-
2011-01-24, 22:57 #1
Vilket är ditt sämsta mopedköp? Mest förlorade pengar på minst tid?
Ja, som topic lyder.
Om mod tycker denna tråd ej ska vara kvar så är dem välkomna att säga till!
-
2011-01-24, 23:07 #2
-
2011-01-24, 23:10 #3
Måste vara sendan, gått sönder en del + värdeminskningen
-
2011-01-24, 23:14 #4
än så länge är det aeroxen, lade ner ca 26 780kr på den och bytte den mot en drd 03+2500=mopeden var värd 14 000 så man kan säga att jag fick 16500 för roxxen, och förlorade mer än 10 000
-
2011-01-24, 23:18 #5
Utan tvekan packmoppen, fick inte plats med ute möblerna på den.
Ursprungligen postat av Panceta
-
2011-01-25, 00:27 #6
Köpte blastern för 20k trimmade stylade för kanske 10k + försäkring och soppa får skiten snott å sönderslagen av några efterblivna thaiimporter å får 13k på försäkring efter självrisk...
En svensk tiger!
-
2011-01-25, 07:58 #7
-
2011-01-25, 09:02 #8
hmm det är väl dom som blivit stulna utan försäkring. men mest pengar är nog alla delar man köpt som man inte tjänar på att sälja=)
§6.2 Signaturer: Om du är riktigt snäll så får du en kram!
-
2011-01-25, 18:29 #9
Aeroxen, men det är även den jag haft mest kul med. Lagt ut över 20 000 på den samt en jävla massa timmar. Problem alltid, men det är trots allt den jag saknar absolut mest. Annars var DRDn ett jäklans dåligt köp.
Ju mindre rutin, desto mer liv!
-
2011-01-25, 18:36 #10
-
2011-01-25, 18:36 #11
-
2011-01-25, 18:49 #12
Hade bara en moppe men köpte den ny för 24 och la ytterligare 6k på den. Sålde den för 22 så förlorade väll inte så jättemycket på den ändå.
-
2011-01-25, 18:53 #13
derbi jävlen, köpt för 28, trim minst 10k, överklass underhåll 3k och nu säljes den för 18 och så kommer väll allt o alla och prutar......
hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209

Svara med citat




lider med dig.
