Sidan 22 av 82 Första ... 1220212223243272 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Kostar dom även 80kr i affär? För isåfall kan jag lika gärna knalla upp dit imorgon och slå till, jag menar 80kr, vad kan man göra för det?
    Typ äta på Max men jag har redan 700kr att äta på Max för
    Jarå, det gör dem Jag tyckte det stog 99 i katalogen i butiken, men jag fick bara betala 80 spänn iaf Värt!

Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12961161.ab !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
    vilken överraskning att det var just usa som anser sig ha rätt att styra och ställa över resten av världen, det har ju aldrig hänt förr

och aftonbladet briljerar som vanligt:

Bekräftelsen i morse kommer bara månader innan tioårsdagen av terrorattackerna i New York.
    jaha, vad har det med saken att göra öht? det är ju en ren tillfällighet, förstår inte riktigt vad aftonbladet vill komma fram till genom att poängtera att idag är drygt 4 månader kvar tills wtc's 10-årsdag

Reg.datum
    May 2010
    Ut till garaget och fixa lite

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vilken överraskning att det var just usa som anser sig ha rätt att styra och ställa över resten av världen, det har ju aldrig hänt förr
    Hellre USA än något kommunist/arabland.

Reg.datum
    May 2010
    Vad är det för nationellt prov i A-kurser på gymnasiet nu på onsdag ? jag är helt lost
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Vad är det för nationellt prov i A-kurser på gymnasiet nu på onsdag ? jag är helt lost
    Går du på gymnasiet??

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Går du på gymnasiet??
    Uhm , ja Jag är 94a
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Går du på gymnasiet??
    enligt profilen är han 16 år så det verkar väl rimligt att han gör

edit: vaffan, ingen har postat på en bra stund så lyckas man bli några sekunder sen

Det är i Engelska.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Uhm , ja Jag är 94a
    Trodde du var 96/95a

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    enligt profilen är han 16 år så det verkar väl rimligt att han gör

edit: vaffan, ingen har postat på en bra stund så lyckas man bli några sekunder sen
    Haha
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det är i Engelska.
    Apfetta , Vet du vilken tid det är också ?
    Trodde du var 96/95a
    För att jag låter som en punglös apa ?

Näj, det vet jag inte.

Fler än jag som mått skit idag ? förkylning, huvudverk, pollen, kylan bläääää....

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    det är inte som det var i grudskolan.

Alla har inte nationella prov samtidigt

Jag tex har inga nationella prov till veckan
    nähä Jag har mellan 08:00-09:20 nu på onsdag

Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Jag...
    gick och badade så man fick bort den äckel känslan av kylan ont i huvudet nu bara

edit: 23 grader på rummet 21 ute i huset

Reg.datum
    Jun 2010
    Funderar på att köpa en cross, nämligen denna: http://www.blocket.se/blekinge/Yamah....htm?ca=18&w=2

Vad tycker ni? Är sugen som satan men vet inte om jag kommer ha tid att köra...
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Citat Ursprungligen postat av Chordy Visa inlägg
    Funderar på att köpa en cross, nämligen denna: http://www.blocket.se/blekinge/Yamah....htm?ca=18&w=2

Vad tycker ni? Är sugen som satan men vet inte om jag kommer ha tid att köra...
    Inte alls kunnig om cross, men du kanske bör tänka över om du verkligen HAR tid innan du köper en Kanske inte vore så kul o stå med en cross på tomten som du knappt använder, right?

Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Inte alls kunnig om cross, men du kanske bör tänka över om du verkligen HAR tid innan du köper en Kanske inte vore så kul o stå med en cross på tomten som du knappt använder, right?
    Jo, det är det jag försöker, men går inte så bra. Enda tiden jag kommer ha är på helger, men sen bor jag iofs inte så bra till heller för att köra, långt till bana osv. Men jag tycker det är så fruktansvärt roligt att köra så jag vet inte.. Det är så himla svårt.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Jo, det är det jag försöker, men går inte så bra. Enda tiden jag kommer ha är på helger, men sen bor jag iofs inte så bra till heller för att köra, långt till bana osv. Men jag tycker det är så fruktansvärt roligt att köra så jag vet inte.. Det är så himla svårt.
    Haha, vilka problem Nejmen, har du pengarna att lägga och tycker det verkligen är värt det så är det klart du ska köpa en! Men om jag bara kunde använda den på helgerna, så skulle jag nog lägga pengarna på nåt mer användbart

Reg.datum
    Jun 2010
    Haha, vilka problem Nejmen, har du pengarna att lägga och tycker det verkligen är värt det så är det klart du ska köpa en! Men om jag bara kunde använda den på helgerna, så skulle jag nog lägga pengarna på nåt mer användbart
    Snart är det ju sommarlov, och då har jag ju ganska många veckor att köra.. Får ta en ordentlig funderare på hur jag gör...
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Snart är det ju sommarlov, och då har jag ju ganska många veckor att köra.. Får ta en ordentlig funderare på hur jag gör...
    Är det inte ganska dyrt att underhålla crossar? Typ byta kolv ofta som är dyrt.

Jo, iofs Men har du pengarna så är det egentligen inget problem ju! Bara att köpa en o köra så mkt du kan!

Reg.datum
    Jun 2010
    Jo, iofs Men har du pengarna så är det egentligen inget problem ju! Bara att köpa en o köra så mkt du kan!
    Japp, crossar sjunker väl inte så jättemycket i värde, och om jag får den jag länka för 13 000 kr borde jag väl inte gå så jättemycket minus?
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Japp, crossar sjunker väl inte så jättemycket i värde, och om jag får den jag länka för 13 000 kr borde jag väl inte gå så jättemycket minus?
    beror ju på, räknar du in reservdelar osv så lär du ju gå några tusenlappar minus om du inte säljer den direkt... men om du enbart räknar till inköpspris vs säjlpris så borde det gå att hålla på en jämn nivå om du håller den fin

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Inte okej!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in