Sidan 1 av 2 12 Sista

Mer folk till forumet !

Eftersom Marcus a.k.a Maackan@ mnf tyckte de va dött och eftersom han är så lat så sa bad han mig att göra en tråd.
    Tycker inte ni moppenet är väldigt dött ? Borde inte lite nytt blod komma in på detta forum (ej p12or) ?
    Tar nu RAMI som erxempel. Han kanske har startat vädligt många trådar här på mnf, men han fick de att bli något liv här också! Att frågorna inte alltid var dom smartaste är en annan femma, men han verkar ha lärt sig rätt mycket. Sen dessa gammla allt kunnare, varför titta ner på dom nya okunniga, hjälp dom istället så blir dom också kunniga och kan hjälpa fler okunniga. Tycker vi alla kan hjälpas åt att få lite mer liv på detta forum!
    / Ajonson & Maackan
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Reg.datum
    Mar 2006
    Eller så spöar vi alla okunniga! Who's with me?

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Tycker att alla överdriver att det är så "dött" forumet har ju funnits så länge. Ganska svårt att hitta detta forumet för det första om man inte känner till det så om ni vill ha nya medlemmar får ni väl försöka hitta på nått sätt att göra reklam för moppenet.

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Tycker att alla överdriver att det är så "dött" forumet har ju funnits så länge. Ganska svårt att hitta detta forumet för det första om man inte känner till det så om ni vill ha nya medlemmar får ni väl försöka hitta på nått sätt att göra reklam för moppenet.
    Ja, på något sätt måste vi ju göra reklam. + att alla tjatar om gammla forumet. So what ? it's gone, man kan inte spola tillbaka tiden.
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Ja, på något sätt måste vi ju göra reklam. + att alla tjatar om gammla forumet. So what ? it's gone, man kan inte spola tillbaka tiden.
    Vi kan ta ett "vänligt" samtal med Gabriel Pap om det

Nej men seriöst vi måste förstå att mopedintresset tyvärr sjunker då det nya am-kortet har kommit.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vi kan ta ett "vänligt" samtal med Gabriel Pap om det

Nej men seriöst vi måste förstå att mopedintresset tyvärr sjunker då det nya am-kortet har kommit.
    sant. vi ber att dom tar upp de i aktuellt

Då forumet är relativt nytt så är det inte konstigt att det inte är det aktivaste. Låt tiden gå så ska du se att moppenet blir större och så farligt tycker jag inte det är. Om man jämför TSR och Moppeforum.net är ju detta forum 100 gånger bättre när det gäller att vara aktivt.

tsr får man skitsnabba svar från! moppeforum.net vetefan.

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    tsr får man skitsnabba svar från! moppeforum.net vetefan.
    Sen hur smarta svaren på tsr är är ju en annan fråga
    FD rkan

Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Sen hur smarta svaren på tsr är är ju en annan fråga
    till 95 % helt kassa..

Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Hellre vänta ett tag på ett riktigt svar (Moppenet), istället för att få 20 skitsvar där folk gissar sig fram! (TSR)

G-son och jag har varit och läxat upp folk på TSR och moppeforum. Kunskapen där är rätt så bristande!
    rätt så är lite väl underdrivet där :o

Bjud in era systrar till övrigt delen
    Även heta mammor går bra.

Onödig Kommentar, skärp dig... //Rexxy

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    till 95 % helt kassa..

rätt så är lite väl underdrivet där :o
    Jag kommer säkert bli bannad nu bara för min senaste händelse

Citat Ursprungligen postat av PoWeRKinG
    Vi lägger ner skiten. det är ändå ingen mod som tar tag i saker och ting. sluttid var för nästan en månad sen.

överväger STORT på att lägga ner allt som jag har gjort här på tsr och börja hänga på något nytt forum.
    Kan säga att jag redan gott över till http://www.moppenet.nu/ för ett bra tag sen, där är det drag tom med på natten kan jag säga. Vet att man inte får göra reklam så kommer jag säkert bli bannad för det här eftersom jag redan är varna men helt ärligt så skiter jag i det för det händer ändå inget här och det har blivit ett riktig skitforum rentutsagd på sista tiden. Kanske är den sista raden jag skriver här så tack för mig isf!
    Edit: Nog med , förlåt härifrån.
    FD rkan

rkan. tsr har alltid vart ett skit forum

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    rkan. tsr har alltid vart ett skit forum
    Men man måste ju vara lite snäll emellan åt iaf
    FD rkan

Kan ju bara säga att detta forum är inte dött över huvud taget! Tex. på Fiddy.se eller snowmobile.se/forum så är det dött. Så kan nog säga att detta är ett av de MER aktiva forumen som är startade i Sverige, visst så är det kul när nya personer blir medlemmar och så där man då kan hjälpa till om dem behöver hjälp med nått eller bara få nya idéer. Men säger bara att detta forum är ej dött jämfort med andra!

Att springa runt och göra reklam kommer inte göra saken bättre.

Då kommer det komma in mkt folk som inte har något med MNF att göra och det kommer bli lunarstil på hela forumet.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Jag tycker inte att vi behöver fler medlemmar; det finns tillräckligt med idioter som det är.

Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Jag tkr inte detta forumet är dött, bara att folk är dåliga på att kommentera och sånt
    Precis vad jag tycker också.

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Let's tear them apart!!!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Jag tkr inte detta forumet är dött, bara att folk är dåliga på att kommentera och sånt
    +1000

Som någon sa så räcker det med idioter. Klarar mig alldeles utmärkt utan alla dom oseriösa trådar och idiotiska inlägg jag sett under den här 4 årsperioden.
    Nu är det lugnt och stilla här, skrivs ändå inget vettigt man skulle sakna om det var mer drag i forumet, dessutom är jag inte så intresserad i mopeder längre och behöver inte heller någon hjälp med min nuvarande som jag ska sälja till våren.

Köpa Derbi xtreme 08? Fint skick..22k.
    PM;a.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av AlexanderB Visa inlägg
    Kan ju bara säga att detta forum är inte dött över huvud taget! Tex. på Fiddy.se eller snowmobile.se/forum så är det dött. Så kan nog säga att detta är ett av de MER aktiva forumen som är startade i Sverige, visst så är det kul när nya personer blir medlemmar och så där man då kan hjälpa till om dem behöver hjälp med nått eller bara få nya idéer. Men säger bara att detta forum är ej dött jämfort med andra!
    Är du dum i huve på nå vis ?? Snowmobile har fan 450 aktiva medlemmar inne samtidigt , inklusive gäster.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Det är väldigt enkelt att inbilla sig att saker och ting var bättre förr, men en sak som utmärker sig väldigt mycket på moppenet och andra ungdomsforum är att när man som fjunig tonåring reggar sig utan större kunskaper ser man upp till folket som hänger här, efter några år när man är fullpackad med kunskap i nacken så ser man istället ner på färskingarna utan att tänka på att man själv gått igenom denna smått pinsamma period och tänker att det var fan så mycket bättre då man själv reggade sig! Nu är det inte så för alla, men det måste dom flesta av er känna igen?

Visst har vi gått miste om en del huvudkaraktärer här på forumet och tappat en aning aktivitet sedan flytten, men jag måste säga att det flyter på riktigt bra ändå.

Att lura hit en massa folk kan vara lite både och, vi vill inte ha hit tonvis av folk som inte har något att göra här, nu snackar jag inte om okunnigt folk utan snarare folk som inte har något större intresse av det och bara skräpar ner. Däremot så skadar det ju inte att locka hit folk som verkligen skulle göra nytta, det finns väldigt gott om vettigt folk som skulle kunna göra någon nytta här.

Jag själv var ganska anti moppenet när jag var i dom tidiga moppeåren, rätt självklart då man hängde med epagrabbarna och drev sveriges största epaforum, ändrade till och med så att när man skrev "moppenet" på det forumet så censurerades det och blev "fuckonet" men nu är dom tiderna förbi. Var en del som tjatade på mig att regga mig här men inte ville jag sjunka så lågt, det var ju så ocoolt med moppenet... Men så kom dagen man blev hitlurad till forumet då det hade kommit upp en tråd i filmdelen om just min moppe, då skrev man snabbt ihop en ansökan och efter att man kommit in dröjde det inte länge innan man insåg att det var inte så dumt att regga sig. Kan utan att skryta påstå att jag har tillfört en hel del och om det inte hade varit för den där jävla tråden hade jag nog inte ens reggat mig här!

Så mitt råd är att locka hit vettigt folk, det kan vi inte få för mycket av! Reklam här och där som "Sveriges största/bästa moppeforum" är nog ingen hit, dom av lite vettigare kaliber vet nog redan om att vi finns, känner ni någon såndan så tagga dom att komma över tröskeln och regga sig!
    Don´t make excuses, make horsepower!

Reg.datum
    May 2010
    Tycker inte man ska trycka ner folk, bara för dom kanse gör "idiotiska inlägg". Jag skrev också någon nobb saker på förra forumet. men lärt mig en jävla massa saker...
    Man kan inte veta allt. om man inte har en pappa som meka osv...

Tycker det är rätt många som är i medlemmar.
    Dock mindre som skriver i trådar av dom inloggade.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Låter spännande
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Och vi klarar oss utmärkt utan sådana som dig. Som ser ner på nykomlingar!
    Ska jag kanske se upp till dom istället?

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Tycker inte man ska trycka ner folk, bara för dom kanse gör "idiotiska inlägg".
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in