Ämne: ---
-
2011-02-12, 12:02 #1
-
2011-02-12, 13:30 #2
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Onsala
- Inlägg
- 870
Knivigt, enda lösningen jag kan se är att använda skruvdragare
-
2011-02-12, 13:35 #3
- Reg.datum
- Mar 2006
- Ort
- Västerås
- Inlägg
- 1 599
-
2011-02-12, 14:03 #4
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Onsala
- Inlägg
- 870
-
2011-02-12, 14:05 #5
- Reg.datum
- Mar 2006
- Ort
- Västerås
- Inlägg
- 1 599
Då lär du ha en sjujävla skruvdragare. Jag har alltid kört med mutterknack.
-
2011-02-12, 14:35 #6
-
2011-02-12, 15:48 #7
Gör ett eget kolvstopp av typ en bit rep eller en bit gummislang eller dylikt. Stoppa in repet i tändstift hålet och snurra på vevaxeln tills det tar stopp. Sen är det bara att dra av muttern och dra ut repet sen. Använd bara något som inte kan skada cylindern.
-
2011-02-12, 16:07 #8
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- 37°14′27″N
- Inlägg
- 3 616
-
2011-02-13, 19:59 #9
-
2011-02-13, 20:29 #10
Det är en Ciao
Här krävs inga mutterknackare
Spärra svänghjulet med en mejsel mot ramen, sedan tar du ett spärrskafft
EDIT: såg nu att ditt svänghjul var löst hahaWhoopsi
Annars kan du väll köra in en mejsel i kopplingen och hålla emot där?Senast redigerat av Holmqvist den 2011-02-13 klockan 20:35.
-
2011-02-13, 20:31 #11
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- 37°14′27″N
- Inlägg
- 3 616
-
2011-02-13, 20:35 #12