Polini speed control hjälp!

Hejsan , tänkte köpa http://www.twostroke.se/product.asp?product=710 senare ,så ska jag ha ett zx-rör ,men vet inte riktigt vad varriatorn hjälper för något ,om den gör så jag får bättre axx.. nån som kan hjälpa ?

kommer funka fint jag hade en sån och gick bra måste jag säga hade köpt en till om jag hade haft pengar men blev en annan polini
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Du får inte bättre axx. Men du KAN få högre topphastighet om din cylle orkar pressa ut remmen hela vägen på remskivan.
    Polini speedcontrol har en större diameter (det är en bredare cirkel) än orginalvariatorer, så det blir typ som att ha ett större framdrev på din cykel. Det går fortare, OM du orkar trampa.
    My way - The way

Citat Ursprungligen postat av Jetforce_Dahlin Visa inlägg
    Du får inte bättre axx. Men du KAN få högre topphastighet om din cylle orkar pressa ut remmen hela vägen på remskivan.
    Polini speedcontrol har en större diameter (det är en bredare cirkel) än orginalvariatorer, så det blir typ som att ha ett större framdrev på din cykel. Det går fortare, OM du orkar trampa.
    What he said...
    Men vilken moppe ska du köpa den till? Spelar ju ingen speciell roll men är lite nyfiken och det kan finnas bättre grejer till den moppen som T.ex 70cc
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Det där låt väldigt kul faktist. Han kan få bättre acc, det vet jag av egna erfarenheter. Sen hänger inte allt på cylindern.
    Allt hänger inte på cyllen, klart en del har med vikterna att göra med, men då kan han få en moppe som varvar som en ferrari istället
    My way - The way

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in