Sidan 1 av 4 123 ... Sista
  1. #1
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175

    Allt om Fest - tråden!

    Tjena tjena!

    Jag märker att detta forumet behöver lite liv i sig! Därför startar jag igång en sån här tråd som förhoppningsvis kan bli ganska rolig .

    Tråden ska innehålla:

    * Festivaler ni varit på, festivaler ni ska på!
    * Random fester som varit roliga, berätta era roliga minnen!

    * Lite roliga fyllebilder som livar upp tråden lite!
    * Diskutera festivaler osv..



    Kom igen nu pojkar och flickor lägg upp lite roliga minnen och bilder osv!!
    Sköt tråden nu och inget onödigt jävla tjaffs.


    //Putteen

  2. #2
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Börjar med att inleda tråden med en liten fyllebild från nyår när jag var i året och tog en liten tupplur sådär på dagen Mina kompisar e snälla jag vet


  3. #3
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Skitbra tråd! Kommer med bidrag senare tror jag

  4. #4

  5. #5
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Håller med, grymt bra Putteen, samma här kommer nog bidrag sen
    Borde finnas en putte tråd fan, med bara massa roligt skit i! Aja nog med ot

  6. #6
    en fyllebild från nyår

  7. #7

  8. #8
    Festivaler jag varit på

    Peace and love 2006
    Peace and love 2007
    Peace and love 2008
    Emmabodafestivalen 2009
    Get loaded in the park 2009 (England)
    Emmabodafestivalen 2010
    Peace and love 2010
    Way out west 2010
    Les transardentes 2011 (Belgien)

    Emmabodafestivalen är helt klart den bästa festivalen jag varit på, lagom stort (runt 10000) alltid oerhört mycket bra elektronisk musik, campingen och festivalen är på samma område, man får dricka öl vid scenerna. Peace and love däremot har bara blivit sämre med åren då det har blivit sjutk stort nu, att behöva gå 20 min från campingen till festivalområdet är inte okej, hade inte alls tänkta tt åka dit iår men vi var 10 kompisar som alla jobbade som funktionärer så det var rätt kul.

    En fylltbild från när jag och en kompis såg fake blood in london, notera att bilden inte är fejkad utan det var total eufori när fake blood spelade I think I like it

  9. #9
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Gurra: haha fan va skön bild

    quuz: Kul och se dig! Du har varit på en heldel festivaler asså!

  10. #10

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Idag kom beskedet om att det blir nystart för Hultsfredsfestivalen!
    Någon som vet med sig redan nu som ska åka?
    Boende skulle jag lätt kunna fixa ifall nån är sugen.
    Jag kommer iallafall finns där.

  11. #11


    untzuntzuntz baby

  12. #12

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Bra tråd, fylleidéer kan vara riktigt roliga. Hade trådskaparen nickat Ante_Senda eller något liknande hade alla cpat ur.

  13. #13

    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2
    Hej gott folk, kul tråd!
    Fylleragg är roligt ibland:

    Lyckas få ihop det med en brud på krogen och vi bestämmer oss för att dra till henne. Hon ber mig att vara lite tyst eftersom att hennes mamma ligger och sover.

    - Visst tänker jag.

    När vi väl ska börja köra igång så frågar hon om jag kan binda fast henne i sänggaveln och håller upp två sådana snören. Kollar lite skeptiskt på henne men går till slut med på det. Jag varnar henne dock att jag inte kan skit om knutar. Det är lugnt tycker hon, det var bara att gå ner till köket och hämta en kniv eller sax om vi inte skulle få upp knutarna på efterhand.

    - Okej då, tänker jag och börjar knyta.

    Nej, för löst tyckte hon, så jag drar till med en jävla helvetes knut som heter duga. Baltazar åker in och jag gör mitt bästa för att brudens hvuud ska åka in i sänggaveln i rejäl fart samtidigt som hon gröper ur sig lite ljud. Efter att ha känt mig som en våldtäktsman i cirka 30 minuter får jag nog och säger att jag vill sova. Hon går med på det och ber mig knyta upp skiten. Går ej. Så jag frågar om hon har några mjukiskläder jag kan låna, i fall att hennes mor har vaknat upp och blivit sugen på en nattmacka. Så många andra har ju gjort den missen. Hon hänvisar mig till en låda i garderoben där det ska ligga ett par pösiga byxor och en stor svart hoodie.

    - Funkar perfekt, tänkte jag och trallade ner för trappan för att leta upp köket och en kniv. Hittar en kniv som ser schysst ut och ska precis vända mig om för att gå upp då jag hör ett jäkla tjut. Så jag springer upp i tron om att hennes armar har somnat och hon lyckats dragit skiten ur led eller något liknande.

    Väl där uppe står hennes mor och glor häpet på sin fastbundna nakna dotter. Jag går fram till modern i hopp om att jag ska kunna förklara. Det jag dock inte tänker på är att jag är helt svartklädd med en kökskniv i högsta hugg. Hon vänder sig om, vrålar till utan dess like och svimmar. Så där står jag, med en fastbunden och vrålande brud och en avsvimmad mor. Det enda jag ser framför mina näthinnor är stora röda bokstäver som formar meningen "stick innan grannar och polis är här". Sagt och gjort så slänger jag kniven i backen, kastar av mig hennes kläder och trasslar på mig mina egna, rusar ut i mörkret, aldrig för att återvända.

    Shit happends when you party naked

  14. #14

  15. #15
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av PatrikH Visa inlägg
    Hej gott folk, kul tråd!
    Fylleragg är roligt ibland:

    TEXT*

    HAHAHA fan va kul! Sånt här gillar jag Mer sånt .

    Jag ska skriva ihop något om någon fin händelse snart!

  16. #16

    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    2
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    HAHAHA fan va kul! Sånt här gillar jag Mer sånt .

    Jag ska skriva ihop något om någon fin händelse snart!
    För att tråden ska komma igång lite så drar jag en till händelse:

    Lyckades hitta en av donnorna från mina premiärdagar. Jag tror hon var nummer fyra eller fem, och jag var femton bast vid den tiden, hon tjugoett. Lyckades i alla fall hitta henne ett antal år senare, och tänkte att jag skulle återuppleva lite barndomsminnen. Hade inte alltför heta minnen om kvinnan, men jag tänkte ändå att det var mina "penisrötter" eller något. Så det var ett uppdrag utan tidigare like. Jag var tvungen att bestiga den här kvinnan igen. Eller jag skulle i alla fall försöka. Lyckades jag, så skulle jag minnas mig själv som en riktig livsconnoisseur när jag dog.

    Hon hade nu snubbe, och jag tyckte givetvis detta var riktigt kasst, men jag gav inte upp för det, och av någon outgrundlig anledning så lyckas jag med "kolla på film" grejen. Det dröjer inte länge innan min oemotståndliga karisma har knäppt upp bh'n och barndomsminnena började komma tillbaka. Detaljen var dock att det var ingen vacker syn. Hon var faktiskt rakt ut sagt ganska avtändande när hon var avklädd. Men men! Inte lät jag mig bli avskräckt för det, utan här skulle det doppas för fosterlandet och andra viktiga saker. Så samtidigt som jag smeker upp denna bleka, knubbiga skapelse så kommer detaljer och dofter tillbaka till mig som länge sedan glömts bort. Hennes kropp, om än lite skavd och nött av tiden, är som en karta över en stor erövring i min ungdom. Stor åldersskillnad och allt det där var ju stora, röda utropstecken i checklistan.
    Jag mindes även hur tafatt jag var. Eller måste framstått. Inte helt hundra på det där med klitoris och absolut ingen Rocco the Rectum-slayer och allt annat trams man fått för sig att trassla med på senare år.

    Det var helt enkelt något ganska vackert över den oerfarna versionen av en mig som spelades upp framför mina ögon. Så oskyldig och så fjunigt kåt. Kul tänkte jag och kom till insikten om att visst var det här läge om något att visa upp vilka färdigheter man dragit på sig genom åren, så med bestämda tag slänger jag runt henne så hon kan anta en bekväm orgasm-sits, och försöker så sensuellt som möjligt smeka av henne brallorna. Jag börjar kyssa hennes vader på sätt som jag sett Don Juan göra i filmen med samma namn och jobbar långsammare ner mot insidan av låren när jag plötsligt når knäna och..

    ...

    *sniff*

    Helvete.

    Vad i helvete är det som luktar? Jag formligen rycker till av den fräna doften som gör en dim mak i ansiktet på mig. Min inre Will Smith röst skriker "AW HELL NO!!" bara av tanken på att fortsätta min tilltänkta resa ner mot vad jag trodde skulle vara en solnedgång vid stranden.
    Istället möttes jag av en smutsig hamn och fiskrens.
    Fan också. Hur sköter jag det här snyggt?
    Det korta svaret är att jag skötte det inte alls snyggt. Hon luktade troligtvis precis lika jävla illa när jag var ung, och i brist på bättre vetande så trodde man det var okej. Så jag hoppade upp, kysste henne oengagerat och bad min partner in crime om förlåt innan jag lade mig på mage och petade in den. Min penis tyckte jag var ett jävla rövhål, men han fick ta smällen. Jag fixade det helt enkelt inte.

    Sexet var över otäckt snabbt. Tanken på att min *** skulle vistas inne i denna veritabla septiktank av kött fick mig att må illa. Jag höll dock masken så gott jag kunde och efterspelet lämnade mig med själ mörkare än natten. I princip så kunde jag varit som vilken torsk som helst som slängt lite cab fare i ansiktet på ****n. Så fort hon gått så kom paniken. Hur i helvete ska jag få bort fittlukten? Den var som impregnerad i mina fingrar och mitt skrev. Så intensiv. Efter en skamdusch och noggrant skrubbande med fingerborsten så kändes det fortfarande som att den var kvar.

    Något som i tankarna verkade som en ganska kul idé och tämligen harmlöst lämnade mig med insikten om att vissa saker du upplevde i barndomen var så pass bra bara för att din referensram var så jädra snäv. Vi varken träffades eller ens talades vid igen....

  17. #17
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Citat Ursprungligen postat av PatrikH Visa inlägg
    Hej gott folk, kul tråd!
    Fylleragg är roligt ibland:

    Lyckas få ihop det med en brud på krogen och vi bestämmer oss för att dra till henne. Hon ber mig att vara lite tyst eftersom att hennes mamma ligger och sover.

    - Visst tänker jag.

    När vi väl ska börja köra igång så frågar hon om jag kan binda fast henne i sänggaveln och håller upp två sådana snören. Kollar lite skeptiskt på henne men går till slut med på det. Jag varnar henne dock att jag inte kan skit om knutar. Det är lugnt tycker hon, det var bara att gå ner till köket och hämta en kniv eller sax om vi inte skulle få upp knutarna på efterhand.

    - Okej då, tänker jag och börjar knyta.

    Nej, för löst tyckte hon, så jag drar till med en jävla helvetes knut som heter duga. Baltazar åker in och jag gör mitt bästa för att brudens hvuud ska åka in i sänggaveln i rejäl fart samtidigt som hon gröper ur sig lite ljud. Efter att ha känt mig som en våldtäktsman i cirka 30 minuter får jag nog och säger att jag vill sova. Hon går med på det och ber mig knyta upp skiten. Går ej. Så jag frågar om hon har några mjukiskläder jag kan låna, i fall att hennes mor har vaknat upp och blivit sugen på en nattmacka. Så många andra har ju gjort den missen. Hon hänvisar mig till en låda i garderoben där det ska ligga ett par pösiga byxor och en stor svart hoodie.

    - Funkar perfekt, tänkte jag och trallade ner för trappan för att leta upp köket och en kniv. Hittar en kniv som ser schysst ut och ska precis vända mig om för att gå upp då jag hör ett jäkla tjut. Så jag springer upp i tron om att hennes armar har somnat och hon lyckats dragit skiten ur led eller något liknande.

    Väl där uppe står hennes mor och glor häpet på sin fastbundna nakna dotter. Jag går fram till modern i hopp om att jag ska kunna förklara. Det jag dock inte tänker på är att jag är helt svartklädd med en kökskniv i högsta hugg. Hon vänder sig om, vrålar till utan dess like och svimmar. Så där står jag, med en fastbunden och vrålande brud och en avsvimmad mor. Det enda jag ser framför mina näthinnor är stora röda bokstäver som formar meningen "stick innan grannar och polis är här". Sagt och gjort så slänger jag kniven i backen, kastar av mig hennes kläder och trasslar på mig mina egna, rusar ut i mörkret, aldrig för att återvända.

    Shit happends when you party naked

    hahahahha hahahhah hahahah få som slår en sån historia !!! hahahha irl garv x100!
    Lär ju varit kul för dottern att förklara det där för sin mamma! hahah

    Edit: varför är jag inte förvånad att putten skapa en sån här tråd ??
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  18. #18
    patrikh, hur gammal är du? vad gör du här? eller kan det till och med vara så att du plankat dina rövarhistorier?

    https://www.flashback.org/sp27806440
    https://www.flashback.org/sp27460921

    vilket jävla mongo du är, du kunde väl iaf ha snott från en källa som inte ploppar upp på google ditt lilla ärketroll.

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    patrikh, hur gammal är du? vad gör du här? eller kan det till och med vara så att du plankat dina rövarhistorier?

    https://www.flashback.org/sp27806440
    https://www.flashback.org/sp27460921

    vilket jävla mongo du är, du kunde väl iaf ha snott från en källa som inte ploppar upp på google ditt lilla ärketroll.
    hahahahaha failarN

  20. #20
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    patrikh, hur gammal är du? vad gör du här? eller kan det till och med vara så att du plankat dina rövarhistorier?

    https://www.flashback.org/sp27806440
    https://www.flashback.org/sp27460921

    vilket jävla mongo du är, du kunde väl iaf ha snott från en källa som inte ploppar upp på google ditt lilla ärketroll.

    Misstänkte redan från första historien att det där var myt! Men ville ge det en chans.. sedan läste jag den andra historien och fattade med en gång att det var myt på den där killen..

    Och det visade sig!

    Snälla var lite ärliga och dra era egna sanna historier istället. Blir roligare då.

  21. #21

  22. #22
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    asså jag som trodde ilf på den första............. Varför mytta ihop något
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  23. #23
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Ni erfarna festare, hur gör man för att förbli berusad så länge som möjligt? Tråkigt på skolfester när man blir nykter så tidigt.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Ni erfarna festare, hur gör man för att förbli berusad så länge som möjligt? Tråkigt på skolfester när man blir nykter så tidigt.
    ha med dig mer sprit? ett helrör sprit och en 1,5 l läsk brukar räcka bra för mig iaf, bara se till att hålla det på en jämn nivå, det är LÄTT att det blir för mycket när man börjar bli morsk med ratio:na

  25. #25
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Näe slut på myterierna! Så får jag skriva ihop en händelse

    Det var några dagar efter nyår iår, vi skulle ha våran sista festkväll i våran lägenhet i Åre. Kvällen var helt galen verkligen. Festen vi hade var verkligen helt crazy! Det kom väktare till våran lägenhet början på kvällen och sa att vi fick lägga ner festen för att alla grannar fick nog av oss! När dem sedan stack så fortsatte vi o röjja loss.

    Senare på natten runt 4 tiden så hade tydligen väktarna kommit igen grejjen är den att ingen av oss minns detta! Men sådan var fallet. I vilket fall jag hade raggat upp en brud och hon och hennes kompisar sov över! Jag och bruden la oss ute i soffan och hade sex som aldrig förr Riktig jävla pangbrud var det grymt najs.

    Sedan sov vi en stund men vaknade upp runt halv 7 tiden på morgonen och kåta som fan. Vi började ha sex igen. Riktigt galet sex om jag måste få säga det själv . Helt plötsligt så bankar det på dörren hårt som fan. Jag tänker "Vem i helvette bankar på dörren nu?" Sket i det och fortsatte ha sex!

    Då bankar det på igen och igen och igen. Tillslut bankar det riktigt jävla hårt på dörren så jag avslutar sexet o går naken till dörren med ett stånd som aldrig förr och öppnar dörrjäveln. Jo då står såklart 2 personer som jobbar för Åre! Dom kollar på mig rätt konstigt och jag säger vänta lite så hämtar jag täcke och håller om mig och undrar vad fan dom vill!

    Då säger dem att bara för väktarna kom till våran lägenhet under natten så skulle vi få böter på 3000 kr. Jag var ju fortfarande as packad och sa bara: jaja vi betalar skiten hej då! Stängde sedan dörren och fortsatte ha sex Sedan fick jag väcka alla polare och säga att vi fått böter Vi överklagade sedan bötern så vi fick ner det till 1500 kr .


    Kanske inte världens roligaste händelse. Men var lite kul när man stod där med ståfräs i vädret inför dom Får berätta någon roligare händelse inom snar framtid !

  26. #26
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ha med dig mer sprit? ett helrör sprit och en 1,5 l läsk brukar räcka bra för mig iaf, bara se till att hålla det på en jämn nivå, det är LÄTT att det blir för mycket när man börjar bli morsk med ratio:na
    Gymnasiefest så de har ganska bra koll på om man har med sig något in. Håller det i sig längre om man börjar hälla i sig ganska tidigt så man hunnit "lagra" en bra mängd när man går in? Känns inte som att det är möjligt men.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  27. #27

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Vara full länge? Drick länge. Känner du att fyllan börjar domna bort när du bara dricker öl, dra ett par shots så blir du kalas igen.

  28. #28
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Gymnasiefest så de har ganska bra koll på om man har med sig något in. Håller det i sig längre om man börjar hälla i sig ganska tidigt så man hunnit "lagra" en bra mängd när man går in? Känns inte som att det är möjligt men.
    njae, för att vara full länge måste du dricka kontinuerligt, du kan inte vara lite småpackad om du drar dit vid 10-11, då kommer du känna dig nästan nykter framåt 2-3 om du inte fortsätter dricka under tiden. men det är bara att fortsätta dricka och hålla det på en jämn nivå så går det fint.
    fickplunta annars om du inte får ta med dig? borde gå att smyga ner i någon ficka hyfsat enkelt.

  29. #29
    Här väl haft en del roligt festande i Åhus när man var yngre. Där serverades första groggen vid 11-12 på förmiddagen och sen var det igång till sena natten.

    Var i Åre v. 2 nu i år och festade med 15 andra. Kom väl över både det ena och det andra om nätterna, både Norskor och annat !

    Har en svag aning om att det blir Thailand till vintern så jag gissar att det kan hända allt möjligt i de landet !

  30. #30
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Ni erfarna festare, hur gör man för att förbli berusad så länge som möjligt? Tråkigt på skolfester när man blir nykter så tidigt.
    Drick öl med sugrör.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in