hej, jag har precis köpt en puch maxi och har ingen koll alls på motorer men jag lyckades få igång den. men nu när jag skulle ut och prov köra den så dör den efter en stund, oavsett om jag gasade eller inte. jag tog loss luftburken och då fungerade den men det kom ut ''blöta'' avgaser ur förgasaren, och så fort jag satte på luftburken dog den. så min fråga är vad ska jag göra??