Trådad visning
-
2011-02-13, 21:23 #1
Jordning av elsystem AEROX
Tjena!
Är så att jag funderar lite angående kablarna som går till startmotorn. En går till själva startmotorn samt den andra som går till skruven som man fäster startmotorn i blocket med.
Frågan är alltså, kabeln som går till skruven som startmotorn är fäst i, är de jordningen för själva elsystemet? I sådant fall kan man fästa den någon annan stans? Då jag vill ha så lite kablar till motorn som möjligt
Keep it clean
Senast redigerat av JuppeN den 2011-02-13 klockan 22:08.
Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909




Svara med citat