Sidan 3 av 4 Första 1234 Sista
  1. #61
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av ciaoroxx Visa inlägg
    Fan tråden är ju helt död ...
    Har inte så mycket att sega själv just nu då. Men var hos min fordons lärare i helgen och söp riktigt kul . inte alla lärare som super sina elever under bordet hahaha .
    Ja det är lite tråkigt Fan e ni inga party snubbar?!

    HAHA fan va gött det e så det ska vara har också druckit med en lärare en gång .


    Kan väl berätta lite om min helg!

    Fredag åkte jag till Kungälv på någon fest som det skulle vara snygga brudar på... Kommer in på festen o ser massa punkare o emos fyfan!! Blev inte långvarigt där .. en riktigt fail kväll trots allt. Skulle på krogen i Göteborg istället men var stängt typ över allt och inget folk :S.

    Lördag blev dock en lite bättre kväll Var på en förfest i Göteborg någonstans. Vi bongade öl och det blev ett gött drag! Dock minns jag inte så mycket från förfesten för jag blev galet full och var på toa med en brud större delen av förfesten (A) . Sedan åkte vi till krogen Valand i Göteborg och det var ett jävla röjj på oss.

    Jag blev dock lite för full så vakten kastade ut mig. Men kom in efter 5 min igen (A) och när jag kom in igen så hade polarna köpt helrör och då blev de o dricka o röjja ännu mer! Grejjen var bara att vakterna hade span på mig Så efter ett tag så kasta dom ut mig igen. Sedan försökte jag komma in typ 4 gånger till men gick inte så bra.. Så där slutade min kväll!

    Vakterna i gbg e riktigt dumma i huvudet faktiskt.. Alla vakter vet snart vem jag är verkar det som för på vilket ställe jag än är på så blir jag utkastad eller så ska dom käfta sig med mig :S eller så ringer dom snuten o sätter mig i fyllecell.. Svin är dom!
    Lägger upp en bild från början på krog kvällen

    Senast redigerat av Putteen den 2011-03-22 klockan 11:37.

  2. #62

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Alltså inte för o vara sån, men du är rätt söt Putteen... Vår allas fyllegris!
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  3. #63
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Klaga inte på Putten han som gör så man fått något skratt på mnf .

    På lördag ska jag till folkets hus och lär komma över 100 pers så lär ju bli nicce förra gången det var folkets så sluta det med att jag bjöd upp polisen på dans (ass nicce blondin).. hon skrattar varje gång hon ser mig nuförtiden haha
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  4. #64
    Minns inte en sekund av förra fredagen mellan halv 9 och halv 1, helt sjukt att jag inte spydde eller deckade nånstans haha Redbull och vodka är grejen. Polarn filmar alltid när han är full vilket är kul dan efter

  5. #65
    Imorgon spelar Erol Alkan och MRTN från sthlm beat på röda sten i göteborg! Biljetter kostar 175kr! Kan lova er att det kommer bli den bästa utekvällen i göteborg på väldigt väldigt länge!

    http://www.facebook.com/event.php?eid=186899084687826

    Sen så spelar han även i Stockholm på debaser medis, dock 20år gräns och kostar 150kr

    http://www.facebook.com/event.php?eid=150246371705444

    Själv så ska jag på båda spelnigarna och hoppas se er där med
    w

  6. #66
    Kravall ikväll med bland annat Dubmood på scen! Lär blir riktigt bra, öppnade nyss första ölen (en BrewDog Hello, my name is Ingrid).

  7. #67
    Imorrn är de feeaaast!

  8. #68

  9. #69

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Uppsala is the place to be@ Valborg!
    Om man gillar Jimi Hendrix, röka cigaretter som ser konstiga ut :S och bara se allmänt flummig ut. Så ja

    haha nejdå, såg jävligt nice ut, synd dock att de inte var nån lokal av nått slag eller nått sånt. gillar inte när man istter uter sådär och super bara

  10. #70

  11. #71
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  12. #72
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    kommer ihåg min 17-årsfest, blev kaos som fan, efter några timmar så skulle en polare cykla hem men det tog 5 min så hade han lyckats dra snuten till min fest... när snuten kom hem till mig så frågade dom om min polare var min bror för han hade påstått det, jag visste knappt vad som hände jag såg bara en snut och tänkte automatiskt neka allt så jag svarade snabbt och bestämt med ett nej och då begav snuten sig med mig polare och körde hem han softa snutar som sket i festen!

  13. #73
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Valborg snart :
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  14. #74
    Citat Ursprungligen postat av ciaoroxx Visa inlägg
    Valborg snart :
    Fan så najs de eeeee!

  15. #75
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fan så najs de eeeee!
    Japp, ska dock inte dricka lika mycket som förra året då jag förlorade min månadspeng i 3 månader
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #76
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Det verkar bli krogen för min del, iallafall till att börja med.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  17. #77
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Japp, ska dock inte dricka lika mycket som förra året då jag förlorade min månadspeng i 3 månader
    Haha, nää, inte jag heller Iofs så vet ju mina föräldrar redan att jag dricker, sååå....

  18. #78
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ciaoroxx Visa inlägg
    Valborg snart :
    Haha nu jävlar fick du mig taggad!

  19. #79
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Haha nu jävlar fick du mig taggad!
    Nicce .
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  20. #80
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Efter skolan, blir det att åka till en villa med ett par kompisar!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  21. #81
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    +1, förbannade Uppsala hippies!

    Det ska bli najs med valborg!
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  22. #82
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Efter skolan, blir det att åka till en villa med ett par kompisar!
    +1! Ska dra om typ 1h

  23. #83
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Valborg är för amatörer

    Nej, men blir eventuellt förkrök hos en polare i morgon sen dra ut. Få se om jag orkar dock, är inte direkt taggad

  24. #84

  25. #85
    Fetingfest på det lokala berget ikv? Check! Har hört att det ska komma över 80 pers dit, fy satan vilket röjj det kommer bli!

  26. #86

  27. #87
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Hur gammal är du pöjk?
    16, snart 17. Dåra?

  28. #88
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fetingfest på det lokala berget ikv? Check! Har hört att det ska komma över 80 pers dit, fy satan vilket röjj det kommer bli!
    räkna med att polisen kommer dit också, ha ha

  29. #89
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    räkna med att polisen kommer dit också, ha ha
    Det är ju dom som kommer röjja mest
    Most stickpeople are black

  30. #90
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    räkna med att polisen kommer dit också, ha ha
    Jo, den chansen är ju ganska stor tyvärr. Därför kommer nog inte jag o mina polare stanna speciellt länge. Men ändå, alltid kul med mkt folk!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in