Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Håller helt med!

För övrigt gött att kunna synka så man har alla bokmärken/snabblänkar på alla datorer/telefoner som har Opera och den uppdaterar själv, lägger man till ett bokmärke på en av dom har man tillgång till det på alla. För övrigt grymt bra med "musgester", man tror det inte men du blir beroende snabbt. Helt klart snabbast också, nej jag förstår inte heller varför inte fler kör Opera...
    Det skönaste är väl startmenyn med äns "favoriter", som för övrigt google chrome gjorde en ripoff på

Chrome är mysigt, man behöver ej Greasemonkey för att köra userscripts
    Bytte nyligen till Chrome efter ~5 år av Firefox
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Chrome är mysigt, man behöver ej Greasemonkey för att köra userscripts
    Bytte nyligen till Chrome efter ~5 år av Firefox
    har faktiskt ett par polare som kör med chrome, måste erkänna att det är snabbt (fast opera passar dig ju RÖTT och allt )

Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    har faktiskt ett par polare som kör med chrome, måste erkänna att det är snabbt (fast opera passar dig ju RÖTT och allt )
    Haha
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Google Chrome alla dagar i veckan.
    Hur skön webbläsare som helst! Snabbt, smart, stabilt och stilrent, vad mer kan man begära?
    "Inställningen är halva grejen"

Google Chrome.. asså när du väl provat väljer du aldrig bort det!

Snabbt, skitsmidigt, snyggt, cleant.. skitbra!

Det enda jag stör mig på nu är att dem ändrade nått med textmarkeringen med hjälp av muspekaren, så det blir lätt att jag flyttar ett stycke av texten när man istället vill markera hela.. lite jobbigt. Men allt annat är kanon, inbyggd pdf läsare nu med!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg

Det enda jag stör mig på nu är att dem ändrade nått med textmarkeringen med hjälp av muspekaren, så det blir lätt att jag flyttar ett stycke av texten när man istället vill markera hela.. lite jobbigt. Men allt annat är kanon, inbyggd pdf läsare nu med!
    lika här, och sen att om man är inne på en utländsk sida, så frågar dom om dom ska översätta, riktigt skönt!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    lika här, och sen att om man är inne på en utländsk sida, så frågar dom om dom ska översätta, riktigt skönt!
    Även fast den funktionen är helt värdelös...så är det bra att den finns där ibland

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Även fast den funktionen är helt värdelös...så är det bra att den finns där ibland
    Brukar hjälpa lite i alla fall
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg

prövade google chrome men tyvärr gillade jag inte den, det var lika snabbt som opera så jag fortsätter att köra på det

Mitt Firefox har blivit konstigt nu, så fort jag bara släpper musen eller inte rör nått (1-2min) så fryser Firefox, väldigt jobbigt om man läser en lång text eller kollar Youtube klipp etc..

nya IE9 är faktiskt helt okej
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    nya IE9 är faktiskt helt okej
    har de kommit ut än?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Just nu är Mozilla Firefox Beta bäst, sen när nya Google Chrome släpps spöar den skiten ur alla. Opera ligger under Firefox, sen under Opera kommer Safari. Tycker synd om dom som kör utdaterade IE

Jobbar med webbutveckling i skolan så.
    Tack och hej!

har de kommit ut än?
    ja det har kommit ut
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Just nu är Mozilla Firefox Beta bäst, sen när nya Google Chrome släpps spöar den skiten ur alla. Opera ligger under Firefox, sen under Opera kommer Safari. Tycker synd om dom som kör utdaterade IE

Tack och hej!
    ja det är ju vad du tycker? olika webbläsare passar olika personer

OCH JA NYA IE9 ÄR SJUKT BRA

ja det är ju vad du tycker? olika webbläsare passar olika personer

OCH JA NYA IE9 ÄR SJUKT BRA
    Öh han jobbar med webbutveckling i skolan så tror han är lite mer kvalificerad att svara på det än du...

lol
    w

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Öh han jobbar med webbutveckling i skolan så tror han är lite mer kvalificerad att svara på det än du...
    lol
    ironi?

Jobbar med webbutveckling i skolan så. Tack och hej!
    JÄVLAR!! Fett med status!

ironi?
    Ja
    w

Tack och hej!
    Jag gick faktiskt över från Google Chrome nyss till nya IE9..visserligen är den fortfarande i teststadiet (RC) men den funkar faktiskt över förväntan.

Safari för Mac <3 ;D

Hallå krappar å flickor!

Tänkte höra ifall de finns någon möjlighet att göra så Google chrome inte sparar själva torrentfilerna? Sökt runt lite på webben men hittar inget vettigt.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Hallå krappar å flickor!

Tänkte höra ifall de finns någon möjlighet att göra så Google chrome inte sparar själva torrentfilerna? Sökt runt lite på webben men hittar inget vettigt.
    använd magnetlänken om det finns, annars vet jag inte

Krappar!

Någon mer än jag som har strul med chrome?

Flikarna hänger sig! Inte själva browsern utan bara länkarna, speciellt facebook. Så om tex fliken med facebook hänger sig räcker de med att stänga ner den å öppna en ny. Å kan även shifta mellan dom andra flikarna som jag har uppe när en flik hängt sig.

Någon som har en lösning?

Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Krappar!

Flikarna hänger sig! Inte själva browsern utan bara länkarna, speciellt facebook. Så om tex fliken med facebook hänger sig räcker de med att stänga ner den å öppna en ny. Å kan även shifta mellan dom andra flikarna som jag har uppe när en flik hängt sig.

det händer mig med nån gång ibland, men endast facebook. säg till om du får nån lösning på det
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det händer mig med nån gång ibland, men endast facebook. säg till om du får nån lösning på det

Är till 90% facebook här med. Hände när jag var inne på kika runt på tuben å. Redigt störande..

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Krappar!

Samma problem här med fan! Endast facebook, hände typ 5-6 gånger igår?
    Drygt som fan när man skriver med folk å skit..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in