Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31

  2. #32
    http://www.netonnet.se/art/ljud-och-...0/114234.3196/

    Bättre ljud och bas än skullcandys för dubbla priset, riktigt riktigt riktigt prisvärda

  3. #33
    Bose MIE2i är dem bästa hörlurarna, har haft mina i 3 månader nu och har använt typ 8timmar varje dag. Dom kostar 1100:- men det är värt det till 110% grym bas!

  4. #34
    Vad du än gör, köp inte Skullcandy, rena rama skiten. Satsa på Koss eller Monster och lägg gärna ett antal hundra, det lönar sig verkligen.

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av AlexanderB Visa inlägg
    Bose MIE2i är dem bästa hörlurarna, har haft mina i 3 månader nu och har använt typ 8timmar varje dag. Dom kostar 1100:- men det är värt det till 110% grym bas!
    bose är långt ifrån bäst

  6. #36
    Korrekt.

    Igen:

    Har ni några rekommendationer på inearlurar för 1-2kkr? Behöver till sommarn, hade dj-lurar förra sommarn men det blev fucking varmt alltså.

    Har ett par pioneer hdj-2000 idag som djlurar, datorlurar och även till mp3spelaren när det inte är skitvarmt ute, vill helst inte gå ned allt för många steg, förstår att jag inte kommer få samma ljudbild med ett par inear, men ändå ett par vettiga lurar, pontus?

    Ont: Koss the plug är inte bra någonstans.
    Life is too short to listen to slow music

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Korrekt.

    Igen:



    http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=152245963
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R;152610t
    text
    etymotic er-6i ska vara helt okej, har för mig de ligger i den prisklassen

    kollade och så var det: http://www.dustinhome.se/pd_5010549562.aspx

    dessa är ju iem så de sitter mer eller mindre i hörselgången och inte i ytterörat som vanliga "in ear" lurar gör, hoppas det inte är något problem

  9. #39
    Köpte ett par Koss lurar på Expert för ett tag sen, riktigt gott ljud i dom faktiskt. Tror de gick loss på 200 eller nått, prisvärda iallafall.
    "Inställningen är halva grejen"

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Yes, jag skrev att sladden glappade och fick ett par nya



    hmm, så borde det inte vara då det är livsgaranti annars kan man ju beställa hem dom till en polare
    behöver man ha kvitto eller bryr dom sig inte om det?

  11. #41
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    behöver man ha kvitto eller bryr dom sig inte om det?
    Nope. Skickade iväg ett mail igår på kvällen och fick ett svar idag om att dem skickar ett reparationskit. Skit bra!

  12. #42
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Nope. Skickade iväg ett mail igår på kvällen och fick ett svar idag om att dem skickar ett reparationskit. Skit bra!
    Underbart vad gick frakten på?

  13. #43
    Har ett par koss porta pro, dock började dom glappa.. men sätt fast en sugrörsbit eller nåt liknande på kontakten, och låt den gå upp en-två cm på kabeln. då brukar dom hålla lite längre.

  14. #44
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    Underbart vad gick frakten på?
    Dem skickar gratis

  15. #45
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Dem skickar gratis
    kan ju inte bli bättre

  16. #46
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    kan ju inte bli bättre
    Knappast. Mina är spräckta så låter inte så värst bra men skrev att dem glappa istället. Inget kvitto behövs och inte ens inköpsstället behöver vara rätt. ;P

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Knappast. Mina är spräckta så låter inte så värst bra men skrev att dem glappa istället. Inget kvitto behövs och inte ens inköpsstället behöver vara rätt. ;P
    skrev att det var något som rasslade inuti dom fast det är ett av min äldsta par som det gör så på, har ju inte visst om att man kunde byta ut dom gratis så har köpt nya istället när dom gamla blivit sletna
    menmen gjort är gjort

    BTW kom att tänka på en sak, hade vi inte en hifi tråd här på forumet innan eller var det på gamla?

  18. #48
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    skrev att det var något som rasslade inuti dom fast det är ett av min äldsta par som det gör så på, har ju inte visst om att man kunde byta ut dom gratis så har köpt nya istället när dom gamla blivit sletna
    menmen gjort är gjort

    BTW kom att tänka på en sak, hade vi inte en hifi tråd här på forumet innan eller var det på gamla?
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...C3%A5den/page6
    Finns allt här med.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in