Visa resultat för omröstning: ska vi ha en samlad sporttråd eller var sport för sig?

Antal röster
40. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Var sport för sig

    21 52,50%
  • nej samla skiten, jag orkar inte sportfånar.

    19 47,50%
Sidan 3 av 12 Första 12345 ... Sista
  1. #61
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Häcken IFK 3-1 fan vad vacker!

    Även fast det va någon vecka sen
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  2. #62
    Förlorar IFK Göteborg ikväll så tror jag att Jonas Olsson får lämna som ansvarig över A-truppen. Ryktena säger att Lars Lagerbäck skall vara påväg in. Haha säger jag, det lär inte bli bättre med Lasse Lager - han är ju Sveriges sämsta tränare.

    Det är skönt att gotta sig i IFK's bekymmer.

  3. #63

  4. #64
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    True
    Speciellt nu när vi (ÖIS) befinner oss i en riktigt jobbig situation, och man har ju fått en del gliringar av IFK'are genom åren. Skönt att kunna ge tillbaka lite.

  5. #65
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Förlorar IFK Göteborg ikväll så tror jag att Jonas Olsson får lämna som ansvarig över A-truppen. Ryktena säger att Lars Lagerbäck skall vara påväg in. Haha säger jag, det lär inte bli bättre med Lasse Lager - han är ju Sveriges sämsta tränare.

    Det är skönt att gotta sig i IFK's bekymmer.
    För ÖIS är jättebra, tycker att de gjorde en väldigt bra match mot Skövde ....
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #66
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    För ÖIS är jättebra, tycker att de gjorde en väldigt bra match mot Skövde ....
    Det har jag aldrig påstått heller. Men ni är rent usla ni också. That's fact.

  7. #67
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det har jag aldrig påstått heller. Men ni är rent usla ni också. That's fact.
    Japp, men dock ÖIS tycker jag synd om.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #68
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Japp, men dock inte div 1.
    Nej, jag vet inte ni inte spelar i division 1. Men snart gör ni...

  9. #69

  10. #70
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Nej, jag vet inte ni inte spelar i division 1. Men snart gör ni...
    Nej,inte div 1 men vi lär sluta i botten/mitten av allsvenskan tyvärr.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #71
    Nu får de vara nog ! Jonas Olsson din ************************************* finns fan inga ord hur kass du är ! Ta aldrig på dig en kostym igen på en match och tro att du är "Top Boy", Avgå GENAST annars finns ju en risk att någon på Göteborgs gator kommer göra något dumt mot dig och de är du nästan värd (Jag tar ingen ställning till att vara med att typ "bomba" hans hus eller ngt..) Men nu säger jag de rakt ut, fitthorbögunge AVGÅ!

    Lagerbäck vill vi inte heller ha.. kasta honom te Afrika

  12. #72

  13. #73
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    SCUDETTO INC! Milanista YEEEEEAH
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  14. #74
    Zlatan sätter det avgörande målet.

  15. #75
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    Vilka vinner cl finalen ? UNITED <3
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  16. #76
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av CR7Aerox Visa inlägg
    Vilka vinner cl finalen ? UNITED <3
    Fyfan... I PL finns bara ett lag Arsenal!

  17. #77
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Fyfan... I PL finns bara ett lag Arsenal!
    Synd att Arsenal inte vinner än enda titel iår då united däremot ...
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  18. #78
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av CR7Aerox Visa inlägg
    Synd att Arsenal inte vinner än enda titel iår då united däremot ...
    Blir kul å se hur det går mot Chelsea Vem vann förra mötet?

  19. #79
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Blir kul å se hur det går mot Chelsea Vem vann förra mötet?
    Med tanke på uniteds hemmafacit ska väl chelsea inte vara ett problem
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  20. #80
    Derbi på måndag va fan! FORZA BLÅVITT!

  21. #81

  22. #82
    Pinsamma Skåne!

  23. #83
    Jääävligt pinsamt!

  24. #84
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Fyfan vad trött man blir. Var inne och såg skiten, och det var fan sista gången. Är så jävla trött på att tvingas beblanda sig med samhällets absoluta bottenskrap för att kunna se en match live. Missanpassade utbölingar är fan det enda som fotbolls-"supportrarna" är.

    Killen som sprang in heter Kevin Hagen och är 92a. Vilket degenererat jävla white trash-slödder. Fyfan.

  25. #85
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Fyfan vad trött man blir. Var inne och såg skiten, och det var fan sista gången. Är så jävla trött på att tvingas beblanda sig med samhällets absoluta bottenskrap för att kunna se en match live. Missanpassade utbölingar är fan det enda som fotbolls-"supportrarna" är.

    Killen som sprang in heter Kevin Hagen och är 92a. Vilket degenererat jävla white trash-slödder. Fyfan.
    Fast nu så blev han utpekad av de äkta supportrarna som faktiskt tillför läktaren något, riktigt fin inramning på matchen annars.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  26. #86
    Är så otroligt jävla less på detta nu. Hur många gånger ska det behöva hända innan det sker ett rejält krafttag mot detta fenomen? Dom förstör fotbollen! Dessa jäkla lodare borde arkebuseras rakt av!

  27. #87
    Jag är på alla sätt för pyroteknik på läktarna, men när folk slänger det mot andra människor börjar man ju undra, och vad i helvete gör vakterna som låter den där Kevin springa in ända fram till hansson, riktigt dåligt!

  28. #88
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Vilket skit! Även om jag är Helsingborgare och på sitt sätt borde vara glad då HIF antagligen tilldelas segern mot Malmö efter det som hände och med tanke på att Syrianska fick sin seger lättare så är jag jävligt besviken. Detta var en av de roligaste matcherna jag sett på länge, riktig bra tempo och verkade vara en underbar publik (förutom det skitet) och matchen var kanon. Blir ledsen när en eller två personer förstör en hel match. De kanske insåg att HIF höll på att krossa dem när 1-0 small in?

    Gillade även Peter Larssons ninjakast på Malmöfanset innan vakterna kom dit. Tur att dem kom dit annars hade nog inte malmösupportern stått upp på ett tag, HIF-spelarna var riktigt pissed off..

  29. #89
    Jag är för Pyroteknik men bara om de kan skötas snyggt ! Okej jag är med lite här och där inom blåvitt men de där att springa in för att "Jag blir förbannad" skulle då fan aldrig hända om inte bortasupportrarna hoppar in och börjar veva mot spelarna för d är de krig. Skämt och sido de accepteras INTE att man hoppar in så.

    Halmstad borta i morgon jag och grabbarna laddar med Tylösand på dagens för att sedan glo matchen. Heja blåvitt hata allt !

  30. #90
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Jag är för Pyroteknik men bara om de kan skötas snyggt ! Okej jag är med lite här och där inom blåvitt men de där att springa in för att "Jag blir förbannad" skulle då fan aldrig hända om inte bortasupportrarna hoppar in och börjar veva mot spelarna för d är de krig. Skämt och sido de accepteras INTE att man hoppar in så.

    Halmstad borta i morgon jag och grabbarna laddar med Tylösand på dagens för att sedan glo matchen. Heja blåvitt hata allt !
    åååååååååååh toppen - är vårat HBK! <3

    nej men seriously, HBK måste skärpa sig. Åker dom ner är jag ganska säker på att dom inte tar sig till Allsvenskan igen. Tråkigt men sant..
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in