Ämne: bensinfråga?
Trådad visning
-
2011-01-31, 20:56 #1
bensinfråga?
jo jag har bensin hemma kanske runt 10liter och det har stått i en plåt dunk sen i slutet av sommaren 2010 kan jag fortfarande använda den ? tack på förhand
jo jag har bensin hemma kanske runt 10liter och det har stått i en plåt dunk sen i slutet av sommaren 2010 kan jag fortfarande använda den ? tack på förhand![]()