Ämne: träffar 2011
Hybridvisning
-
2011-02-01, 20:27 #1
träffar 2011
tja.. har ett litet förslag.
om någon modd eller liknande kunde göra en tråd.. där alla träffar 2011 kommer vara.
tråden ska bara klistrad så det bara är att gå in och titta.. så slitter man missa någon rolig träff i sommar..
så är det bara att gå in i den tråden och titta =)..
vore rätt bra =)
-
2011-02-01, 20:52 #2
Nu när du ändå snackar om träffar, Har dom slutat med Moppe Meetet i Rättvik?
Garaget:
http://www.garaget.org/?car=341872
-
2011-02-01, 21:50 #3SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-02-01, 21:41 #4
-
2011-02-01, 21:42 #5
Låter bra !
Yamaha Aerox In My <3
Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!
-
2011-02-02, 00:10 #6
Inte omöjligt att jag drar upp en sådan tråd och klistrar den!
Har själv varit inne på de tankarna!
Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.
-
2011-02-02, 00:46 #7
-
2011-02-02, 10:26 #8
Stort tack till Emil123 som nu har ordnat detta.
Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.
-
2011-02-22, 21:33 #9
-
2011-02-22, 21:40 #10
http://www.moppenet.nu/showthread.php/7122
Kolla delen "Träffar och meets" innan du postar.
Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.


Svara med citat



