Visa resultat för omröstning: Ska forumet förändras till ett bättre?

Antal röster
111. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja

80 72,07%
  • Nej

31 27,93%
Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Haha håller med

Ont; varför inte bygga upp en hemsida sedan använda vbulletin som ett plugin, JavaScript eller vad nu vbulletin är.
    Har ju ingen erfarenhet av detta men skulle man bygga upp en ny hemsida kommer det väll bli ganska dyrt. Var det inte därför garagego.com aldrig kom upp igen för att Gabriel pap inte hade pengar att fullfölja ombyggnaden?

Har heller ingen erfarenhet av att bygga hemsidor etc men jag tycker det är viktigt att vi behåller det gamla MNF samtidigt som vi fräschar upp det? Om man gör en helt ny sida så kommer "charmen" försvinna :p nog bra om man behåller MNF's orginal färger tex och håller det enkelt och clean.
    Tycker det ska uppdateras men inte förändras, bara till det bättre isåfall.

Dessutom ska det vara enkelt att använda och det kräver en del för den som ska designa/bygga sidan?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jag har bara gjort rätt basic hemsidor med JavaScript inbyggt, det är ju inte särskilt svårt, men tid tar det.

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Moderatorerna är lata.. Det har jag märkt, samma på gamla forumet också. Ska vi få ett bra forum krävs det att moderatorerna fixar sidan och inte bara lägger ner tid på att ta bort andras inlägg!
    Vilka påhopp man får första dagen på sidan, haha. Det är dock rätt svårt för en moderator att få hemsidan att fungera bra, då
    det är admin som sköter detta
    Mvh
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Helt fel rubrik på omröstningen!

Bör stå: Ska designen på framsidan ändras samt nya funktioner tillkomma?

Alt 1: Ja

Alt 2: Nej

Alt 3: Endast ny design/endast nya funktioner

Framsidan? Helt fel rubrik det där också.
    Ja men helt klart bättre än den som finns. Självklart vill alla ha ett bättre forum, men inte på samma sätt. Vissa kanske bara vill ändra småsaker, så egentligen bör dom rösta ja fast ändå inte

Reg.datum
    Mar 2006
    Då kan ju du som bara startar en omröstning göra om allt sen då? Inte direkt lite jobb.

Alla tycker olika, alla kommer inte bli nöjda o endel supernöjda. Thats it
    Det är inte det jag syftar på. Omröstning borde fortfarande vara rättvis med en bättre rubrik samt flertal svarsalternativ, denna rubrik på omröstningen är nästan löjlig. Du vet ju själv att ingen vill att forumet ska bli sämre!

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Vore kul med ny design, eller att man får välja själv vilken design man vill ha som på vissa andra forum. Vore även soft med en startsida där det finns lite intervjuer med mnf'are och lite smått och gott, som på tsr.

Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

Vad som än händer, ändra inte designen! Nya funktioner funkar men inte färgerna/designen.

Sveriges flagga är gul och blå, moppenets färger är blå och vit. Det står fast enligt mig!

EDIT: Att t.ex visa populäraste mopparna skulle vara najs, det är ett bra förslag som jag såg någon ta upp förut!

Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Vad som än händer, ändra inte designen! Nya funktioner funkar men inte färgerna/designen.

Sveriges flagga är gul och blå, moppenets färger är blå och vit. Det står fast enligt mig!

EDIT: Att t.ex visa populäraste mopparna skulle vara najs, det är ett bra förslag som jag såg någon ta upp förut!
    Ditt edit dära... Menar du som de har på Twostroke högst upp? vet inte om det är det populäraste mopederna de visar på TS men moppenet skulle ju kunna ha det! Jätte bra idé Engert! Håller med engert i hela hans inlägg faktiskt!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Men för i helvete.. gör er jävla anarki då!
    Ändras färgerna är det mitt sista inlogg här!

Vill ni ha nya färger? Nya funktioner?
    Dra då till det förbannade garagego!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

Det var 100 tals på gamla MNF som sa detsamma och ca 50% utav dom är här ändå.
    Så det där vet jag inte om jag ska tro på så värst mycket

Men det händer antagligen ändå inget om inte "yoghurt" får för sig och ändra då det är han som har tillgång till det.

Selander: " har ni ingen lampa i sovrummet så ni måste ha moppenet uppe för att det ska lysa upp? Fan man blir ju bländad när man går in på sidan "
    Sänk ljuset på skärmen? Nej men tycker de är bra som de är. Inge förändringar, kommer sluta som någe jävla garagego eller garaget. Rörigt som fan.... Keep it clean.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    Men för i helvete.. gör er jävla anarki då!
    Ändras färgerna är det mitt sista inlogg här!

Vill ni ha nya färger? Nya funktioner?
    Dra då till det förbannade garagego!
    Åhnej va tråkigt?

Förändring är inte farligt, det vi pratar om revolution, inte evolution.

Reg.datum
    May 2010
    Skulle blivit as najs om de såg ut som hast garage bild

Men vi borde ju skaffa en framsida. Blir mkt trevligare då man loggar in osv..)

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Skulle blivit as najs om de såg ut som hast garage bild

Men vi borde ju skaffa en framsida. Blir mkt trevligare då man loggar in osv..)
    Klippte ihop något lite snabbt, men du menar något sånt här?
    Man skriver in liksom moppenet.nu så kommer man dit. Men sen kan man ju lägga upp så galleri bilder och sånt snurrar runt lite, men jag gjorde något snabbt

Low res:

High res:

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Klippte ihop något lite snabbt, men du menar något sånt här?
    Man skriver in liksom moppenet.nu så kommer man dit. Men sen kan man ju lägga upp så galleri bilder och sånt snurrar runt lite, men jag gjorde något snabbt

Low res:

High res:

Gillade faktiskt de
    Sen lite Intervju på mnf skulle bli fint också

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Gillade faktiskt de
    Sen lite Intervju på mnf skulle bli fint också
    Skulle precis skriva det vore så jävla najs!
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

roxxors avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder så var det trasigt från början

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    +1
    Jag skulle nog kunna tänka mig att hjälpa till med det om det nu skulle bli nått sådant !
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Designe är för töser.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Att övningsköra en bil med automat kan man göra om man är handikappad eller kvinna

fyfan tycker vi ska ha som i garagego

tummen upp till yellowtale som har gjort ett sådant bra forum. kunde inte bli bättre!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in