Hejsan , tänkte köpa http://www.twostroke.se/product.asp?product=710 senare ,så ska jag ha ett zx-rör ,men vet inte riktigt vad varriatorn hjälper för något ,om den gör så jag får bättre axx.. nån som kan hjälpa ?