Sidan 13 av 13 Första ... 3111213
  1. #361
    Citat Ursprungligen postat av illeliss Visa inlägg
    Okej ska kika nästa gång jag åker dit moppen står just nu, men tackar sålänge
    Tog för givet att du hade portad originalcylinder, men är det en femochenhalva så är nog 17 och 16 aningen stora, men 15 funkar nog utan problematik.

  2. #362
    [QUOTE=Björketörparn;419127]Tog för givet att du hade portad originalcylinder, men är det en femochenhalva så är nog 17 och 16 aningen stora, men 15 funkar nog utan problematik. [/QUOT
    Okej, nja jag vet inte säkert själv inte jag har fixat med cylinder och sånt men han som fixade det sa iaf att det är en portad som är ungefär som en femhalva. Men jag ska fråga han igen så jag är säker.

  3. #363
    Nån som vet originaldrevningen till min rrx 07?

  4. #364
    Mt5 , jamarcol krök , sportluftfilter , 16 insug, orginal förgasare ,vill ha accet o botten draget plus lite topp fart, funkar 14/15-45 bra?

  5. #365
    Citat Ursprungligen postat av J00HHAANN Visa inlägg
    Mt5 , jamarcol krök , sportluftfilter , 16 insug, orginal förgasare ,vill ha accet o botten draget plus lite topp fart, funkar 14/15-45 bra?
    Det blir nog för tungt
    aka tacopaj


  6. #366
    Hej har en fråga. Jag har en Derbi senda extreme SM 50 07 och det är väl 12 65 drev original och jag tänkte byta till 13 taggar fram, måste jag då köpa ett nytt en ny låsbricka till den eller passar original? Måste kag byta kedja också?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in