Ämne: träffar 2011

  1. #1

    träffar 2011

    tja.. har ett litet förslag.
    om någon modd eller liknande kunde göra en tråd.. där alla träffar 2011 kommer vara.
    tråden ska bara klistrad så det bara är att gå in och titta.. så slitter man missa någon rolig träff i sommar..

    så är det bara att gå in i den tråden och titta =)..

    vore rätt bra =)

  2. #2
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Nu när du ändå snackar om träffar, Har dom slutat med Moppe Meetet i Rättvik?

  3. #3
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    håller med!

  4. #4
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    Låter bra !
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Nu när du ändå snackar om träffar, Har dom slutat med Moppe Meetet i Rättvik?
    Skulle tro de eftersom DooD körde ihjäl sig där. R.I.P. DooD
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  6. #6
    Inte omöjligt att jag drar upp en sådan tråd och klistrar den! Har själv varit inne på de tankarna!
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  7. #7
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    haha skrev de här för längesen, men aja..

  8. #8
    Stort tack till Emil123 som nu har ordnat detta.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  9. #9
    blir det ngt meet i karlstad?

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av dt50r Visa inlägg
    blir det ngt meet i karlstad?
    http://www.moppenet.nu/showthread.php/7122

    Kolla delen "Träffar och meets" innan du postar.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in