Vi behöver lite ungt blod i kåren, så vi har därför beslutat att ta med pAd105. Så vi hälsar pAd105 välkommen som ny moderator i kåren! Jag och mina medarbetare önskar han lycka till i fortsättningen. //Rexxy
Tack så hjärtligt killar!
Ursprungligen postat av siiimooon Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.
Forumets regler