Sidan 7 av 8 Första ... 5678 Sista
  1. #181
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Då är vi 2 som är på samtliga

  2. #182
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Vi kommer styra upp backup åt dig till nästa cruise.
    Går nog att ordna ska ni se. Har ingen bil, men däremot en Runner som står och väntar. Så inte helt omöjligt att jag hänger med i cruisen och styr upp.

  3. #183
    Jag tyckte killen med den lila Aeroxen va värst. Hade för fan lust att slå sönder honom.

    Det va jag som stod o skrek på samlingen när (apan?) sa åt honom.

  4. #184
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    For the Record så va jag en av dom som skötte sig och låg 2 och 2 Så kommer nog på nästan alla det här året iallafall

  5. #185
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Jag tyckte killen med den lila Aeroxen va värst. Hade för fan lust att slå sönder honom.

    Det va jag som stod o skrek på samlingen när (apan?) sa åt honom.
    Rascal @ mnf

    tycker att vi gör oss av med alla fuckos nästa gång, på vilket sätt får arrangörerna avgöra
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #186
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Rascal @ mnf

    tycker att vi gör oss av med alla fuckos nästa gång, på vilket sätt får arrangörerna avgöra
    Låter som en bra idé.

  7. #187
    IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    163
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Rascal @ mnf

    tycker att vi gör oss av med alla fuckos nästa gång, på vilket sätt får arrangörerna avgöra
    Gå fram till idioten, slit av nyckeln släng iväg den nånstans, fortsätt cruiset så får han stå där som ett cepe o leta.

  8. #188
    Rätt kasst var det att se alla som inte kunde köra ordentligt... förstår inte vad folk hade så brottom till? En del låg liksom o brände som grottfolk på sveavägen, nån lirare som låg breve mig ett tag verkade inte kunna hantera kopplingen på sin jävligt herkiga "cross" moppe då han ständigt lyfte med framdäcket ungefär 10 cm efter en massa varvande och ett litet ryck i styret, nån som låg bakom mig ett tag höll på att köra över mig, har gummisträck i sodikåpan som bevis på att han lika väl kunnat ramma sitt gamla crossdäck upp i analen på mig.

    Criusen var en katasrof ärligt talat, det var ingen ordning alls, det stank av adrenalin och 2taktsolja och alla verkade vara under 15 bast.

    Träffen i sig var väll nästan värd besöket, blev kär i Sewa's dappe och fick ta en irl-titt på ein wunderschnygg Ciao, några scootrar gick ju ganska bra också, dock förstördes det hela av nån shackpundare på 125cc crossbåge som blev dragen av en moppe, massa minderåriga ungtuppar som var helt klart tvungna att gasa som fasen hela tiden, även fast dom nog aldrig ens nådde 70 km/h...


    Sist jag var på frihamnen var 3 år sen, och jag trodde det skulle vara lika awsome den här gången, men det har blivit en lekstuga för egoister och småbarn, betvivlar att jag tar mig tid att besöka frihamnenträffarna mer.

    Det hela blev inte bättre av vandaliseringen av min moped.

  9. #189

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Om jag skulle komma så blir det definitivt inte i någon av cruisen. Jag skulle ta mig dit i egen regi. i min egen takt. Ingen lust att få nåt fucko invältandes i mig och jag inte har en chans att komma undan.

  10. #190
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Rätt kasst var det att se alla som inte kunde köra ordentligt... förstår inte vad folk hade så brottom till? En del låg liksom o brände som grottfolk på sveavägen, nån lirare som låg breve mig ett tag verkade inte kunna hantera kopplingen på sin jävligt herkiga "cross" moppe då han ständigt lyfte med framdäcket ungefär 10 cm efter en massa varvande och ett litet ryck i styret, nån som låg bakom mig ett tag höll på att köra över mig, har gummisträck i sodikåpan som bevis på att han lika väl kunnat ramma sitt gamla crossdäck upp i analen på mig.

    Criusen var en katasrof ärligt talat, det var ingen ordning alls, det stank av adrenalin och 2taktsolja och alla verkade vara under 15 bast.

    Träffen i sig var väll nästan värd besöket, blev kär i Sewa's dappe och fick ta en irl-titt på ein wunderschnygg Ciao, några scootrar gick ju ganska bra också, dock förstördes det hela av nån shackpundare på 125cc crossbåge som blev dragen av en moppe, massa minderåriga ungtuppar som var helt klart tvungna att gasa som fasen hela tiden, även fast dom nog aldrig ens nådde 70 km/h...


    Sist jag var på frihamnen var 3 år sen, och jag trodde det skulle vara lika awsome den här gången, men det har blivit en lekstuga för egoister och småbarn, betvivlar att jag tar mig tid att besöka frihamnenträffarna mer.

    Det hela blev inte bättre av vandaliseringen av min moped.
    Håller med på det mesta. Dock tycker jag att cruiset från sveavägen var minst 10 ggr bättre än det från skogskyrkogården... inte fint/bra att köra 5 o 5. Från sveavägen var det för det mesta 2 o 2, fast hände olyckor endå.

    Vilken var denna vackra ciaon då?
    Och vad hade dom gjort med din moppe förutom tömt ur luften ur däcket/en? och vart gjorde dom de?
    Du kan alltid komma till meetet men skippa cruiset ju!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  11. #191
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Håller med på det mesta. Dock tycker jag att cruiset från sveavägen var minst 10 ggr bättre än det från skogskyrkogården... inte fint/bra att köra 5 o 5. Från sveavägen var det för det mesta 2 o 2, fast hände olyckor endå.

    Vilken var denna vackra ciaon då?
    Och vad hade dom gjort med din moppe förutom tömt ur luften ur däcket/en? och vart gjorde dom de?
    Du kan alltid komma till meetet men skippa cruiset ju!
    Ja det var ju du o jag som åkte ciao dit, och min är ju inte speciellt vacker, eller hur?



    Dom tömde luften ur framdäcket och snodde guideskruven till gasrullen så att jag fick gasa genom att dra gashandtaget utåt på styret liksom. Det hände efter det att jag ställt den på frihamnens parkering. Gick och kikade på några race och sen kom jag tillbaka och såg hur den var, då ville jag bara hälla bensin över alla jävla pundfuckmoppar som stog runt om och tända på o dra där ifrån. Nästa gång ska jag bygga om min 240 alá mad max stil och bara klipa rakt in på parkeringen bland alla jävla cp-barn. Och sätta på en lång jävla stålpik ifall den där jävla BMW'n kommer tillbaka, så kan han få sig några parkerings-skador.

  12. #192
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Ja det var ju du o jag som åkte ciao dit, och min är ju inte speciellt vacker, eller hur?



    Dom tömde luften ur framdäcket och snodde guideskruven till gasrullen så att jag fick gasa genom att dra gashandtaget utåt på styret liksom. Det hände efter det att jag ställt den på frihamnens parkering. Gick och kikade på några race och sen kom jag tillbaka och såg hur den var, då ville jag bara hälla bensin över alla jävla pundfuckmoppar som stog runt om och tända på o dra där ifrån. Nästa gång ska jag bygga om min 240 alá mad max stil och bara klipa rakt in på parkeringen bland alla jävla cp-barn. Och sätta på en lång jävla stålpik ifall den där jävla BMW'n kommer tillbaka, så kan han få sig några parkerings-skador.
    Du med original ciaon då? trodde de va nån random elr nåt synd att du aldrig stod vid den, ville ju rejsa

    Fan va jobbigt :S ofta att dom bara gör så på nån moppe på en träff helt utan anledning
    Försök bygga ett fuckolarm :sneaky:
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  13. #193
    Haha ja rejsa ja, det skulle se ut det Klockade min med min nya gps idag, 31 kilometer i timmen på platt mark

  14. #194
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Haha ja rejsa ja, det skulle se ut det Klockade min med min nya gps idag, 31 kilometer i timmen på platt mark
    Jävlar vi kunde ju iallafall kört en cykeltävling?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  15. #195
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Jävlar vi kunde ju iallafall kört en cykeltävling?
    Kan berätta att efter träffen körde vi lite lek-race, bland annat jag med mina ben vs. två original EU45-mopeder på 150meter. Hade vi förkortat sträckan med 2 meter så hade jag vunnit är allt jag kan säga...

  16. #196

  17. #197
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kan berätta att efter träffen körde vi lite lek-race, bland annat jag med mina ben vs. två original EU45-mopeder på 150meter. Hade vi förkortat sträckan med 2 meter så hade jag vunnit är allt jag kan säga...
    haha

    Kunde gjort det under träffen också egentligen, var ju lagom oseriöst där med..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  18. #198
    Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Dom tömde luften ur framdäcket och snodde guideskruven till gasrullen så att jag fick gasa genom att dra gashandtaget utåt på styret liksom. Det hände efter det att jag ställt den på frihamnens parkering. Gick och kikade på några race och sen kom jag tillbaka och såg hur den var

    Den som gjorde detta var ju riktigt klyftig .. NOT!!
    Och du Mattman, Säg till oss arrangörer och funktionärer nästa gång ifall något liknade skulle hända! Kan vara bra för oss att veta att det finns folk som fukkar på annat sätt.

    Om den som gjorde detta ser vad jag har skrivit nu så säger ja så här : Antingen behöver du inte komma nästa gång eller så gör du det på helt fel moppe och får en fet jä*la smäll istället!

    // FlipparN

  19. #199
    hobbyapans avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    För nära polisen
    Inlägg
    72
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Vi kommer styra upp backup åt dig till nästa cruise.
    Det skulle vara mycket bra, det är massa här från söderort som är rejäla jäv*a kioskmongon som bytt ut hjärnan mot en tomat indränkt i 2-takts olja.

    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Går nog att ordna ska ni se. Har ingen bil, men däremot en Runner som står och väntar. Så inte helt omöjligt att jag hänger med i cruisen och styr upp.
    Skulle vara toppen, men du kommer nog snabbt att inse att vissa är helt jä*la tappade.

    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    For the Record så va jag en av dom som skötte sig och låg 2 och 2 Så kommer nog på nästan alla det här året iallafall
    Stämmer detta så borde du få en ordenklig klapp på axeln och ett tack för att du lyder oss, du är jätte välkommen till nästa träff!

    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kan berätta att efter träffen körde vi lite lek-race, bland annat jag med mina ben vs. två original EU45-mopeder på 150meter. Hade vi förkortat sträckan med 2 meter så hade jag vunnit är allt jag kan säga...
    Ja, det vara roligt att se!

    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg
    Den som gjorde detta var ju riktigt klyftig .. NOT!!
    Och du Mattman, Säg till oss arrangörer och funktionärer nästa gång ifall något liknade skulle hända! Kan vara bra för oss att veta att det finns folk som fukkar på annat sätt.

    Om den som gjorde detta ser vad jag har skrivit nu så säger ja så här : Antingen behöver du inte komma nästa gång eller så gör du det på helt fel moppe och får en fet jä*la smäll istället!

    // FlipparN
    Det finns ju en stålvajer och på plats är man ju oftast några hundra. Så vi tar och hänger upp han/sätter fast han någon stans så får dom som vill åka och köpa tomater och slänga på han

  20. #200
    Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Ja det var ju du o jag som åkte ciao dit, och min är ju inte speciellt vacker, eller hur?



    Dom tömde luften ur framdäcket och snodde guideskruven till gasrullen så att jag fick gasa genom att dra gashandtaget utåt på styret liksom. Det hände efter det att jag ställt den på frihamnens parkering. Gick och kikade på några race och sen kom jag tillbaka och såg hur den var, då ville jag bara hälla bensin över alla jävla pundfuckmoppar som stog runt om och tända på o dra där ifrån. Nästa gång ska jag bygga om min 240 alá mad max stil och bara klipa rakt in på parkeringen bland alla jävla cp-barn. Och sätta på en lång jävla stålpik ifall den där jävla BMW'n kommer tillbaka, så kan han få sig några parkerings-skador.
    Tack. Förträffen var första för iår och sista träffen jag plockar med mig FS1'an.

  21. #201

  22. #202
    Citat Ursprungligen postat av Spökplumpen Visa inlägg
    haha tänkte precis fråga dig om det var du som hade fs1:an. Men varför sista?! :ohmy:
    Ja, för att jag vet ju att risken att man får ha grejerna ifred är minimal. Man vill ju inte att massa fattiga snorungar ska sno.

  23. #203
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Ja, för att jag vet ju att risken att man får ha grejerna ifred är minimal. Man vill ju inte att massa fattiga snorungar ska sno.
    Äsch då , ingen som kommer röra eller peta.


  24. #204

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    skogås
    Inlägg
    61
    någon som vet när nästa meet är?

  25. #205
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Ja, för att jag vet ju att risken att man får ha grejerna ifred är minimal. Man vill ju inte att massa fattiga snorungar ska sno.
    bortförklaringar, erkänn att moppen är trasig och du har ingen ork att ordna den bara

  26. #206
    Citat Ursprungligen postat av Mattman Visa inlägg
    Ja det var ju du o jag som åkte ciao dit, och min är ju inte speciellt vacker, eller hur?



    Dom tömde luften ur framdäcket och snodde guideskruven till gasrullen så att jag fick gasa genom att dra gashandtaget utåt på styret liksom. Det hände efter det att jag ställt den på frihamnens parkering. Gick och kikade på några race och sen kom jag tillbaka och såg hur den var, då ville jag bara hälla bensin över alla jävla pundfuckmoppar som stog runt om och tända på o dra där ifrån. Nästa gång ska jag bygga om min 240 alá mad max stil och bara klipa rakt in på parkeringen bland alla jävla cp-barn. Och sätta på en lång jävla stålpik ifall den där jävla BMW'n kommer tillbaka, så kan han få sig några parkerings-skador.

    Jag körde bmw dit? Vad är det för parkeringsskador du pratar om?
    To much is never enough.. !

  27. #207
    Citat Ursprungligen postat av Orre Visa inlägg
    Jag körde bmw dit? Vad är det för parkeringsskador du pratar om?
    kan tänka mig att han menade den med några kamelryttare i

  28. #208
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    När är nästa träff?

  29. #209
    Citat Ursprungligen postat av Eze_08 Visa inlägg
    När är nästa träff?
    Vi arrangörer ska träffas nu på lördag och snacka genom planerna som vi har på tre träffar.
    Stay tuned!

  30. #210

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Trelleborg
    Inlägg
    549
    Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Vi arrangörer ska träffas nu på lördag och snacka genom planerna som vi har på tre träffar.
    Stay tuned!
    Tre träffar ? Inkluderar det open också ? Och är det 3 till träffar i år ?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in