1. #1

    Ciao Criuse @ Stockholm

    Lägger upp igen då


    Criuse runt stockholm, först runt i gamla stan, och sen ner på söder, bort til västerbron och över till rålambshovsparken och sen längs cykelbanan på norr mälarstrand, förbi stadshuset bort till kungsträdgården där det hela slutar vid TGI fridays.


    Det blir chill glidning, antar att vi inte blir så många, inge fuckokörning, bara ciao's, efteråt blir det glid till nått fikaställe


    Vill se hur många det blir innan jag säger ett datum, men juli är att räkna med.

  2. #2
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    JAAA fint att du ordnat cruiset vart man ska åka.

    1. Mattman
    2. Shöwtek
    3.
    4.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  3. #3
    Jag kommer men jag kommer köra som en dåre

  4. #4
    När och vart i gamla stan?

  5. #5

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm, Danderyd
    Inlägg
    338
    inte helt 100% att jag kommer, men det skulle vara roligt! Kommer det inte vara lite riskabelt att köra runt me trimmade Ciaoar i city?

    1. Mattman
    2. Shöwtek
    3. 94vikcha
    4.
    5.

  6. #6
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av 94vikcha Visa inlägg
    inte helt 100% att jag kommer, men det skulle vara roligt! Kommer det inte vara lite riskabelt att köra runt me trimmade Ciaoar i city?

    1. Mattman
    2. Shöwtek
    3. 94vikcha
    4.
    5.
    Kolla frihamnen, körde förbi minst 20 snutbilar, gjorde ingenting.
    Polisen som kom till frihamnen när vi va där sa bara att vi skulle köra lugnt, ingen onödig körning, inge börn, och INTE köra i trafiken tills det är över.
    vilket ingen lyssnade på (förutom jag )
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  7. #7
    Jag och en två vänner kommer om datumet hamnar rätt

  8. #8
    Som sagt, om folk är snälla på gasen så kommer det att bli hur bra som helst Vägen jag pratar om är i princip cykelväg hela vägen så det blir inge trafik-korsande

  9. #9
    Hur går det med planerna? Vart lite taggad på ciao nu igen, skulle ju vara fint att ha ett litet mål att jobba efter och ett meet vore ju perfa! Vad sägs om att ha meetet i mitten av september? Då skulle de som har en bit kvar på sina projekt ha en rimlig chans att få ihop dem samtidigt som det fortfarande är hyffsat varmt ute.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Pledger Visa inlägg
    Hur går det med planerna? Vart lite taggad på ciao nu igen, skulle ju vara fint att ha ett litet mål att jobba efter och ett meet vore ju perfa! Vad sägs om att ha meetet i mitten av september? Då skulle de som har en bit kvar på sina projekt ha en rimlig chans att få ihop dem samtidigt som det fortfarande är hyffsat varmt ute.
    Jag e lätt med på ett Ciaocruise!
    Alltid oavsett

  11. #11

  12. #12

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Kolla frihamnen, körde förbi minst 20 snutbilar, gjorde ingenting.
    Polisen som kom till frihamnen när vi va där sa bara att vi skulle köra lugnt, ingen onödig körning, inge börn, och INTE köra i trafiken tills det är över.
    vilket ingen lyssnade på (förutom jag )
    men du är ju mammas lillapojke ;D själv gick jag till tågstationen från frihamnen och tågade hem te gävle :d

  13. #13
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    men du är ju mammas lillapojke ;D själv gick jag till tågstationen från frihamnen och tågade hem te gävle :d
    lite kanske nä men burna med en trött ciao e inte så enkelt, pallar inte fucko köra + va avspärrat dit vi skulle fick vänta tills typ 5-6... alla drog vid 2-3?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  14. #14
    ja kommer med aerox och filmar allt

  15. #15
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Blir detta av eller?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Kolla frihamnen, körde förbi minst 20 snutbilar, gjorde ingenting.
    Polisen som kom till frihamnen när vi va där sa bara att vi skulle köra lugnt, ingen onödig körning, inge börn, och INTE köra i trafiken tills det är över.
    vilket ingen lyssnade på (förutom jag )
    Du ska inte va så säker att dom inte stoppar er.. Ifall ni inte blir så många så har ni risken att kanske få med polisen och göra. Men om man säger såhär, När vi kör Frihamnen så är vi mellan 50-200 mopeder, och då har polisen ej resurser att göra något med en pikét-buss te.x! Man har ju sett vad dom har gjort vid Frihamnen liksom, Parkerar mitt i vägen och kollar lite mopeder, snackar med folk, letar efter arrangörer då men dom hittar ingen som tros stå för detta ''kaos'' enligt hamnvakterna säger till polisen!

    Jag har sagt mitt!

    // FlipparN

  17. #17
    1. Mattman
    2. Shöwtek
    3. 94vikcha
    4.Thejoke
    5.
    6.

  18. #18
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg
    Du ska inte va så säker att dom inte stoppar er.. Ifall ni inte blir så många så har ni risken att kanske få med polisen och göra. Men om man säger såhär, När vi kör Frihamnen så är vi mellan 50-200 mopeder, och då har polisen ej resurser att göra något med en pikét-buss te.x! Man har ju sett vad dom har gjort vid Frihamnen liksom, Parkerar mitt i vägen och kollar lite mopeder, snackar med folk, letar efter arrangörer då men dom hittar ingen som tros stå för detta ''kaos'' enligt hamnvakterna säger till polisen!

    Jag har sagt mitt!

    // FlipparN
    skrev det för länge sen men skit samma
    Ser ingen anledning till att dom ska stoppa några ciaos som kör fullt lagligt i 30 på cykelväg..

    ont: blir det nåt eller? hade vart kul ;P
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  19. #19
    Mattman verkar inte vilja ta tag i det. Måste nog spika ett datum nu om det ska bli av i år. Detta blir ju inget meet a la frihamnen så vi behöver väl ingen "arrangör"... bara att vi bestämmer en dag, en tid, och en plats så får de som vill och kan dyka upp? Vad sägs om lördag den 11 september?

  20. #20
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Pledger Visa inlägg
    Mattman verkar inte vilja ta tag i det. Måste nog spika ett datum nu om det ska bli av i år. Detta blir ju inget meet a la frihamnen så vi behöver väl ingen "arrangör"... bara att vi bestämmer en dag, en tid, och en plats så får de som vill och kan dyka upp? Vad sägs om lördag den 11 september?
    borde funka om vädret osv e fint, dock gäller det att alla andra ciaopojkar hittar den här tråden
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  21. #21
    jag e på

  22. #22
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Kan inte alla komma till frihamnen bara?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in