1. #1
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617

    Träffar 2011.

    Alltså förra året 2010 var det jävligt dåligt med tävlingar, väldigt lite folk också..

    Hur kommer 2011 se ut? Några gamla som inte körde förra året som e tillbaka eller några nya för i år?

    Ser ju liksom rätt tomt ut i racing avdelningen om man säger så, mer veteranare och växlade hojar tycker jag!

    Kanske rätt onödig tråd men som sagt så var det jävligt torrt förra året på det mesta, det var väl Säve och Sthlm open som var värt att åka på, det var där det var mest hypers och seriösa åkare.

  2. #2
    skulle vart skönt med lite träffar här och däär

  3. #3
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    jag är ny för iår i alla fall, och satsar på att ta mig till så många seriösa meets jag kan, dock helst bara om det finns tidtagning

  4. #4
    Jag ska ha Småland meet 2011 seriöst med gran tidtagning underhållning vid pauser och priser. Funderar på att kombinera med att ha en mopedmarknad på området för att få dit mer folk, vad tror ni ?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  5. #5
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Jag ska ha Småland meet 2011 seriöst med gran tidtagning underhållning vid pauser och priser. Funderar på att kombinera med att ha en mopedmarknad på området för att få dit mer folk, vad tror ni ?
    go for it!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    go for it!
    då kör vi på det
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  7. #7
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Jag ska ha Småland meet 2011 seriöst med gran tidtagning underhållning vid pauser och priser. Funderar på att kombinera med att ha en mopedmarknad på området för att få dit mer folk, vad tror ni ?
    Låter som en bra idé!

  8. #8
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Ja och teamet = 3 hypers är nya för i år kommer ut och kör på dom träffarna vi kan ta oss på!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  9. #9
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Jag e ny och kommer komma till alla seriösa träffar med teamet
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  10. #10

  11. Låser här, hänvisar till http://www.moppenet.nu/showthread.php/6851
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in