Visa resultat för omröstning: ska vi ha en samlad sporttråd eller var sport för sig?

Antal röster
40. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Var sport för sig

    21 52,50%
  • nej samla skiten, jag orkar inte sportfånar.

    19 47,50%
Sidan 11 av 12 Första ... 9101112 Sista
  1. #301
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    De kanske borde ändra på det, men det blir alltid pannkaka av skiten i slutet.
    Hoppas att de gör det i år då!
    Jo, vi den matchen kom väll Twentes mål i slutet med? Dålig kondis?
    Japp!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #302
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo, vi den matchen kom väll Twentes mål i slutet med? Dålig kondis?
    Japp!
    2-2 kom i 88:e! Tror inte på dålig kondis, snarare sitter det i psyket, de "vet" att de är dåliga i slutet och det gör dem sämre?

    För övrigt, några tips på övningar att köra själv? Jag tränar 2 gånger i veckan med laget men känner att jag måste träna på egen hand också, speciellt med tanke på att vi i princip har uppehåll hela vintern. Jag spelar som forward så skott och ev. inlägg skulle väl vara bra, även lite intervaller. Några fler tips?
    Senast redigerat av webbe den 2012-10-10 klockan 21:28.

  3. #303
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    2-2 kom i 88:e! Tror inte på dålig kondis, snarare sitter det i psyket, de "vet" att de är dåliga i slutet och det gör dem sämre?

    För övrigt, några tips på övningar att köra själv? Jag tränar 2 gånger i veckan med laget men känner att jag måste träna på egen hand också, speciellt med tanke på att vi i princip har uppehåll hela vintern. Jag spelar som forward så skott och ev. inlägg skulle väl vara bra, även lite intervaller. Några fler tips?
    Bresidor är jävligt bra att träna!

    Idag har vi goa matcher killar! Först Sverige - Färöarna kl 18:00 (TV4) och sen Sverige U21 - Italien kl 21 (TV4Sport).
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #304
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Bresidor är jävligt bra att träna!

    Idag har vi goa matcher killar! Först Sverige - Färöarna kl 18:00 (TV4) och sen Sverige U21 - Italien kl 21 (TV4Sport).
    Och mottagningar, det är dock svårare då det inte blir samma sak att ta emot en passning från en vägg.

    Intressanta ja, tittar just nu. Nä nu drog andra igång, hejsvejs!

  5. #305
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Och mottagningar, det är dock svårare då det inte blir samma sak att ta emot en passning från en vägg.

    Intressanta ja, tittar just nu. Nä nu drog andra igång, hejsvejs!
    Precis men om du kan dra ihop ett par polare och lira så hjälper ju det en del.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #306
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Precis men om du kan dra ihop ett par polare och lira så hjälper ju det en del.
    Tänkte spela idag men när det är sånt här väder så är det fifa som gäller istället!

  7. #307
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tänkte spela idag men när det är sånt här väder så är det fifa som gäller istället!
    Haha
    Själv ska jag gymma mycket ben, mage och rygg när uppehållet kommer.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #308
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Haha
    Själv ska jag gymma mycket ben, mage och rygg när uppehållet kommer.
    Jag kör i princip bara överkropp sen jag började på fotbollen igen men jag får väl ut och springa lite nu i vinter istället. Har inga bra benmaskiner förutom benböj och benpress på gymmet så.

  9. #309
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Fan vad stolt man blir, tårana går inte att hålla tillbaka! Blir fan att gå till krogen på en Onsdag denna vecka verkar det som!!!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #310
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Fan vad stolt man blir, tårana går inte att hålla tillbaka! Blir fan att gå till krogen på en Onsdag denna vecka verkar det som!!!!
    Det.
    Var.
    Sjukt.

    Satt och åt när tyskarna gjorde 1-0 och 2-0 och sen kändes det inte värt att titta. Började titta smått vid 4-1 för att gå tillbaka till datorn. Vid 4-2 började jag titta och satt och skrek som aldrig förr. Vid 4-3 sprang katterna ner i källaren och vid 4-4 tror jag att de gömde sig i badkaret eller någonting för jag har inte hittat dem än. Vad glad man blir!

  11. #311
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det.
    Var.
    Sjukt.

    Satt och åt när tyskarna gjorde 1-0 och 2-0 och sen kändes det inte värt att titta. Började titta smått vid 4-1 för att gå tillbaka till datorn. Vid 4-2 började jag titta och satt och skrek som aldrig förr. Vid 4-3 sprang katterna ner i källaren och vid 4-4 tror jag att de gömde sig i badkaret eller någonting för jag har inte hittat dem än. Vad glad man blir!
    Detta måste vara den största landskampen jag har upplevt (sen 2004 i alla fall) och kanske den största jag kommer få uppleva! Att hämta in fyra mål på bortaplan mot TYSKLAND av alla länder, en BRAGD kan inte kännas bättre än så här!

    Kärleken till Sverige och den bästa samt största sporten i världen, fotboll gå inte att beskriva tydligare än så här!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  12. #312
    kan inte mer än att hålla med, hur jävla starkt som helst.... 4 mål på 30 minuter var längesen ja såg...dem flesta lag skulle nog he gett upp o sett uppgivet ut,men sverige ba kör på asså

  13. #313
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Detta måste vara den största landskampen jag har upplevt (sen 2004 i alla fall) och kanske den största jag kommer få uppleva! Att hämta in fyra mål på bortaplan mot TYSKLAND av alla länder, en BRAGD kan inte kännas bättre än så här!

    Kärleken till Sverige och den bästa samt största sporten i världen, fotboll gå inte att beskriva tydligare än så här!
    Det var riktigt sjukt faktiskt! Riktigt bra!

    Jag älskar när någonting sånt här händer för hela landet hejar på samma lag och man kan snacka med alla polarna om det. I övrigt är det tre stycken i min klass som håller på samma lag och alla andra håller på IFK, DIF, AIK och så så det känns skönt att kunna dela glädjen med alla!

  14. #314
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Landskampen började bra. Men nu är det för fan dags att låta Johannes Hopf stå i landslaget, men det värsta är helt klart markeringen av motståndarna..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #315
    Zlatan behöver man bara säga!
    SHI HOO!

  16. #316
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av RubenOlsson Visa inlägg
    Zlatan behöver man bara säga!
    Helt jävla sjukt!

  17. #317
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Helt jävla sjukt!
    Stört
    SHI HOO!

  18. #318
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Väldigt efter men såg någon Hannover-HIF? Sämsta domaren jag någonsin varit med om.

  19. #319
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Väldigt efter men såg någon Hannover-HIF? Sämsta domaren jag någonsin varit med om.
    Franska domare överlag är redigt dåliga, räcker att kolla på Paris matcher. Att Helsingborg förlorade den matchen var helt klart domarens fel. Men överlag så måste jag säga att AIK lyckats mycket bättre än HIF i turneringen. AIK är jag riktigt imponerad över, både att de lyckas ta sig till EL genom en bragd i Ryssland och sen deras kämpainsatser går inte att beskriva med ord.
    Edit: Fan vad segt det är att skriva inlägg på mnf nu..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #320
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Väldigt efter men såg någon Hannover-HIF? Sämsta domaren jag någonsin varit med om.
    Haha, tyckte domaren på Råsunda var dålig så kommer man hem slår på tvn och ser det där.

  21. #321
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Franska domare överlag är redigt dåliga, räcker att kolla på Paris matcher. Att Helsingborg förlorade den matchen var helt klart domarens fel. Men överlag så måste jag säga att AIK lyckats mycket bättre än HIF i turneringen. AIK är jag riktigt imponerad över, både att de lyckas ta sig till EL genom en bragd i Ryssland och sen deras kämpainsatser går inte att beskriva med ord.
    Edit: Fan vad segt det är att skriva inlägg på mnf nu..
    Han var dock värre än vad jag har sett innan, men sånt är livet antar jag. Dock måste jag säga att HIF lyckades väldigt bra ikväll istället!
    Att vinna borta mot Twente och faktiskt äga matchen så pass mycket är relativt bra.

    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Haha, tyckte domaren på Råsunda var dålig så kommer man hem slår på tvn och ser det där.
    Det var riktigt kasst. Fyfan.

  22. #322
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Han var dock värre än vad jag har sett innan, men sånt är livet antar jag. Dock måste jag säga att HIF lyckades väldigt bra ikväll istället!
    Att vinna borta mot Twente och faktiskt äga matchen så pass mycket är relativt bra.



    Det var riktigt kasst. Fyfan.
    Det var riktigt roligt att HIF vann mot Twente, även om man kunde diskutera hur "bra lag" Twente ställde upp med så tycker jag de kämpade riktigt bra i 90 minuter. Vilket var riktigt roligt att se!

    Tagga PSG och Zlatan idag, 19:00 på TV4"SPORT" är det som gäller gubbar!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  23. #323
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det var riktigt roligt att HIF vann mot Twente, även om man kunde diskutera hur "bra lag" Twente ställde upp med så tycker jag de kämpade riktigt bra i 90 minuter. Vilket var riktigt roligt att se!

    Tagga PSG och Zlatan idag, 19:00 på TV4"SPORT" är det som gäller gubbar!
    Det var sköna pengar i alla fall, HIF gick även om Twente och kom trea istället. Kändes faktiskt väldigt roligt! Tyvärr så kommer antagligen både Djurdjic och Bedoya att vara borta tills nästa säsong om inte HIF pungar upp stora summor.

    Jag såg från den 58:e. Missade allt det roliga! Dock såg jag repriserna, inte så värst roliga mål av Zlatan.

    Vi har för övrigt en ny tränare i vår Division 7 klubb just nu.
    http://soccerdatabase.eu/player/32147/

    Har spelat i Bosniska, Serbiska och Kroatiska förstaligan, även i Grekiska andraligan och i superettan. Han ska vara en spelande tränare för oss nästa säsong. Det känns som att han kommer att tillföra mycket för klubben!

  24. #324
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det var sköna pengar i alla fall, HIF gick även om Twente och kom trea istället. Kändes faktiskt väldigt roligt! Tyvärr så kommer antagligen både Djurdjic och Bedoya att vara borta tills nästa säsong om inte HIF pungar upp stora summor.

    Jag såg från den 58:e. Missade allt det roliga! Dock såg jag repriserna, inte så värst roliga mål av Zlatan.

    Vi har för övrigt en ny tränare i vår Division 7 klubb just nu.
    http://soccerdatabase.eu/player/32147/

    Har spelat i Bosniska, Serbiska och Kroatiska förstaligan, även i Grekiska andraligan och i superettan. Han ska vara en spelande tränare för oss nästa säsong. Det känns som att han kommer att tillföra mycket för klubben!
    Är det en satsning till division 6?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #325
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Är det en satsning till division 6?
    Utan tvekan, nästa år så jävlar! Vi misslyckades i kvalet i år men nästa år så jävlar!

  26. #326
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Utan tvekan, nästa år så jävlar! Vi misslyckades i kvalet i år men nästa år så jävlar!
    Lär kunna läsa om er på fotbollskanalen snart!

    Nu kollar vi PSG - Lyon på TV4"SPORT"!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #327
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Lär kunna läsa om er på fotbollskanalen snart!

    Nu kollar vi PSG - Lyon på TV4"SPORT"!
    Några år till så är det Allsvenskan ju för fan.

    Internet dog i en vecka (TV'n går på internet) så fick kolla på livestream på datorn via mobilinternet. Kan säga att det inte gick snabbt!

  28. #328
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Dubbelpost är ok nu när Silly Season är slut!

    Vad tror ni om utgången i Allsvenskan? Jag har inte hört så mycket om några direkta storvärvningar. Allt jag vet är att HIF behåller sin trupp i princip, de förlängde med gamlingarna Lindström och Daniel Andersson och behöll Hansson och Mahlangu. Bedoya förlängde tills sommaren i alla fall vilket är mer än jag hoppats på. De har dock en ny tränare i Roar Hanssen som spelar 4-2-3-1 istället för 4-4-2 som HIF är vana vid att spela med. I första matcherna i Atlantic cup har det gått sådär. Det han skulle förbättra är passningsspelet vilket jag tycker är utmärkt. Det är det som HIF tappade lite på förra året. Jag hoppas även att Robin Simovic kan prestera, jag har bara sett killen i en träningsmatch som Ängelholm spelade förra året. Då var han ganska så anonym men det kan bero på att det var mot ett bättre jag (HIF. ).

  29. #329
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Dubbelpost är ok nu när Silly Season är slut!

    Vad tror ni om utgången i Allsvenskan? Jag har inte hört så mycket om några direkta storvärvningar. Allt jag vet är att HIF behåller sin trupp i princip, de förlängde med gamlingarna Lindström och Daniel Andersson och behöll Hansson och Mahlangu. Bedoya förlängde tills sommaren i alla fall vilket är mer än jag hoppats på. De har dock en ny tränare i Roar Hanssen som spelar 4-2-3-1 istället för 4-4-2 som HIF är vana vid att spela med. I första matcherna i Atlantic cup har det gått sådär. Det han skulle förbättra är passningsspelet vilket jag tycker är utmärkt. Det är det som HIF tappade lite på förra året. Jag hoppas även att Robin Simovic kan prestera, jag har bara sett killen i en träningsmatch som Ängelholm spelade förra året. Då var han ganska så anonym men det kan bero på att det var mot ett bättre jag (HIF. ).
    Bara så många lag som möjligt med konstgräs åker ut, så är jag nöjd. Sen får gärna något annat lag än Ellos vinna med.

    Btw: Vad håller Stockholmsstad på med som tvingar Hammarby och Djurgården att dela på en arena som har plast som underlag? Riktigt tråkigt då stämningen på Söderstadion är för bra för Superettan. Varför inte renovera den istället och ge Djurgården en arena med naturgräs, för spelets skull? Är det så att de beslutsfattande i Stockholm håller på AIK?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #330
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Den största dagen på hela året är här! Champions league final idag grabbar! Vilka tror ni vinner?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in