Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    vet inte vars smedjebacken ligger men här uppe så ligger den ungefär till slutet av april, är lite små snö vid valborgs men blir göttans med sommar, fyfan!
    en till sak som är rätt störande, är att stiga upp en måndag när man vet att det kommer vara minus 15-25 grader hela veckan åså ska man cykla till skolan ca 5 km
    i dalarna. den kanske ligger kvar till början av april här ungefär är ju ett tag kvar men det går ganska fort
    ja jag längtar riktigt mycket. oj fyfan vad jobbigt! själv åker man buss, och gnäller över att man får stå och vänta på bussen i ca 10 minuter
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #32
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag stör mig på folk som kastar bävrar i trähus
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  3. #33
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Jag stör mig på folk som kastar bävrar i trähus
    Och de som kastar fisk i bohus
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in