Sidan 41 av 41 Första ... 31394041

Ämne: Fototråden

  1. #1201
    Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Västra götaland
    Inlägg
    683
    Härligt att ni håller igång!
    Du har hittat och fastnat i din stil frasse, kul! Skulle absolut känna igen dem om jag gick på en mässa eller liknande. De är ofta pyttelite för mörka för min smak, men det är nog bara en del av din nisch?

  2. #1202
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av Casal Visa inlägg
    Härligt att ni håller igång!
    Du har hittat och fastnat i din stil frasse, kul! Skulle absolut känna igen dem om jag gick på en mässa eller liknande. De är ofta pyttelite för mörka för min smak, men det är nog bara en del av din nisch?
    Jag föredrar lite ljusare bilder själv. Brukar alltid testa att göra dem ljusare resp. mörkare när jag redigerar för att se vilket jag anser passar bäst.

    mer från flickr:







  3. #1203

  4. #1204
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    nytt:




    Dessa bilder var väldigt fina, fortsätt så.

    /J
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  5. #1205
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Här var det inte livat! Går och funderar på om jag ska köpa mig en Fullformats kamera snart, då handlar det antagliigen om en 5d mkII eller en 6d? Någon med erfarenhet av dessa två?

    Försöker också fortfarande att ladda upp nya bilder varje dag http://www.flickr.com/photos/frasse21/
    blir mestadels gammla bilder med ny edit.










    Några av de nya.

  6. #1206
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Vad händer? har alla fotointresserade lämnat forumet?
    Poster lite mer nytt från flickr, lyckas få med alla mina nya bilder på explore nu för tiden.





  7. #1207
    Köpt en 350D, inte kunnat prova ute än dock... Bring that sun back, please...



    Uploaded with ImageShack.us

  8. #1208
    Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Västra götaland
    Inlägg
    683
    Kul att kamerorna fortsätter motioneras, Perfekta Frasse!
    Själv blir det inte mycket fina bilder nu för tiden. Försöker mest fördjupa mig i film. Verkligen en utmaning i planering som jag är kass på. Men kul! Nästa vecka kommer en hexakopter.

  9. #1209
    Citat Ursprungligen postat av Casal Visa inlägg
    Kul att kamerorna fortsätter motioneras, Perfekta Frasse!
    Själv blir det inte mycket fina bilder nu för tiden. Försöker mest fördjupa mig i film. Verkligen en utmaning i planering som jag är kass på. Men kul! Nästa vecka kommer en hexakopter.
    Var och är en riktig jävla fotonörd men tiden för att fota försvann sannerligen i takt med att man blev vuxen, samma sak med motivationen och att hitta motiv.
    Har kanske blivit inskränkt men jag kommer inte på vad jag ska fota för något.


    Kan bidra med dessa bilder, översta tagen 2012 och den nedersta i höstas med mobiltelefonen.

    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in