda.

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Är verkligen inte träffad. Jag har mycket inom pannbenet. Du som inte har eftersom du bara måste såra folk verkar det som.
    Tydligen inte tillräckligt med hjärnkapacitet för att förstå att man inte får dubbelposta utan att man faktist kan redigera sina inlägg.

    Men helt seriöst. Vad är det skon klämmer? Antingen är du en utav dom p12:rona som kör utan hjälm eller så har du polare som gör det som du sen måste sitta här och försvara. Ser inte riktigt nån anledning till varför du skulle whina annars.

  21. #21
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Tydligen inte tillräckligt med hjärnkapacitet för att förstå att man inte får dubbelposta utan att man faktist kan redigera sina inlägg.

    Men helt seriöst. Vad är det skon klämmer? Antingen är du en utav dom p12:rona som kör utan hjälm eller så har du polare som gör det som du sen måste sitta här och försvara. Ser inte riktigt nån anledning till varför du skulle whina annars.
    Är verkligen inte P12a. Nej men jag tycker bara det är väldigt onödigt att komma med så dumma kommentarer.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  22. #22
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    inte så jävla svårt att ha positiv anda väl? bara att skita i dom som har taskig attityd och kasta ut dom som inte tillför med annat än skit

  23. #23

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    +1

    Samt alla gangsters med kepsen bakofram som vågar åka utan hjälm.
    Jag har kepsen bakofram, men jag kör fan ALDRIG utan hjälm!

  24. #24

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Jag har kepsen bakofram, men jag kör fan ALDRIG utan hjälm!
    Finns dom som vågar
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  25. #25

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Finns dom som vågar
    Vågar gör jag. Men det skulle aldrig falla mig in att göra det!

  26. #26
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Dock är det väldigt många som INTE tål kritik på detta forum och det brukar oftasts om inte alltid sluta med irritation och långa konversationer
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  27. #27

  28. #28

  29. #29

  30. #30
    Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    Dock är det väldigt många som INTE tål kritik på detta forum och det brukar oftasts om inte alltid sluta med irritation och långa konversationer
    Här har vi en finländare som har svaret!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in