Sidan 77 av 82 Första ... 27677576777879 ... Sista
  1. #2281
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    alla känner alla haha
    Blir nog så i slutändan haha.

  2. #2282
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    vafan....

  3. #2283

  4. #2284
    Namn:  Namnl�s.jpg
Visningar: 835
Storlek:  111,1 KB

    är det bara jag som har börjat få upp sånt där skit lite överallt? var på youtube, imdb, tpb och här nu :S

  5. #2285
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg

    Hahahahaha
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  6. #2286
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Inläggen borttagna, ett inlägg angående mig så låser jag den här tråden också!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  7. #2287
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Så ni får banna Filip för att ni är trötta på honom? Men Holmqvist då? Vi är trötta på honom? Men han får fortsätta..?
    Okej, jag uttryckte mig dumt. Jag ville inte provocera er mer genom att banna Filip innan utan lät honom vara kvar trots sina angrepp. Han fortsatte och just nu är jag rysligt trött på honom, jag gav ju honom en chans till liksom. Holmqvist gör dessvärre inga fel, det enda han gör fel är att bli hatad och det är inget regelbrott.

    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    "Låser tills ni lugnat er."
    Tycker att du borde lugna ner dig minst lika mycket.

    Dock borde alla lägga ner sin dryga attityd. Otroligt tråkigt att det mesta man läser här på forumet är bråk..
    Han låste tills ni lugnat ner er då alla hetsade mot honom. Men i och med att han låste så kan han också lugna ner sig även om det inte var hans syfte med det.

    Jo precis, så nu lägger vi ner diskussionen. Jag vill inte behöva ta bort ännu fler aktiva medlemmar från forumet så att det dör helt.

  8. #2288

  9. fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    För det är ju så att moderatorer finns till för oss medlemmar, så alla kan ha en trivsamt forum att dela med sig av sitt intresse?
    Så vore det då inte bäst att avsätta en moderator som många medlemmar är emot? Kanske göra en tråd där man får rösta för eller emot den moderatorn.
    Menar ej att man gör en fråga där man skall avsätta en moderator, utan att det finns någon grund bakom varför vissa personer är emot moderatorn.
    Och självklart så skall man kunna ha bevis.
    Forumet består ju av medlemmarna, och utan de så är forumet dött.


    Nu menar jag inte att man ska avsätta en moderator på grund utav att "Kalle" fick en varning eller en bann i x antal dagar/veckor/månader/år.

    Edit: Detta är ej riktakt till någon person utan till forumet.
    Så rätt! för det är verkligen kaos nu..
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  10. #2290
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Detta är patetiskt. Moppenet är patetiskt. Nu känner jag att det äg dags att dra härifrån då detta forum har blivit så jävla värdelöst. Hoppas ni inser detta och gör nånting åt saken,ä nån gång. Tack för mig, hej
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #2291
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Detta är patetiskt. Moppenet är patetiskt. Nu känner jag att det äg dags att dra härifrån då detta forum har blivit så jävla värdelöst. Hoppas ni inser detta och gör nånting åt saken,ä nån gång. Tack för mig, hej
    Plus 1!

  12. #2292
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Plus 1!
    Plus 2
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  13. #2293
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    Plus 2
    Plus 3!
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  14. #2294
    Jahapp, då var Dagens Fail låst, värt?...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  15. #2295
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jahapp, då var Dagens Fail låst, värt?...

    Nej inte nån stans...
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  16. #2296
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Nej inte nån stans...
    Fattar inte riktigt grejen... Orkar inte riktigt läsa igenom allt(om dr nu finns kvar), men varför låstes den?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  17. #2297

  18. #2298
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fattar inte riktigt grejen... Orkar inte riktigt läsa igenom allt(om dr nu finns kvar), men varför låstes den?

    Personangrepp mot Holmqvist och andra typ och som rexxy sa, OT osv
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  19. #2299
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Detta är patetiskt. Moppenet är patetiskt. Nu känner jag att det äg dags att dra härifrån då detta forum har blivit så jävla värdelöst. Hoppas ni inser detta och gör nånting åt saken,ä nån gång. Tack för mig, hej
    Insåg detta för någon månad sen. Körkort kommer när som helst och en bil är klar och redo och som jag skrev i min lilla tråd finns inte mycket kvar här. Känns inte roligt att vara här och varannat inlägg få argumentera mot idioter. Förhoppningsvis kan man komma tillbaka senare och titta och se ett bra mnf igen. Vi får hoppas för det var kul som moppepojke med mnf.

  20. #2300
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Insåg detta för någon månad sen. Körkort kommer när som helst och en bil är klar och redo och som jag skrev i min lilla tråd finns inte mycket kvar här. Känns inte roligt att vara här och varannat inlägg få argumentera mot idioter. Förhoppningsvis kan man komma tillbaka senare och se ett bra mnf igen. Vi får hoppas för det var kul som moppepojke med mnf.
    Varför dra? Det blir inte ett bra forum om alla sticker dessvärre, hur gärna du än vill tro det.

  21. #2301
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Insåg detta för någon månad sen. Körkort kommer när som helst och en bil är klar och redo och som jag skrev i min lilla tråd finns inte mycket kvar här. Förhoppningsvis kan man komma tillbaka lite senare och ha ett bra mnf igen. Vi får hoppas.
    det får vi verkligen göra. Mnf har varit ett underbart forum, men just nu känns det i mina ögon bara som ett tråkigt, grinigt och förstört forum, nerkluddat av tjafs och snorungar som inte kan hålla fan på sig, de bättre modsen blir äldre och avgår och det är då dom plockar in 15 åriga moppepojkar till mods..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #2302

  23. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Varför dra? Det blir inte ett bra forum om alla sticker dessvärre, hur gärna du än vill tro det.
    Hängt här länge och stannat kvar efter sånt här skit nu på slutet men känns inte värt längre helt enkelt.

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det får vi verkligen göra. Mnf har varit ett underbart forum, men just nu känns det i mina ögon bara som ett tråkigt, grinigt och förstört forum, nerkluddat av tjafs och snorungar som inte kan hålla fan på sig, de bättre modsen blir äldre och avgår och det är då dom plockar in 15 åriga moppepojkar till mods..
    Ja nån gång måste man ju få in nya men det gäller att pocka folk som kan och har en mognad.

  24. #2304
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det får vi verkligen göra. Mnf har varit ett underbart forum, men just nu känns det i mina ögon bara som ett tråkigt, grinigt och förstört forum, nerkluddat av tjafs och snorungar som inte kan hålla fan på sig, de bättre modsen blir äldre och avgår och det är då dom plockar in 15 åriga moppepojkar till mods..
    15 åriga moppepojkar? Du är (precis som många andra) bara sur på Holmqvist, varför skriva att alla nya mods är skit? Du kanske syftade på mig också, vad vet jag, men jag tar åt mig i vilket fall som helst. Det är inte lätt att komma in och försöka vara moderator när medlemmarna beter sig som några 12-åriga tk-fuckon.

  25. #2305
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Hängt här länge och stannat kvar efter sånt här skit nu på slutet men känns inte värt längre helt enkelt.



    Ja nån gång måste man ju få in nya men det gäller att pocka folk som kan och har en mognad.
    precis.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    15 åriga moppepojkar? Du är (precis som många andra) bara sur på Holmqvist, varför skriva att alla nya mods är skit? Du kanske syftade på mig också, vad vet jag, men jag tar åt mig i vilket fall som helst. Det är inte lätt att komma in och försöka vara moderator när medlemmarna beter sig som några 12-åriga tk-fuckon.
    nej, jag menade inte 15 åriga moppepojkar, bokstavligt talat. ber om ursäkt, ville inte rikta det rakt mot honom då jag åker på bann direkt då, och kan varken försvara eller diskutera då. Men jag menade inte dig.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  26. #2306
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Vad för?
    745

  27. #2307
    såg just detta på fb, tyckte det var ganska kul

    Namn:  haha.jpg
Visningar: 726
Storlek:  31,5 KB
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  28. #2308

  29. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Najs, 16v b23a?
    Nope B230f. Ska ha som busbil men nästa bil blir väl nåt seriösare med lite mer kräm i

  30. #2310

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in