Smile Stereo/Slutsteg fråga

Sitter här o funderar lite, går det att köpa två små slutsteg på twostroke som har 2 utgångar på 150W var o koppla in "vanliga" högtalare (koaxial) på det ena slutsteget och på de andra koppla in ett litet baselement på bägge utgångarna? Alltså att ett baselement sitter på två utgångar från slutsteget? och sen givetvis koppla ihop så att bägge slutstegen får ljud ifrån mobilen/mp3n.

Frågan är alltså om det kommer bli nån bas om jag gör så eller om de kommer låta förjävligt eller om det rent av inte går att göra så över huvudtaget?

//STR8

Vet inte hur pass de går o ställa in dom slutstegen men kommer ju komma vanliga röster ur basen lite iallafall, men inget som märks direkt Om man inte är petig förstås!

Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Vet inte hur pass de går o ställa in dom slutstegen men kommer ju komma vanliga röster ur basen lite iallafall, men inget som märks direkt Om man inte är petig förstås!
    nä jag misstänkte de oxå, men eftersom ett baselement spelar på rätt låg frekvens så e de inte så farligt tänkte jag, de e ändå moppeljud vi pratar om

snacka me en annan kille idag och tror jag har fått svar på min fråga ^^

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in