Ämne: Framsida
Hybridvisning
-
2011-02-08, 16:57 #1
Framsida
hallå!
Eftersom det börjar närma sig bilprojekt (kära moppen kommer såklart få stanna den också
) så har jag kollat mycket på garaget.org och kom precis på en tanke.
Tycker det vore fint med en framsida precis som garaget.org har, där dem populäraste mopparna kommer upp. Kan skippa all text som nyheter och senaste foruminlägg osv för man bryr sig bara om bilderna
Och så klart en tydlig flik där man hittar forumet.
Hoppas ni förstår min tanke
MVHutför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv
Släng en kommentar på Dracen
http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708
-
2011-02-08, 17:04 #2
Har inte detta diskuterats redan?

Tror Hast gjorde någon bild på det osv..
Låt Moppenet vara som det är!
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.
-
2011-02-08, 17:24 #3
-
2011-02-08, 19:51 #4
hittade inte men sökte inte heller så noga
tror det hade blivit bra med förändring så länge forumet behåller sin enkelhet, risk att det slutar som garagego annars...
En framsida/förstasida kanske är lite mycket, hade kunnat prova och sen haft en omröstning om man ska behålla det eller ha allt som det är nu.
(vet inte om det är möjligt med serverplats etc)utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv
Släng en kommentar på Dracen
http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708
-
2011-02-08, 20:33 #5Crosshjälm säljes!
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...233#post241233
-
2011-02-08, 23:17 #6utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv
Släng en kommentar på Dracen
http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708
-
2011-02-08, 20:46 #7
-
2011-02-08, 21:35 #8
Eftersom moppenet aldrig kommer bli som förr tycker jag att man ska vända upp o ner på skiten och göra något helt jävla nytt utav det! ny design, färger, funktioner mm.. ingen idé att försöka sträva efter oldschool-stilen längre! kommer aldrig bli så igen!
Gör om moppenet på nytt, till dom nya medlemmarna!
-
2011-02-08, 21:36 #9
-
2011-02-08, 21:38 #10
-
2011-02-10, 22:13 #11
Ingen ide att ens försöka, modsen verkar döda..
-
2011-02-11, 09:21 #12
-
2011-02-11, 10:02 #13
-
2011-02-11, 12:43 #14
Om det blir någon som kan fixa detta är det Daniel. Men han verkar ha så lite tid till allt. Det är han som har tillgång till servern och alla koder som kan göra så stora ändringar.



Svara med citat




