Sidan 2 av 2 Första 12

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    tror jag missade det förut men det står nog på hemsidan

edit:

Spektakulära shower
    MC-mässan bjuder besökarna på en show i en helt ny tappning, en show med spektakulära hopp, eld och rök. Artisterna är namnkunniga idrottsmän, topprankade inom extremsport och de visar sina konster till en, för mässan, specialkomponerad livemusik.
    – Intresset för showen bara växer och växer. Därför vill vi i år överraska våra besökare med en större satsning än någonsin tidigare. Årets show innehåller allt som behövs för att skapa en riktig fest för hela familjen, säger Peter Näsman, projektledare för mässan På två hjul.
    Showen produceras av Magnus Ljungström. Magnus har lång erfarenhet av att arrangera actionfyllda event och har bland annat producerat evenemang och aktiviteter för Red Bull och Comviq.
    – Inget liknande har någonsin gjorts i Sverige, det är jag säker på, säger Magnus som längtar efter att få släppa loss showen i full frihet på Stockholmsmässan.
    Tider för showen:
    Tor-Fre: 12, 15, 18
    Lör: 10, 12, 14, 16, 18
    Sön: 12, 14 16
    A såg det där precis.

Ang priser som någon snackade om..

2010-10-11
    Entrébiljetter

Entrépriser
    Vuxen 140 kr
    Barn (0-6 år) gratis
    Barn (7-15 år) 60 kr
    Familj (2 vuxna + 3 barn, 7-15 år) 300 kr
    Grupp (min 10 pers) 130 kr per person

Öppettider
    Torsdag 10-20
    Fredag 10-20
    Lördag 9-20
    Söndag 9-17

Så om det är tre under 15 så kan vi ju köra mamma pappa barn och spara 160kr

jo marcus (shöwtek) kan man nästan tro är under 15 så då behövs det 2 till
    Behövs 2 mer till vadå?
    Jag drar nog dit snart m farsan som bor i skogås.

haha okej så vem ska spela mamma o pappa då?

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag kan vara pappa

Ni som har varit där, är det värt slantarna?
    Don´t make excuses, make horsepower!

Jag ska dit m farsan nu, slå en signal om ni kommer dit, skrivit mitt nr längre upp.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Hurru du du
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Var nyss där. Var värt priset som det kostar att komma in!

Om ni ska provköra mopparna, tänk på att det är riktigt jävla halt där inne :/
    Ramla du?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Var där nyss, ganska lame imo. Allt man redan sett typ Det som var kul var Yamhas nya elmoppe, provkörde den och tyckte att den var riktigt kul att köra. Var en kille som testade en likadan, och när man skulle in till "depån" igen körde han på alla andra mopeder som stog där, såg att blinkersen vek sig bla på elmoppen. Jävligt pinsamt

Vad händer där då? Ska dit imorn med farsgubben, många moppar/moppe delar? lär ju vara en hel del crossar och andra skojiga hojjar?
    Någon kul show?
    Värt att åka?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Vad händer där då? Ska dit imorn med farsgubben, många moppar/moppe delar? lär ju vara en hel del crossar och andra skojiga hojjar?
    Någon kul show?
    Värt att åka?
    Fanns inte mycket moppar, inget intressant iaf. Var väldigt mycket crossar, alla var fina. Men dom såg ut som dom alltid sett ut i princip. Showen var nog höjdpunkten, men jag kollade aldrig på den tyvärr. Enligt mig var det ganska ovärt, men alla tycker ju olika.

Edit; Man kunde köpa hjämlar för halva priset, bla Airoh. Fanns ganska mycket kläder och sånt också.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Fanns inte mycket moppar, inget intressant iaf. Var väldigt mycket crossar, alla var fina. Men dom såg ut som dom alltid sett ut i princip. Showen var nog höjdpunkten, men jag kollade aldrig på den tyvärr. Enligt mig var det ganska ovärt, men alla tycker ju olika.
    Okej, men några feta moppar fanns väl? Och crossar är ju kul
    Fanns det mycket moppedelar? Brukar ju säljas rätt billigt sista dagen vad jag har hört

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Okej, men några feta moppar fanns väl? Och crossar är ju kul
    Fanns det mycket moppedelar? Brukar ju säljas rätt billigt sista dagen vad jag har hört
    Fanns alla yamaha moppar, aerox, slider, neos dvs. Det vanliga som alla har sett. Inga feta moppar vad jag kunde se iaf. Såg inte att det fanns några mopeddelar heller. F.ö var det sjukt mycket folk där, nästan bara WT pundar flintskallar med sina feta tanter.

Edit, Honda hade moppar där också, men inget speciellt. Sen fanns ju Yamhas nya elmoped. Den kunde man även testa, jävligt kul att köra!

träffade på bandidos där idag
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag drar mig dit imorrn runt 9.30-10, kollar showen 12 sen drar mig, nån mer?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Är nog där runt 13 så försök komma dit lite senare så rejsar vi i C hallen bla
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Var där nyss, ganska lame imo. Allt man redan sett typ Det som var kul var Yamhas nya elmoppe, provkörde den och tyckte att den var riktigt kul att köra. Var en kille som testade en likadan, och när man skulle in till "depån" igen körde han på alla andra mopeder som stog där, såg att blinkersen vek sig bla på elmoppen. Jävligt pinsamt
    Nej nej, men man kände att man var nära när man svängde

Elmopparna gick skitbra!
    Citera för svar... seriöst.

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Ska också dit imorn Kommer nog dra senare än du, runt 12
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Är nog där runt 13 så försök komma dit lite senare så rejsar vi i C hallen bla
    Får jag också rejsa ?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ska också dit imorn Kommer nog dra senare än du, runt 12

Får jag också rejsa ?
    ofc drar dit typ nu

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in