1. #1

  2. #2

  3. #3
    Måste vara sendan, gått sönder en del + värdeminskningen

  4. #4
    än så länge är det aeroxen, lade ner ca 26 780kr på den och bytte den mot en drd 03+2500=mopeden var värd 14 000 så man kan säga att jag fick 16500 för roxxen, och förlorade mer än 10 000

  5. #5
    Utan tvekan packmoppen, fick inte plats med ute möblerna på den.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  6. #6
    Köpte blastern för 20k trimmade stylade för kanske 10k + försäkring och soppa får skiten snott å sönderslagen av några efterblivna thaiimporter å får 13k på försäkring efter självrisk...
    En svensk tiger!

  7. #7
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Min andra speedfight, köptes för 2500 och lämnades till snuten för man vart lurad av mytomanjäveln
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  8. #8

  9. #9
    Aeroxen, men det är även den jag haft mest kul med. Lagt ut över 20 000 på den samt en jävla massa timmar. Problem alltid, men det är trots allt den jag saknar absolut mest. Annars var DRDn ett jäklans dåligt köp.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Aeroxen, men det är även den jag haft mest kul med. Lagt ut över 20 000 på den samt en jävla massa timmar. Problem alltid, men det är trots allt den jag saknar absolut mest. Annars var DRDn ett jäklans dåligt köp.
    Du har haft otur Busis lider med dig.
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Du har haft otur Busis lider med dig.
    Äh, jag ångrar inte en enda sekund utav min mopedtid! Aldrig haft så kul i mitt liv som under dagarna man körde runt med midraceroxxen
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  12. #12
    Hade bara en moppe men köpte den ny för 24 och la ytterligare 6k på den. Sålde den för 22 så förlorade väll inte så jättemycket på den ändå.

  13. #13
    derbi jävlen, köpt för 28, trim minst 10k, överklass underhåll 3k och nu säljes den för 18 och så kommer väll allt o alla och prutar......
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in