Sidan 41 av 82 Första ... 31394041424351 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Om man skyller på polisen efter att sin WT-pojkvän hade kört ihjäl sig i 250 knyck i en polisjakt och dessutom utan körkort så är man inte värd ett liv på jorden.
    Jo det är man, men man är inte särskilt intelligent då.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Om man skyller på polisen efter att sin WT-pojkvän hade kört ihjäl sig i 250 knyck i en polisjakt och dessutom utan körkort så är man inte värd ett liv på jorden.
    Hon är förmodligen jävligt chockad efter vad som har hänt. Kanske inte hade vart värt att stanna om det hade slutat på ett annat sätt. Dumt att utsätta andra för risker men det kan vara lite svårt att tänka klart när man har en jävla massa polisbilar och en helikopter efter sig. Eftersom flera vittnen antyder att polisen har agerat fel och filmen från helikoptern har "försvunnit" så känns det ju helt klart som att polisen försöker dölja något.

Pojkvännen är f.ö inte WT.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hon är förmodligen jävligt chockad efter vad som har hänt. Kanske inte hade vart värt att stanna om det hade slutat på ett annat sätt. Dumt att utsätta andra för risker men det kan vara lite svårt att tänka klart när man har en jävla massa polisbilar och en helikopter efter sig. Eftersom flera vittnen antyder att polisen har agerat fel och filmen från helikoptern har "försvunnit" så känns det ju helt klart som att polisen försöker dölja något.

Pojkvännen är f.ö inte WT.
    Om man blir så "chockad" av en polisbil att man drar iväg i 250 blås så förtjänar man heller inte ett liv på jorden.
    Och starta inte du också med skit att polisen gjorde fel. Hellre att de jagar 100 motorcyklister som kör ihjäl sig än att de släpper 1 som råkar köra ihjäl någon annan.
    Och helt rätt, pojkvännen är inte WT, han var WT.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Om man blir så "chockad" av en polisbil att man drar iväg i 250 blås så förtjänar man heller inte ett liv på jorden.
    Och starta inte du också med skit att polisen gjorde fel. Hellre att de jagar 100 motorcyklister som kör ihjäl sig än att de släpper 1 som råkar köra ihjäl någon annan.
    Och helt rätt, pojkvännen är inte WT, han var WT.
    Du har en jävligt skev syn på livet. Avslutar denna diskussion nu efter som den inte leder någonstans. Du verkar inte ha alla hästar hemma.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Du har en jävligt skev syn på livet. Avslutar denna diskussion nu efter som den inte leder någonstans. Du verkar inte ha alla hästar hemma.
    Nej. Det är såna som mig som får samhället att gå runt. Det är såna som du och ditt WT-umgänge som förpestar detsamma. Om du inte kan inse det, fine by me.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Vad jag läst i div tidningar samt sett på nyheterna så saknade föraren körkort. Tjejen sa att de drog iväg när polisen med hjälp av laser avläste vilken hastighet de höll. Visst killen kan ha varit rejält chockad då han antagligen inte ville åka dit för olovligkörning. Men att han riskerar både sitt och sin flickväns liv samt oskyldiga traffikanter rättfärdigar inte hans körning. Men om nu snuten ligger bakom honom med blåljus i såpass höga hastigheter så kan de mycket väl ha bidragit till att olyckan slutade som den gjorde. Man får väga det emot varandra, är det värt att killen vållar någon oskyldigs liv eller att få stopp på han så fort som möjligt för att undvika det slut på olyckan som inträffade?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nej. Det är såna som mig som får samhället att gå runt. Det är såna som du och ditt WT-umgänge som förpestar detsamma. Om du inte kan inse det, fine by me.
    Skev självinsikt har du även. Observera att detta inte är mitt umgänge, jag vet vilka personerna är. Det konstiga med ditt inlägg som jag kommenterade var att du skrev att du önskade någon som du inte känner, aldrig har träffat, eller vet ett skit om döden, för att den personens pojkvän körde i 250km/h i en polisjakt. Vem är du att bestämma vilka som är värda att leva och inte?

Du behöver inte svara på detta, tråden är menad att skriva i mellan 06 till 22. Over and out.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Synd att slynan som satt därbak inte också strök med. Hade fan gjort världen en tjänst. Nej tacka vet jag naturligt urval.
    Dear god. Ta ett brake från Flashback och återgå till verkligheten.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Haha. Måste ju bara svara på detta också. Jag hoppas innerligt att du skojar för det måste var det i särklass dummast jag har hört. Fått för mig att du är en ganska trevlig person. Ack så fel man kan ha. Troligen sitter du och runkar till avrättningar. Som jag tidigare skrev. Kom in i matchen. Tro det eller ej. Men allt som skrivs på Flashback stämmer nödvändigtvis inte. Anledning till din skeva syn på människan är att du bara ser upp till människor som sitter i samma båt som dig. Dvs ensamma som måste ta ut sina aggretioner på andra för att deras eget liv är skit.

Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Någon som vet om man behöver håltorx för att ta bort luftburken osv. på slider (ska byta munstycke och har inga håltorx) ?
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Haha. Måste ju bara svara på detta också. Jag hoppas innerligt att du skojar för det måste var det i särklass dummast jag har hört. Fått för mig att du är en ganska trevlig person. Ack så fel man kan ha. Troligen sitter du och runkar till avrättningar. Som jag tidigare skrev. Kom in i matchen. Tro det eller ej. Men allt som skrivs på Flashback stämmer nödvändigtvis inte. Anledning till din skeva syn på människan är att du bara ser upp till människor som sitter i samma båt som dig. Dvs ensamma som måste ta ut sina aggretioner på andra för att deras eget liv är skit.

Hahahahaha du verkar ha koll på det där!

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Hahahahaha du verkar ha koll på det där!
    ja, jag har ju en trasig familj har jag hört och svp vill ha ett nytt nazityskland... ralley är vårt egna orakel här på forumet

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Någon som vet om man behöver håltorx för att ta bort luftburken osv. på slider (ska byta munstycke och har inga håltorx) ?
    Gå och kollaaa

Tips på bra käk när man är bakis?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Tips på bra käk när man är bakis?
    en feting pizza!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

donken!

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    en feting pizza!
    Citat Ursprungligen postat av D3rbin Visa inlägg
    donken!
    Lite tveksam om det verkligen är så bra.. Sist jag mådde så här käkade jag bara en vanlig frukost och det gick inte. Varför funkar pizza och donken då?
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Lite tveksam om det verkligen är så bra.. Sist jag mådde så här käkade jag bara en vanlig frukost och det gick inte. Varför funkar pizza och donken då?
    Testa så får du se!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av D3rbin Visa inlägg
    Testa så får du se!
    usch nej fyfan gör inte det, kommer inte sluta så mysigt!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Högt fettinnehåll.

någon som vet exakt om aerox variator passar på slider?
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Högt fettinnehåll.
    Okej, kunde nästan gissa på det
    Självgod?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Någon som vet hur lång tid det tar för finspackel att torka?
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Någon som vet hur lång tid det tar för finspackel att torka?
    beror på hur tjockt det är, men ca 8-12h kanske om det ska vara genomtorrt

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Innan man kan slipa alltså?
    EDIT: Okej

27. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    nee 30min-2h tare ungefär om du har haft rätt mängd härdare. har du inte rätt mängd härdare så torkar de inte helt
    verkstäder har fan inte tid att vänta 8-12h på att spacklet ska torka.
    Okej, ska laga rost idag

ja, nu har jag bara använt enkomponent till mina högtalare men det kanske går fortare med tvåkomponent. efter 2 tim var det forftarande mjukt för mig iaf.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in