Visa resultat för omröstning: Ska forumet förändras till ett bättre?

Antal röster
111. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja

    80 72,07%
  • Nej

    31 27,93%
Sidan 1 av 3 123 Sista
  1. #1

  2. #2
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Skulle ju kunna vara kul med variation..
    FD rkan

  3. #3
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    tycker faktiskt att garagego är typ 100x snyggare, Även fast jag hatar den sidan..
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  4. #4
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    tycker faktiskt att garagego är typ 100x snyggare, Även fast jag hatar den sidan..
    den suger, skitrörig
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #5

  6. #6
    Skulle de inte funka att man gör ett nytt tema som standard, Sen så kan man OM man så gärna vill ha de gamla gå in under inställningar lr något och ändra"tema" till de gamla? lr äre för krångligt ?

  7. #7
    Svårare ansökningsgrej, Modsen har sagt X antal ggr att det inte fanns i senaste V-Bulletin. Säger som elliot "den som ändrar temat ska dö "
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #8
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Svårare ansökningsgrej, Modsen har sagt X antal ggr att det inte fanns i senaste V-Bulletin. Säger som elliot "den som ändrar temat ska dö "
    +1!

    Måste säga att jag älskar det som det är nu (temat då). Svårare ansökning och småfunktioner är ok men om allting ändras drar jag.

    Edit: Vafan är det för namn på omröstningen? Ska forumet förändras till det bättre. Jag tycker det är bättre (än garagego, garaget etc.) redan just nu så vad ska jag rösta på då i undersökningen?

  9. #9
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    mnf har alltid sett ut såhär och varför ändra något som är perfekt? sist vi fick en "om möblering " slutade det ju bra..
    det gamla forumet såg ju ut såhär i 10 år varför kan inte det här göra det?? Men visst lite får man väll ändra men inte hela startsidan mm.. tycker då jag .
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  10. #10
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    Det var en smart grej!

    mnf har alltid sett ut såhär och varför ändra något som är perfekt? sist vi fick en "om möblering " slutade det ju bra..
    det gamla forumet såg ju ut såhär i 10 år varför kan inte det här göra det?? Men visst lite får man väll ändra men inte hela startsidan mm.. tycker då jag .
    Det gamla forumet såg inte ut såhär, det här forumet behöver piffas upp!

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    +1!

    Måste säga att jag älskar det som det är nu (temat då). Svårare ansökning och småfunktioner är ok men om allting ändras drar jag.

    Edit: Vafan är det för namn på omröstningen? Ska forumet förändras till det bättre. Jag tycker det är bättre (än garagego, garaget etc.) redan just nu så vad ska jag rösta på då i undersökningen?
    Allting menar jag inte ska ändras, utan mest temat. även lite olika funktioner om det är möjligt! vill du ha forumet som det är nu, välj "nej"

    Forumet skulle bli sååå mycket roligare om det blir lite ändringar!
    72% av folket på detta forum har väljt ett "ja" än så länge!
    Senast redigerat av Zäta den 2011-02-09 klockan 12:21.
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Skulle de inte funka att man gör ett nytt tema som standard, Sen så kan man OM man så gärna vill ha de gamla gå in under inställningar lr något och ändra"tema" till de gamla? lr äre för krångligt ?
    det finns på många andra olika forum
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  12. #12
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Just saying



    Highres:
     



  13. #13
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Just saying



    Highres:
     


    Beutiful
    FD rkan

  14. #14
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Det var en smart grej!

    Det gamla forumet såg inte ut såhär, det här forumet behöver piffas upp!

    Allting menar jag inte ska ändras, utan mest temat. även lite olika funktioner om det är möjligt! vill du ha forumet som det är nu, välj "nej"

    Forumet skulle bli sååå mycket roligare om det blir lite ändringar!
    72% av folket på detta forum har väljt ett "ja" än så länge!
    Där håller jag med dig!

    Det gamla forumet såg nästan likadant ut då?

    Det är just temat och att det är så simpelt som jag gillar.

    Om det blir ett "Ja" och det inte går att göra som "Anchull" säger (hans idé) så orkar jag inte mer. Inte för att någon bryr sig men just saying.

  15. #15

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    det finns på många andra olika forum
    Jooo precis. Skulle ju funka tycker jag.

    Hast: såg snyggt ut

  17. #17

  18. #18
    Jag tycker absolut inte att designen ska ändras! Däremot är jag för förslag som t.ex en chattdel och andra småfunktioner.

    Men jag tycker inte att designen bör ändras.

    Citerar ngn som skrev såhär förut (ngt liknande): Hur skulle det se ut om Sveriges flagga plötsligt fick ett rött kors och svart bakgrund?

  19. #19

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    [/B]
    Det är ju där vi är nu? vi vill ha tillbaka svenska flaggan
    Jag skulle tycka om att det fanns typ: 10 mest populära mopparna o.s.v! Sen lite småfunktioner! Men tycker färgen och designen ska vara kvar!

  21. #21

  22. #22
    Citat Ursprungligen postat av aeroxx_94 Visa inlägg
    Jag saknar den där funktionen på gamla forumet där man kunde se om någon skrivit något i som 15 senaste trådarna man gjort inlägg i
    Saknar det med! Sa de direkt när de här forumet kom upp men hände inget mer med de :S
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  23. #23

  24. #24
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    denna designen tycker ja e skittråkig och känns dö som fan, så ändra på säger jag bara!

  25. #25
    hast's design såg bra ut denna vi har tycker jag är stel och tråkig :/

    sen nämnde nån att man kan ha en chattfunktion.. det tycker jag med! att på någon flik på forumet så man hamnar på en ''chatt del'' som alla inloggade kan snacka med varandra i , vad tycker ni ?

  26. #26

  27. #27

  28. #28
    Så länge ingen här inne har 100+ timmar över till att anpassa en eventuell ny design till vBulletin så tror jag tyvärr inte att det kommer bli något av med det.
    vBulletin är oerhört avancerat och det är massvis med sidor som måste anpassas till en ny design.
    Daniel Öbrink

  29. #29

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Om vi säger såhär: Ja, det är jobbigt att kolla på MNF när man är bakfull. Nej, vi ska inte byta design/färg eller whatever. Men skulle det inte kunna vara svart bakgrund lördag och söndagar 10-18?

  30. #30
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Om vi säger såhär: Ja, det är jobbigt att kolla på MNF när man är bakfull. Nej, vi ska inte byta design/färg eller whatever. Men skulle det inte kunna vara svart bakgrund lördag och söndagar 10-18?
    Haha håller med

    Ont; varför inte bygga upp en hemsida sedan använda vbulletin som ett plugin, JavaScript eller vad nu vbulletin är.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in