Ämne: :D

Hybridvisning

moppe :D

Idag klarade man am kortet på 56 stolta poäng ! nu är det bara att köra fyfan vad gött !!!

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    okej?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

fy fan vad onödig tråd K
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

grattis
    Why go to slow when you can ride 2fast?

Grattis! (:

tackar dom 2 första som skrev va lite grinig

Citat Ursprungligen postat av Slaskarn Visa inlägg
    tackar dom 2 första som skrev va lite grinig
    Tror inte det handlade om det...
    Lite onödigt att skapa en helt ny tråd bara för att säga att du klarade provet. Istället borde du skrivit det i Dagens Win eller något Håller du inte med?

9. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Grattis, men seriöst vad vill du ha en medalj, eller en bekräftelse av hur bra du är?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Grattis, men seriöst vad vill du ha en medalj, eller en bekräftelse av hur bra du är?
    så jävla wööörd, Typiskt 96:or
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

vem är en 96:a ? inte jag iaf

och jag visste inte att det fanns en tråd som hette ¨dagens win¨ förlåt om jag inte kollade så bra men nu orkar jag inte göra om så tråden får nog ligga kvar här

14. Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    tyvärr vill jag inte ha en medalj men om du vill ge mig det så varsågod jag vart glad för att jag tog kortet ?

coolt, jag behövde inte skaffa nåt kort i huvudtaget. Sveriges lag
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Grattis!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    k bry

Låser här, onödig tråd, hänvisar till -> http://www.moppenet.nu/showthread.php/31
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in