Yamaha aerox till 25kmh moppe?

Hej! jag undrar om jag kan köpa helt ny Yamaha aerox o regga den till en 25kmh moppe. klass 2. har förarbevis och orkar inte ta Eu kort

jag har för mig att det är väldigt svårt, om inte omöjligt att regga om en EU45 moped till EU25.
    och även OM det är möjligt, så tror jag det är billigare att ta AM-kortet än att regga om den

okej tog förarbeviset förra året och orkar inte gå tillbaks till moppeskolan ;( får helt ny moped vilken jag vill så måste va nån klass 2

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    köp en begagnad, det är väldigt svårt att skaffa en moped helt ny som är klass 2, förutom baotian typ
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ifall du vill ha en aerox är det väl bara att leta rätt på en begagnad klass 2 moped
    Yamaha Aerox In My <3

Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

okej men hittar inte nyare än -03 som är klass 2

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av yamaha.neos.02 Visa inlägg
    okej men hittar inte nyare än -03 som är klass 2

bara för att 03 så ändrades lagen så klass2 mopparna blev 25km/h mopeder istället för 30moppar . men finns baotian 25km/h moppar och pgo 25km/mopeder ny iaf sen vet jag inte om de finns 25mopeder som aerox
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    nepp finns inte 25 aeroxar, om inte någon har om besiktat dom
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

ajdå vill ha aerox aja får väl ta en -03 då tack alla!

Eller kan man besikta om dom? vad kostar det? är de möjligt ? någon som vet?

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    det är möjligt, mer vet jag inte men vad är det för fel på -03or? speciellt om dom är stylade!

har varit så snäll (a) så pappa sa välj vilken moped du vill ha så klart jag tar den nyaste vill ha en original helst! har en trimmad neos som jag kan leka med

Om du ska ha en orgmoppe så ska du satsa på något roligare än Aerox, dom är skittråkiga original

Åh juste, din fråga också.. Nä, du kan inte registrera om en 50moppe/EUmoppe till 25/30moppe

Du kan inte Registrera om moped klass 2 till klass 1 eller tvärtom. PUNKT SLUT
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

Hej jag har en aerox 02 klass 2 om du vill köpa jag har nys renoverat hela motorn med nya lager packningar, vev, och ny cylindern som är precis inkörd. det enda som saknas är lite lack och att polera klart men de ska göras snart
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ha-Aerox-20-12

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    om du får villken moppe du vill så ta den snyggaste derbin du kan hitta
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

haha okej tack alla igen är lite kåt på aerox. ska kanske ba lite smått trimma den tex V ringen o sånt. pappa kommer hem nu på söndag så får se vilken moppe de blir då!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in