Reflex på en underkåpa?

Tja!

Vart tycker NI att jag ska sätta den röda reflexen här på underkåpan, jag kommer själv inte på något. Jag skulle inte haft den på alls egentligen men det känns rätt viktigt ändå.

tror ni det är lagligt att limma dit den mellan regskylten och baklampan?

Söker Aluminium Fotplattor till min Speedfight, tveka inte o PM'a!

jag skulle inte tro att det är olagligt att limma fast reflexen. Men hade jag varit du och nu vill ha reflex så hade jag sattit den precis under skylten, med hjälp av smalt plattjärn eller liknande som du fäst i skruvarna till skylten

Citat Ursprungligen postat av str8 Visa inlägg
    jag skulle inte tro att det är olagligt att limma fast reflexen. Men hade jag varit du och nu vill ha reflex så hade jag sattit den precis under skylten, med hjälp av smalt plattjärn eller liknande som du fäst i skruvarna till skylten
    +1
    Så gjorde jag

Citat Ursprungligen postat av str8 Visa inlägg
    Nej inte plattjärn, Det ska vara mycket tunnare plåt. Mellan 1-2mm plåt för ett sådant fäste skulle jag rekommendera.

Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Nej inte plattjärn, Det ska vara mycket tunnare plåt. Mellan 1-2mm plåt för ett sådant fäste skulle jag rekommendera.
    aaah kom inte på nått bra o kalla de för så man lätt förstod. men mena iaf så som på hasses bild

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in