Hybridvisning

moppe tips/förslag till min underkåpa?: )

tjena, undrar om du har något tips till min lilla idé! speedfight2 kåpa som underkåpa! redan börjat modda lite, funderare på svart lyktglas, vitkåpa och vitt galler med baklampa bakom gallret och neon, vad tror ni? bätte förslag?

Uploaded with ImageShack.us

uppskattar alla tips!
    Varje År Räddar Vi! Medlemmar På MNF Flera Mopeder Från Skroten.. Dessvärre Åker Fler Till Polisen!
    Kör Trimmat, Åkeru Fast Så Trimma Mer.

Som Roxxor sa, härligt med nya idéer dock så om jag ska vara ärlig så ser det lite det är ju ge många "WTF" faces men om du tycker det passar så "just do it" men jag skulle satsat på att modda en Aerox kåpa där bak ist.

Mvh
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    baklampan blir ju jävligt stor men härligt med nya idéer och de kan nog bli bra!
    Citat Ursprungligen postat av JetforceAlex Visa inlägg
    Som Roxxor sa, härligt med nya idéer dock så om jag ska vara ärlig så ser det lite det är ju ge många "WTF" faces men om du tycker det passar så "just do it" men jag skulle satsat på att modda en Aerox kåpa där bak ist.

Mvh
    tacktack, ,mjo! men ser betydligt mindre ut irl och på helbild!, tror det ser mycket bättre ut när glaset blir mattsvart
    Varje År Räddar Vi! Medlemmar På MNF Flera Mopeder Från Skroten.. Dessvärre Åker Fler Till Polisen!

Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Kör på Sf2 kåpan! Inte så många som gjort det som aerox kåpan
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    synd bara att det är så jävla vanligt med aerox kåpor där bak
    precis inhandlar lack i veckan, så får ni se (A)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in