Sidan 5 av 8 Första ... 34567 ... Sista
  1. #121

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    136
    Inlägg
    6
    nästa gång ska även min vita få vara med

  2. #122

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Dags att införa samma som man har i MC-korteger? En road captain som leder kopplet och en road sargent som ligger bak och håller koll bakifrån.

  3. #123

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    136
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    BTW: Apans spott smakar gott
    Då får man väl ha munnskydd nästa gån då

  4. #124

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    136
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Dags att införa samma som man har i MC-korteger? En road captain som leder kopplet och en road sargent som ligger bak och håller koll bakifrån.
    Men nu är det moppemeet vi snackar om....

  5. #125
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    Det finns anledningar till att man ska ligga 2 och 2 också. Tror inte att ni vill ligga under en bil t.ex eller bli påkörd av polarn.
    Precis!!

    Citat Ursprungligen postat av Kenttä Visa inlägg
    Och så är det ju så jävla snyggt när alla ligger 2 o 2, men det förstår ju inte hormonstinna fuckos.
    Att ligga 2 o 2 är så jävla snyggt som du säger! Men sen så visar det att vi kan sköta oss genom att endast ligga i en fil av vägen när man ligger 2 o 2. Allt blir prydligare!!

    Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    får ju bli skärpning nästa gång. eller????
    Det ska bli skärpning, upprepar att dom som inte skötte sig nu under marathon behöver inte komma till nästa gång, vi fixar allt de här för eran skull ( lite vår också ) bara för att ni ska ha kul, se vad era moppar går för med stage 6 rör och hebo luftfilter! Tacka å visa respekt! Inte vara någon idiot å köra runt 24/7!

    //FlipparN

  6. #126

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    136
    Inlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg
    Det ska bli skärpning, upprepar att dom som inte skötte sig nu under marathon behöver inte komma till nästa gång,
    //FlipparN
    Men då får ju jag komma nästa gång

  7. #127

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Darinoow Visa inlägg
    Men nu är det moppemeet vi snackar om....
    Det måste bli likadant med om inte fuckona ger sig med mindre motmedel.

  8. #128
    haha men det är ju fortfarande en allmän plats och då är det polisens ärenden om hur man kör och inte några frivilliga ledares lagar och regler som gäller tkr jag och det står jag för!!
    BTW: Apans spott smakar gott!!

  9. #129

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    weeeeej dirty d

  10. #130

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    haha men det är ju fortfarande en allmän plats och då är det polisens ärenden om hur man kör och inte några frivilliga ledares lagar och regler som gäller tkr jag och det står jag för!!
    Men då kan ju du fara åt helvete med dina tankar, eller helt enkelt inte komma nästa gång.

  11. #131

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg
    Precis!!



    Att ligga 2 o 2 är så jävla snyggt som du säger! Men sen så visar det att vi kan sköta oss genom att endast ligga i en fil av vägen när man ligger 2 o 2. Allt blir prydligare!!



    Det ska bli skärpning, upprepar att dom som inte skötte sig nu under marathon behöver inte komma till nästa gång, vi fixar allt de här för eran skull ( lite vår också ) bara för att ni ska ha kul, se vad era moppar går för med stage 6 rör och hebo luftfilter! Tacka å visa respekt! Inte vara någon idiot å köra runt 24/7!

    //FlipparN
    dom behöver inte men dom gör det

  12. #132
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Men då kan ju du fara åt helvete med dina tankar, eller helt enkelt inte komma nästa gång.
    jo jag kommer precis vart fan jag vill så länge det är på en allmän plats för då är alla välkomna!!
    BTW: Apans spott smakar gott!!

  13. #133

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Men då kan ju du fara åt helvete med dina tankar, eller helt enkelt inte komma nästa gång.
    +1
    Om ni fuckon inte ger er och faller in i leden så kommer det leda till att det blir tuffare boliner framöver, med ledare både fram och bak i kortegen. Ett cruise är en kortege i själva verket.

    Alles-slider:
    Träffarrangörer har all rätt i världen att avvisa dig och andra fuckon. jag hade gjort det.

    Och vid meetet i Nossebro så kommer fuckona som missköter sig att bli utkastade huvudet före.

  14. #134

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    men helvete prata så alla förstår!..

  15. #135

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    men helvete prata så alla förstår!..
    Jag tror att budskapet är solklart, det behöver inte förtydligas. Ni fuckon gräver moppemeets egna gravar, det är tack vare er som i stort alla större träffar dött.

  16. #136
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    +1
    Om ni fuckon inte ger er och faller in i leden så kommer det leda till att det blir tuffare boliner framöver, med ledare både fram och bak i kortegen. Ett cruise är en kortege i själva verket.

    Alles-slider:
    Träffarrangörer har all rätt i världen att avvisa dig och andra fuckon. jag hade gjort det.

    Och vid meetet i Nossebro så kommer fuckona som missköter sig att bli utkastade huvudet före.
    varför hade du avvisat mig?
    BTW: Apans spott smakar gott!!

  17. #137

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    varför hade du avvisat mig?
    hade du inte betett dig som folk och med förstånd, och du hade fuckat runt, kört på gräsmattor, mm så hade du åkt ut direkt. Det finns något som heter sunt förnuft och den säger att har man träff och folk missköter sig och sabbar, ja, då blir det inga mer träffar där.

  18. #138
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    haha men det är ju fortfarande en allmän plats och då är det polisens ärenden om hur man kör och inte några frivilliga ledares lagar och regler som gäller tkr jag och det står jag för!!
    Stå för det då! men du behöver inte komma nästa gång då! Var du en av dom dära grottmongona på vita sliders med brudar bakpå? Om du var det behöver du ju verkligen inte komma då du inte vet hur man visar respekt!

    // FlipparN

  19. #139

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    budskapet är solklart hur gammal är du? vilka jävla ord..

  20. #140
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    haha men det är ju fortfarande en allmän plats och då är det polisens ärenden om hur man kör och inte några frivilliga ledares lagar och regler som gäller tkr jag och det står jag för!!
    Haha men då kan ju jag ta tag i dig och slänga av dig från din moped om du hade tänkt att testa det där nästa gång.

    Jag som privatperson kan ju då i samma veva (om jag vill va riktigt jävlig) ringa upp polisen och och dra den valsen för dom att du har kört runt som en idiot på bakhjulet med mera samtidigt som du har vart nära att köra på folk under ditt dumstridiga uppträdande. Alltså om jag ska förtydliga det: Riskerat andras liv. Jag kan ju också välja att hålla fast dig, har nog polisen ingenting emot.

    Se det som en varning. Om folk ska leka Mohammed så är ju en hel del vittnen till det också. Polisen är med största säkerhet på plats ganska så omgående om dom hör det att en person äventyrar andras liv. Vad tror du polisen lyssnar på? Dig? Dina polare som försöker skydda dig?(om dom nu ens gör det?). Eller majoriteten av människorna på plats som vill ha bort dig?

    Jävligt läge det kan bli va? Böter, vårdslöshet i trafik, olovlig körning, beslagtagen moped. Ja, det finns säkert mer skit man kan rada upp.


    Som sagt, det är upp till dig. Är ändå ett val som person man gör. Kan man inte använda sunt förnuft så ska man fan inte heller vistas på ett fordon.

  21. #141

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    budskapet är solklart hur gammal är du? vilka jävla ord..
    Tuffare boliner =hårdare takter. Om herrn förstår det budskapet? ABK, parden, m.fl. tvekar inte att sätta knallhårt mot er fuckon om så krävs.

    bara att ta den beska medicinen att förstå att fuckon inte är välkomna på träffar och meets.

  22. #142
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Jag kan ju också välja att hålla fast dig, har nog polisen ingenting emot.
    Du får hålla fast personen sålänge du inte gör något annat ''mer en vad nöden kräver'' .. Har för mig att det är så enligt lagboken.. inte helt säker, Men polisen uppskattar att man håller personen i arrest, sen så spelar det ingen roll om du är privat person eller harry haffa!

    //FlipparN

  23. #143

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    jo det förstår jag men hur fick du det här att hänga ihop?

  24. #144

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    jo det förstår jag men hur fick du det här att hänga ihop?
    Menar du mig?
    Jo, ju mer fuckon och ju mer dem sabbar, ju tuffare tvingas arrangörerna att bli. Enkel matte. Tillslut ledsnar arrangören och så finns inte den träffen mer.

  25. #145

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    så det du vill komma fram till är att dom kanske inte fixar fler träffar för att vissa gör fel i cruiset?

  26. #146

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    så det du vill komma fram till är att dom kanske inte fixar fler träffar för att vissa gör fel i cruiset?
    Rätt uppfattat.
    vartenda år har någon gått i backen för att någon fuckat runt i cruiset vad jag har läst. Regler är till för att följas, och "show-offs" är jäävligt duktiga på att ordna så saker och ting går åt helvete.

  27. #147

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    okej då vet jag

  28. #148
    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg
    Du får hålla fast personen sålänge du inte gör något annat ''mer en vad nöden kräver'' .. Har för mig att det är så enligt lagboken.. inte helt säker, Men polisen uppskattar att man håller personen i arrest, sen så spelar det ingen roll om du är privat person eller harry haffa!

    //FlipparN
    Pratar ju självklart om att hålla fast tills polisen tar över!

    Sen med privatperson vet jag inte vad jag tänkte med. Kan inte tänka klart. Ville väl försöka låta viktig.

  29. #149

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    haha men det är ju fortfarande en allmän plats och då är det polisens ärenden om hur man kör och inte några frivilliga ledares lagar och regler som gäller tkr jag och det står jag för!!
    Detta gav mig en bra andledning att när jag kommer till nästa meet att krocka in i dessa idioter och lära er en läxa. Lär er följa vårt meets regler, detta är för att vi alla ska ha kul. Inte för att nån ska skada sig, så väx upp snälla.
    P.S ni sög på bakhjulet, min mormor drar er med hennes rullator.

  30. #150

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in