Sidan 2 av 2 Första 12
    _Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Vet att den inte tål bensin Men fälgfärg antar jag att den är lite mer stöt tålig? Och då passar den bättre vid variatorkåpan än vad motorfärg gör?
    Nja, tål att diskuteras Båda är av det lite tjockare slaget, så dem är rätt lika varandra.

Citat Ursprungligen postat av whitezero Visa inlägg
    men behöver jag grundfärg o klarlack om jag tar hammarlack ?
    Jag hade inte använt något av det
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

så det ända jag ska göra är att slipa ner variatorkåpan och lägga några lager med hammarlack ?

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

bild på min ludix varre kåpa , blästrad , lackad i flygplans färg med silver & vitt inblandat i , 2 komponents lack , tål de mesta (farsan jobbar som lackerare)

kan även utföra lack jobb billigt vid intresse

Citat Ursprungligen postat av Peter_95 Visa inlägg

bild på min ludix varre kåpa , blästrad , lackad i flygplans färg med silver & vitt inblandat i , 2 komponents lack , tål de mesta (farsan jobbar som lackerare)

kan även utföra lack jobb billigt vid intresse
    fy fan vad nice den blev !!! okej aa vill dock inte lägga så mkt pengar på variatorkåpan.. lite skillnad för dig när farsan kan fixa de billigt ;P

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av whitezero Visa inlägg
    fy fan vad nice den blev !!! okej aa vill dock inte lägga så mkt pengar på variatorkåpan.. lite skillnad för dig när farsan kan fixa de billigt ;P
    de blev en priceless =) , värt att köpa vettig färg ist för att de blir skit sen

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in