Visa resultat för omröstning: ska vi ha en samlad sporttråd eller var sport för sig?

Antal röster
40. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Var sport för sig

    21 52,50%
  • nej samla skiten, jag orkar inte sportfånar.

    19 47,50%
Sidan 2 av 12 Första 1234 ... Sista
  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Snart.
    Trevlans!

  2. #32
    Finns bara ett lag i götet!

    Annars spelar jag som bak i en bonna klubb vid namn kode if.

  3. #33
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Risbonden Visa inlägg
    Finns bara ett lag i götet!

    Annars spelar jag som bak i en bonna klubb vid namn kode if.
    Haha, gör du? Spelade i den klubben 7 år!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #34
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Champions League ikväll grabbs!
    Vilka tror ni vinner?
    Arsenal - Barcelona?
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  5. #35
    Håller såklart på Arsenal, men Barcelona e ju osså Barcelona. Blir svår match, tråkigt att fabianski inte kan vara med. Det verkar ju dock som om nasri kan vara med vilket är stort plus. Hoppas just nu bara på att kunna se matchfan.
    F.d. Almsarn

  6. #36
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Blev ju två riktigt roliga matcher!
    Arsenal - Barca var en rysare i sig, men Roma - Schaktar var underbar!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  7. #37
    Många av mina polare känner en kille som heter Emil Krafth. Han är född 94, 16år alltså och tränar fotboll minst 6ggr i veckan.
    Men det ja ville komma till var att han nu provspelar för Glasgow Rangers i Skottland, inte så pjåkigt va?
    Oerhört talangfull kille och det är inga som tvivlar på det.
    "Inställningen är halva grejen"

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    En fråga till er andra som också har säsongskort till erat lag, hur långt måste ni åka för att se hemmamatcherna? Själv är det 13 mil som gäller.

    Men är det bara jag som tyckte att Fotbollstråden i förra forumet var ganska bra? Nu är det dock färre aktiva så den kanske dör trots allt.
    13 mil var fan inte dåligt. Själv har man 20min med bussen, från hållplatsen tar det cirka 1-2min att gå!

    Edit:

    andersson, har en för detta lagkamrat som gick till Liverpool i början av Januari. Även han 94:a
    2674/2

  9. #39
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Många av mina polare känner en kille som heter Emil Krafth. Han är född 94, 16år alltså och tränar fotboll minst 6ggr i veckan.
    Men det ja ville komma till var att han nu provspelar för Glasgow Rangers i Skottland, inte så pjåkigt va?
    Oerhört talangfull kille och det är inga som tvivlar på det.
    Jag har tänkt på det, hur fan hittar t.ex Rangers en 16 årig kille i Ljungby bara sådär?
    Kontakter?
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Många av mina polare känner en kille som heter Emil Krafth. Han är född 94, 16år alltså och tränar fotboll minst 6ggr i veckan.
    Men det ja ville komma till var att han nu provspelar för Glasgow Rangers i Skottland, inte så pjåkigt va?
    Oerhört talangfull kille och det är inga som tvivlar på det.
    Min nästkusin spelar i West Bromwich, och känner en del "talangfulla" ungdomar också Men kul för han.

    Men jaja, arsenal barca var riktigt kul att se, schalke valencia också helt okej match, men eftersom arsenal går först så var det riktigt kul när arshavin tryckte in andra Van persies va rätt sjukt också.
    F.d. Almsarn

  11. #41
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Någon som såg Old Firm derbyt? fotbollsgodis på högsta nivå!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  12. #42
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    Någon som såg Old Firm derbyt? fotbollsgodis på högsta nivå!
    3-0, total överkörning!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  13. #43
    Jag skulle sett det om jag inte varit borta på släktträff.

  14. #44
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Haha, gör du? Spelade i den klubben 7 år!
    Vad heter du?

  15. #45
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    3-0, total överkörning!
    Hooper och Samaras var helt sjuka!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  16. #46
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8598701.ab

    Blir anmäld för något han har rätt i? Det är ganska sjukt..

    De ligger väl i Div. 2 i fotbollen va? Dock har de ju ett damfotbollslag i högsta serien men det är ju inte fotboll..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  17. #47
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8598701.ab

    Blir anmäld för något han har rätt i? Det är ganska sjukt..

    De ligger väl i Div. 2 i fotbollen va? Dock har de ju ett damfotbollslag i högsta serien men det är ju inte fotboll..
    haha precis.. damfotboll finns det inget att hämta i tyvärr. Så oehört tråkigt >.<
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  18. #48
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle8598701.ab

    Blir anmäld för något han har rätt i? Det är ganska sjukt..

    De ligger väl i Div. 2 i fotbollen va? Dock har de ju ett damfotbollslag i högsta serien men det är ju inte fotboll..
    [video=youtube;7yl3UMO-TkE]http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO-Tkr
    Spelar ju ingen roll om han har rätt eller inte, vad e det för jävla pack som anmäler nåt sånt.

    Någon som ska till köpenhamn o kolla chelsea?
    F.d. Almsarn

  19. #49
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    Någon som ska till köpenhamn o kolla chelsea?
    Dom lyckosarna som ska dit är jag jävligt avundsjuka på! Hoppas FCK kan skrälla med 1-0 eller något!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  20. #50
    Jag vet att de finns fler fotbollsnerver hos flera av folket här inne och i morgon drar det igång igen ! Vi (IFK Göteborg) möter bonnestaden Örebro och tippar på ett svagt 2-1 till götet i premiären !

    Vinst i allsvenskan tror jag på Elfsborg,Helsingborg eller Örebro

  21. #51
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag själv är inte insatt i fotboll så mycket längre. Men jag gick i Bk häcken mellan 7-14 års ålder, allså börja när jag va 7, sluta när jag va 14. Tränarna var kassa och jag själv tröttnade, Har nog spelat alla positioner haha.
    Men jag bor ca 500m från Bk häckens hemma arena, så 500m till mitt närmaste årskort
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  22. #52
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Jag vet att de finns fler fotbollsnerver hos flera av folket här inne och i morgon drar det igång igen ! Vi (IFK Göteborg) möter bonnestaden Örebro och tippar på ett svagt 2-1 till götet i premiären !

    Vinst i allsvenskan tror jag på Elfsborg,Helsingborg eller Örebro
    Jag mådde illa under hela styrkepasset just på grund av morgondagen..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Jag själv är inte insatt i fotboll så mycket längre. Men jag gick i Bk häcken mellan 7-14 års ålder, allså börja när jag va 7, sluta när jag va 14. Tränarna var kassa och jag själv tröttnade, Har nog spelat alla positioner haha.
    Men jag bor ca 500m från Bk häckens hemma arena, så 500m till mitt närmaste årskort
    Vi har häcken away i 2a matchen ! 09 blev de min dyraste bortamatch då jag åkte på 1200 kr i böter för jag inte hade spårvagnskort.
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Jag mådde illa under hela styrkepasset just på grund av morgondagen..
    Jo men ni startar med ett derby (?) och de e ju en annan känsla för båda lagen är taggade till 1000 och allt kan hända !

    Gais ligger under med 2-0 mot norrköping, YEZ

  24. #54
    Funderar på om jag ska börja spela igen

  25. #55
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Vi har häcken away i 2a matchen ! 09 blev de min dyraste bortamatch då jag åkte på 1200 kr i böter för jag inte hade spårvagnskort.


    Jo men ni startar med ett derby (?) och de e ju en annan känsla för båda lagen är taggade till 1000 och allt kan hända !

    Gais ligger under med 2-0 mot norrköping, YEZ
    Jo, på den tiden hade jag för mig att häcken vann över ifk ganska ofta, Vet inte riktigt varför då Ifk är bättre, Häcken bara fick någon andlig skit och vann bara för de mötte ifk
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  26. #56
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    0-0 är väl acceptabelt för mitt HBK?
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  27. #57
    16:e börjar Division 1. Då börjar återtåget mot finrummet igen.

    Åh, framåt Rö'blått allez!

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Jo, på den tiden hade jag för mig att häcken vann över ifk ganska ofta, Vet inte riktigt varför då Ifk är bättre, Häcken bara fick någon andlig skit och vann bara för de mötte ifk
    hahaha jo de e något med Häcken - Blåvitt asså vet inte vad.
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    16:e börjar Division 1. Då börjar återtåget mot finrummet igen.

    Åh, framåt Rö'blått allez!
    Tycker de e synd att ni är där nere och gräver men men blir lätt så om man inte kan sköta pengarna.

  29. #59
    Idag gäller det, förlorar vi, AVGÅ jonas! Men tror på vinst med 2-1 till Göteborg! KROSSA Helsingborg!

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in