Ämne: Drevningstråden
Trådad visning
-
2010-12-23, 12:17 #10
Nu är det så att jag troligen ska skaffa ett effektrör snart, kan tänka mig Mk thrower, MK SP, eller MK PR.
allt annat original,
Frågan nu är, jag har just nu 13/52 och det känns som den varvar för mycket, fast när jag växlar upp så måste jag gasa en stund innan effekten kommer? är det att jag har för tung drevning eller? och någon som vet vad som är original drev till furia? tänkt mig att ha typ 13-68/70
Vad tycker ni? vill ha tillbaka axxen som den hade innan och kommer inte ihåg vad de va för drev :p
Edit: MH Furia 03§6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.