Blinkers problem,

Heej, Bytte blinkers från dem vanliga till Miniblinkers bak men inga fram på min Rieju drac -04 för några dagar sedan. Och undrar vad kan felet vara när båda blinkers bak bara lyser när man ska blinka?

/S

ántingen blinkersrälet som krånglar eller att du satt led blinkers till ett 12v system

Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    ántingen blinkersrälet som krånglar eller att du satt led blinkers till ett 12v system
    Borde dom inte funka till 12V? Men jag får väl kika på ett nytt relä

" Om blinkerserna lyser konstant så är förmodligen plus till blinkersern kopplad direkt till plus in på reläet, se till att blinkerserns pluskabel är kopplad till L och P är kopplad till plus på batteriet." http://twostroke.se/product.asp?product=8562 Så stod det där, Men eftersom jag kopplade in blinkersen i samma kontakt som dom original var inkopplade i så borde det väl inte vara det som är fel?
    Senast redigerat av Siihvo^ den 2010-06-04 klockan 22:30.

Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    Är det 6v system till rieju drac?

nej 12v
    men siihvo: om du inte orkar beställa hem grejjer kan du åka till biltema. dem säljer motstånd som man paralellkopplar med blinkersena

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in