Hybridvisning

Vad har hänt med gamla MNF ?

Har inte vart inne på mnf på kanske 2-3 år nu och undrar vad som har hänt med det? Lagt ner o starat om eller ?

det köptes upp av gabriel pap och konverterades till garagego som du redirectas till om du går in på gamla moppenets url. moderatorerna från gamla mnf gick ihop och drog upp ett nytt forum som du ser nu.

Det fourmet verkar vara helt värdelöst. Hur är det är då, lika mkt fart och så som det gamla ? Några oldisar kvar

Jaha fan vad tråkigt. Det forumet verkar vara kört i botten. Lite synd på det gamla, undrar hur många timmar man hängde där om dagarna för nåra år sen.. fina tider det

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Reggade mig 2009, maj på det förra forumet.. Precis när jag köpt min moppe, tacskulle ljuga om jag sa att jag inte saknar de tiderna!

Förra forumet var helt klart bättre på alla sätt och vis, men tycker ändå detta forum börjar arta sig!
    Håller med dig där, förut så kändes forumet större och var aktivt. Men det är bara å tacka badanksförsäljaren för att det är borta
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Håller med dig där, förut så kändes forumet större och var aktivt. Men det är bara å tacka badanksförsäljaren för att det är borta
    För att det var större.... Seriöst har hört det några gånger att förra forumet var det mer folk inne på och mer aktivt, no shit. Men med tanke på antalet medlemmar är det här forumet väldigt aktivt.

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Därför jag skrev såhär..
    Reggade mig 2009, maj på det förra forumet.. Precis när jag köpt min moppe, skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar de tiderna!

Förra forumet var helt klart bättre på alla sätt och vis, men tycker ändå detta forum börjar arta sig!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Därför jag skrev såhär..
    Okej? Citera inte dig.

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tycker ni inte ska hänga läpp för att det gamla MNF finns kvar. Nu har ni ju möjlighet att skapa ett ännu bättre MoppeNet!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    får ju ge detta forumet något/några år till så kommer det nog växa till sig rejält. Men man undrar ju vad som kommer hända när garagego kommer va back in buisness.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    får ju ge detta forumet något/några år till så kommer det nog växa till sig rejält. Men man undrar ju vad som kommer hända när garagego kommer va back in buisness.
    dröjer nog mer än något/några år till innan det kommer upp igen
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Får hoppas på det elias

Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Vad får dig att tro att det skulle börja bedrivas någon verksamhet på den domänen igen? Som du kanske själv kan inse så har dom med största sannolikhet tappat all trafik och sidan är ju helt värdelös eftersom det inte går att söka på den.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Vad får dig att tro att det skulle börja bedrivas någon verksamhet på den domänen igen? Som du kanske själv kan inse så har dom med största sannolikhet tappat all trafik och sidan är ju helt värdelös eftersom det inte går att söka på den.
    Eru helt ute o cyklar sogat? Det går visst att söka på garagego jag testade just.

Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Eru helt ute o cyklar sogat? Det går visst att söka på garagego jag testade just.
    Gick o söka men kan inte ens hitta mina egna trådar så den är ju knappast fullständig.

Edit: Jo gick o hitta. Det är ett bra uppslagsverk om det fungerar, men det är nog tämligen få besök på en så pass oaktiv sida. Den har ju stått orörd i mer än ett år snart.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    GaragetGo har ju ståt still sen sidan bytte utseende. Känns som det kommer stå så där ett bra tag framöver o kanske läggs ner. Och så sitter säkert pap-fan här och spionerar på oss av någon anledning, jag känner att någon tittar på oss.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

Tänkte skriva vad jag tycker om det nya och det gamla forumet. Måste säga att jag gillar det nya Moppenet.nu mer en gamla Moppenet.com. Jag registreade mig på gamla forumet September 2009 hade aldrig varit regiestrad på ett forum tidigare. Vilket lädde til att jag inte fick någon bra start exempel var dryg i mot medlemmar fast det egentligen var jag som gjorde fel. Detta ledde till en avstängning av Rexxy. Var aldrig speciellt aktiv på forumet efter det. Sen i april 2010 så gjorde jag ett projekt av min Derbi Senda. Och då var det helt plötsligt jätte roligt att hänga på Moppenet. Jag fick fina kommentarer av andra medlemmar i min projekt tråd, vilket gjorde att det bara var roligare och roligare att posta i forumet och lära känna lite andra medlemmar. Det roliga varade en månad ungefär sen lades forumet ner och jag satt och väntade på ett nytt forum kollade varje dag men det såg inte ljust ut. Sen en dag kom ett temporärt forum upp kallat Mopednet. Så jag registrerad där och han vara registrerad där cirka en vecka sen kom detta forum. Detta forum gav mig en ny start och folk såg mig inte längre som ett "fucko" vilket gjorde det till mycket roligare att hänga här en gamla Moppenet. Idag är jag en utav forumet aktivaste medlemmar. Och inte hatad av någon så vit jag vet.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in