Sidan 21 av 82 Första ... 1119202122233171 ... Sista

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Någon mer än jag som stör sig på alla på detta forum som kaxar och försöker vara så jävla coola hela tiden, små wannabe fjollor som håller på o drar ner detta forum
    Sluta nu, låt dom sköta sitt, så sköter du ditt!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    En liten text om min förra skola, haha!

Detta är en skola i totalt förfall där både politiker och lärare blundar för den bistra verkligheten med systematisk mobbing, droger bland eleverna, kriminalitet, låg nivå på utbildningen, svågerpolitik bland de styrande i kommunen, en sjuk skola dom blivit utdömd av byggnadsinspektionen men där politikerna snålar på att bygga en ny skola TROTS att denna skola är en sann hälsofara för både personal och elever med golv, tak och vägger sprängfyllda av bl.a. fuktskador, svartmögel, radon och otillräklig och felaktig ventilation. Elever som inte mår bra, elever som inte erhåller rätt kursböcker utan får endast stenciler i undervisningen… detta är inte enbart ett problem på denna skola i kommunen utan detta är ett problem som förekommer på kommunens samtliga skolor, dvs. både på låg- och mellanstadiet, och på denna högstadieskola!!! Skolan har fått många påhälsningar av skolinspektionen men ingenting händer, de styrande i kommun/skola ”blundar” i problemet och väljer att sopa undan problemen under mattan tills ett senare tillfälle, så har det pågått i över 25 år nu och ingenting händer utan svågerpolitikens högborg i Kungsör fortsätter att råda utan en enda tanke på våra barns bästa och på att barnen är våran framtid, detta skiter dom fullkomligt i och tänker enbart på sina egna fallskärmar!!!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Sluta nu, låt dom sköta sitt, så sköter du ditt!
    Haha, +1! Det är väl bara att inte bry sig om de du inte "gillar"?

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    En liten text om min förra skola, haha!

Detta är en skola i totalt förfall där både politiker och lärare blundar för den bistra verkligheten med systematisk mobbing, droger bland eleverna, kriminalitet, låg nivå på utbildningen, svågerpolitik bland de styrande i kommunen, en sjuk skola dom blivit utdömd av byggnadsinspektionen men där politikerna snålar på att bygga en ny skola TROTS att denna skola är en sann hälsofara för både personal och elever med golv, tak och vägger sprängfyllda av bl.a. fuktskador, svartmögel, radon och otillräklig och felaktig ventilation. Elever som inte mår bra, elever som inte erhåller rätt kursböcker utan får endast stenciler i undervisningen… detta är inte enbart ett problem på denna skola i kommunen utan detta är ett problem som förekommer på kommunens samtliga skolor, dvs. både på låg- och mellanstadiet, och på denna högstadieskola!!! Skolan har fått många påhälsningar av skolinspektionen men ingenting händer, de styrande i kommun/skola ”blundar” i problemet och väljer att sopa undan problemen under mattan tills ett senare tillfälle, så har det pågått i över 25 år nu och ingenting händer utan svågerpolitikens högborg i Kungsör fortsätter att råda utan en enda tanke på våra barns bästa och på att barnen är våran framtid, detta skiter dom fullkomligt i och tänker enbart på sina egna fallskärmar!!!
    haha härligt xD
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vad heter den där tjejen som är typ 17 år eller något och sitter i ett badkar och sjunger typ massa sjuka saker? Typ suga *** och sådana grejer, ganska känd tror jag
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad heter den där tjejen som är typ 17 år eller något och sitter i ett badkar och sjunger typ massa sjuka saker? Typ suga *** och sådana grejer, ganska känd tror jag
    Lilla Lovis - Spottar Aldrig Ut

tror jag

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Tack så hemskt mycke!

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tack så hemskt mycke!
    Nemas problemas!

Ska strax dra iväg och köpa ett par högtalare till mobilen och jag funderar på dessa:

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...0X-10%20black&

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=162259050

Är medveten om att de antagligen inte är de bästa, men vilken är bäst av de två?

Den sög verkligen. Sämsta låten på länge.

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ska strax dra iväg och köpa ett par högtalare till mobilen och jag funderar på dessa:

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=162259050

Är medveten om att de antagligen inte är de bästa, men vilken är bäst av de två?
    den på teknikmagasinet är ju snyggare iaf

dock bojkottar jag numera teknikmagasinet eftersom de som jobbar där okunniga och dryga idioter, kjell & co är 10000 ggr bättre

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg

dock bojkottar jag numera teknikmagasinet eftersom de som jobbar där okunniga och dryga idioter, kjell & co är 10000 ggr bättre
    +1!
    Most stickpeople are black

Haha vår skola är cp helt sjukt, niorna hade orienteringsdag i skogen i fredags en kille missade bussen och tog mopeden och körde efter den. Lärarna hörde att den var trimmad på vägen hem ringer läraren polisen och meddelar att killen på mopeden kommer till skolan snart han blir stoppad av polisen på skolan när dom är framme får 1500 kr i böter indraget kort 2 mån och uppskjutet körkort till 20år :S

Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Haha vår skola är cp helt sjukt, niorna hade orienteringsdag i skogen i fredags en kille missade bussen och tog mopeden och körde efter den. Lärarna hörde att den var trimmad på vägen hem ringer läraren polisen och meddelar att killen på mopeden kommer till skolan snart han blir stoppad av polisen på skolan när dom är framme får 1500 kr i böter indraget kort 2 mån och uppskjutet körkort till 20år :S
    what the...f..

Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Fyfan vad pissigt gjort! Våran rektor kom förbi när jag burnade och sa att vi vandaliserade osv och att han skulle cykla till polisen. Va bara att dra hem med moppen och gå tillbaka till skolan
    Most stickpeople are black

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Fyfan vad pissigt gjort! Våran rektor kom förbi när jag burnade och sa att vi vandaliserade osv och att han skulle cykla till polisen. Va bara att dra hem med moppen och gå tillbaka till skolan
    Haha jävligt fittigt gjort ändå

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    +1!
    Hur personalen är bryr jag mig inte om speciellt mkt Däremot skulle jag gärna vilja veta vilka ni tycker verkar vara bäst?

blev lite konsitigt skrivit han får nt ta kortet från han är 20 år gammal om ni inte förstod det

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=342268
    Här är en länk till ett par bra högtalare

Fick dem av en kompis, funkar bra, är slitstarka, små (får plats i jackfickor) och är batterilösa! Funkar med aux sladd och har en "inbyggd" Sladd till de äldre Sony ericsson jacken!

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

den drivs inte av mobilens batterier
    rätt svårt att säga hur stor den är, kanske 20 cm hög eller nåt sånt

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Dagens "Jag hoppas Gaddafi får asyl i Sverige och lika starkt skydd som lars vilks. Khadaffi är den enda som kan få invandrarna att återvända frivilligt."

HAHAHAHAHAHHA, flashback i sitt esse .

Köpte dessa tillslut

Ljudet är faktiskt ganska okej i mina ögon. Betydligt bättre än ingenting och garanterat värt 80:-

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in