Tänkte att vi kunde starta en tråd där man får tala ut och visa sin ilska, tala om för folk vad man tycker om dem utan att folk blir sura och begår massa Off topic,

Här kan ni tala om vad ni känner för folk på forumet!

SERIÖS TRÅD, RADERA EJ..