Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461

    Bra In-Ear hörlurar?

    Jo de är så att jag letar efter några bra In-Ear hörlurar. Vet inte riktigt vad man får för pengarna men sätter väl en gräns på 300kr så länge. Dem ska gärna ha bra bas också

  2. #2

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Nästan alla koss lurar , finns några för 299 som jag har haft ett bra tag nu , spelar på ganska bra
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  3. #3
    Har haft det mesta, alla har börjat glappa.. Alla utom mina Sennheiser CX 300 - II Precision, sjukt grymt ljud ihop med min Desire HD Lite dyrare iof men det är grymt mycket för pengarna.

    Har haft 2 st par Creative EP-630, båda gick sönder(kan bero på att jag sov med dem iof) men det va ändå helt okej ljud De tål att ligga i vatten också haha

  4. #4
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Har haft det mesta, alla har börjat glappa.. Alla utom mina Sennheiser CX 300 - II Precision, sjukt grymt ljud ihop med min Desire HD Lite dyrare iof men det är grymt mycket för pengarna.

    Har haft 2 st par Creative EP-630, båda gick sönder(kan bero på att jag sov med dem iof) men det va ändå helt okej ljud De tål att ligga i vatten också haha
    De kosta 320kr på Inet så inte så dyrt. Är de bra bas på Senheiser hörlurarna då?

  5. #5
    skulle tro att sennheiser är det "bästa" du får för 300kr

  6. #6
    AKG gör riktigt prisvärda och bra lurar, själv kör jag med ett par K330 som är in-ear (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=344548). De dämpar ljud riktigt bra trots att de inte har någon brusreducering.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    De kosta 320kr på Inet så inte så dyrt. Är de bra bas på Senheiser hörlurarna då?
    Grymt pris, gav 600 för mina har jag för mig.
    Ja det är riktigt bra bas, men det beror mycket på vad du ska ha för spelare också...

    Edit: Finns CX400 också men vet inte om de är bättre på något sätt.

  8. #8

  9. #9
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Grymt pris, gav 600 för mina har jag för mig.
    Ja det är riktigt bra bas, men det beror mycket på vad du ska ha för spelare också...

    Edit: Finns CX400 också men vet inte om de är bättre på något sätt.
    Ska ha dem till min Desire HD som jag såg att du också hade. Tips på nån bra spelare? Finns de nån med EQ?

  10. #10
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Koss hörlurar har sjukt dålig kvalle, har haft minst 3-4 stycken porta pro och ett par in ear..aldrig mer koss säger jag

    Nu sist köpte jag ett par Crective från teknikmagasinet för 269 Låter bra för pengarna
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Ska ha dem till min Desire HD som jag såg att du också hade. Tips på nån bra spelare? Finns de nån med EQ?
    jag tycker om winamp för android

  12. #12
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Koss hörlurar har sjukt dålig kvalle, har haft minst 3-4 stycken porta pro och ett par in ear..aldrig mer koss säger jag
    Har haft mina porta pro till datorn väldigt länge och håller fortfarande. Dock är kabelanslutningen fuckad men beror på mig själv när jag gått iväg med hörlurarna på. Dem sitter ju jävligt skönt så man kan glömma bort att man har dem på.

  13. #13
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Har haft mina porta pro till datorn väldigt länge och håller fortfarande. Dock är kabelanslutningen fuckad men beror på mig själv när jag gått iväg med hörlurarna på. Dem sitter ju jävligt skönt så man kan glömma bort att man har dem på.
    Precis det jag haft problem med, dom glappar sönder efter en månad eller så

    Dom håller helt enkelt inte att springa runt med
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  14. #14
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jag tycker om winamp för android
    Det finns väl inte EQ? Eller har jag missat de?

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Ska ha dem till min Desire HD som jag såg att du också hade. Tips på nån bra spelare? Finns de nån med EQ?
    Jag kör med original spelare och Dolby mobile EQ
    Kan tipsa om zimly som videospelare också, grymt nöjd med den!

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Det finns väl inte EQ? Eller har jag missat de?
    tror inte det men jag tycker inte det behövs iaf

  17. #17

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Lånar tråden lite.. någon som vet några hörlurar som verkligen håller och har bra ljud?
    köpt 3 kosslurar för runt 300 kr.. blivit glapp i ena luren så den slutat funka på allihopa. Även köpt 2 par philips lurar för runt 450kr med riktigt bra ljud, men samma sak där, bara ena luren som funkar. Känns riktigt waste att köpa massa dyra lurar hela tiden med tanke på skitkvallen
    prova akg k518 dj, de ska vara bra. annars har jag ett par sennheiser hd380 pro som är byggda som en stridsvagn men priset på dem är i överkant för de flesta...

  19. #19
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Lånar tråden lite.. någon som vet några hörlurar som verkligen håller och har bra ljud?
    köpt 3 kosslurar för runt 300 kr.. blivit glapp i ena luren så den slutat funka på allihopa. Även köpt 2 par philips lurar för runt 450kr med riktigt bra ljud, men samma sak där, bara ena luren som funkar. Känns riktigt waste att köpa massa dyra lurar hela tiden med tanke på skitkvallen
    +1 Vet inte hur många hörlurar jag köpt..
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  20. #20
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Jag kör med original spelare och Dolby mobile EQ
    Kan tipsa om zimly som videospelare också, grymt nöjd med den!
    Ska testa den.

  21. #21

  22. #22
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  23. #23
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    köpte några jävla lurar från teknikmagazinet för 99kr, funkar fortfarande efter 3 år
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  24. #24
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Förstår mig inte på er som köper nya porta pro?

    du har ju livsgaranti på dom, och så länge du har själva bågen som sitter på huvudet så är det bara att beställa hem ett par nya gratis.

    http://www.myportapro.com/index.php?...id=137&lang=sv

  25. #25
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Förstår mig inte på er som köper nya porta pro?

    du har ju livsgaranti på dom, och så länge du har själva bågen som sitter på huvudet så är det bara att beställa hem ett par nya gratis.

    http://www.myportapro.com/index.php?...id=137&lang=sv
    Så det räcker att man säger att ljudet bara försvann när man lyssna tex så får man nya skickade?

    ---

    Vad sägs om dess hörlurar då? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=137629 Läste om dem på ett test av aftonbladet där dem testa massa olika In-Ear hörlurar. Där hade dem fått höga betyg iallafall.

  26. #26
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Förstår mig inte på er som köper nya porta pro?

    du har ju livsgaranti på dom, och så länge du har själva bågen som sitter på huvudet så är det bara att beställa hem ett par nya gratis.

    http://www.myportapro.com/index.php?...id=137&lang=sv
    Efter 3 par vägrar dom att skicka mer
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  27. #27
    Sennheiser! ända rätta

  28. #28

  29. #29
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Så det räcker att man säger att ljudet bara försvann när man lyssna tex så får man nya skickade?

    ---

    Vad sägs om dess hörlurar då? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=137629 Läste om dem på ett test av aftonbladet där dem testa massa olika In-Ear hörlurar. Där hade dem fått höga betyg iallafall.
    Yes, jag skrev att sladden glappade och fick ett par nya

    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Efter 3 par vägrar dom att skicka mer
    hmm, så borde det inte vara då det är livsgaranti annars kan man ju beställa hem dom till en polare

  30. #30
    Sennheiser, Sennheiser, Sennheiser, Sennheiser, Sennheiser, Sennheiser, Sennheiser säger jag bara! Har haft mina länge nu och är superduper-nöjd, överlägset bäst ljud av alla in-ear jag provat, och sitter kanonskönt! Modellen minns ja inte, men kosta några hundralappar bara!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in