Trådad visning

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Tänk om, tänk rätt:

http://www.youtube.com/watch?v=JYAI0...eature=related

Säg inte att NOS inte är brandfarligt.

Med tanke på bränslet som fanns tillgängligt för branden + NOS så kunde det hela ha slutat väldigt illa.
    Torr gas i sig är inte farligt. Bilen du visade hade blöt blandning vilket är värre.

Lustgas är inte en brännbar gas och gör inte bränsle/luftblandningen mer "explosiv" på något vis. Gasen fungerar litegrann på samma vis som en intercooler, den kyler bränsle/luftblandningen vilket gör att densiteten ökar och man "får plats med mera kubik" i cylindern.

Lustgasen är alltså iskall, minus 52 grader har jag för mig om den släpps ut hastigt och okontrollerat, och det är kylan som gör den användbar.

Värmen i kompressionsfasen gör att syret bryter sig loss från kvävet, på så sätt kan man även tillföra mer bränsle och även få en effektökning.

Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    haha men det är ju fortfarande en allmän plats och då är det polisens ärenden om hur man kör och inte några frivilliga ledares lagar och regler som gäller tkr jag och det står jag för!!
    På en träff finns det arrangörer.

De arrangörerna sätter regler för vad som ska gälla vilket man som deltagare tyvärr är tvungen att följa.

Om det inte passar dig så kan du istället fortsätta stunta på Coop i Haninge för uppenbarligen dög inte dina kunskaper så väl då ni väl var i Frihamnen? Ni orskade en olycka vilket det även finns vittnen till. Kan du själv förklara vad problemet är att åka i ett sansat led och vänta tills man är framme på plats? Du imponerar iallafall inte på någon som du beter dig. Jobbigt läge om moppenyckeln "råkar" ramla ner i en vägbrunn på vägen, eller hur? En olycka sker ju så lätt.

Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    varför hade du avvisat mig?
    För att du äventyrar andras säkerhet och inte klarar av att köra moppe på ett säkert sätt.

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Haha men då kan ju jag ta tag i dig och slänga av dig från din moped om du hade tänkt att testa det där nästa gång.

Jag som privatperson kan ju då i samma veva (om jag vill va riktigt jävlig) ringa upp polisen och och dra den valsen för dom att du har kört runt som en idiot på bakhjulet med mera samtidigt som du har vart nära att köra på folk under ditt dumstridiga uppträdande. Alltså om jag ska förtydliga det: Riskerat andras liv. Jag kan ju också välja att hålla fast dig, har nog polisen ingenting emot.

Se det som en varning. Om folk ska leka Mohammed så är ju en hel del vittnen till det också. Polisen är med största säkerhet på plats ganska så omgående om dom hör det att en person äventyrar andras liv. Vad tror du polisen lyssnar på? Dig? Dina polare som försöker skydda dig?(om dom nu ens gör det?). Eller majoriteten av människorna på plats som vill ha bort dig?

Jävligt läge det kan bli va? Böter, vårdslöshet i trafik, olovlig körning, beslagtagen moped. Ja, det finns säkert mer skit man kan rada upp.

Som sagt, det är upp till dig. Är ändå ett val som person man gör. Kan man inte använda sunt förnuft så ska man fan inte heller vistas på ett fordon.

Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    så det du vill komma fram till är att dom kanske inte fixar fler träffar för att vissa gör fel i cruiset?
    Träffar kommer vi fixa i vilket fall. Men man kanske inte blir så kärleksfull mot er som inte kan sköta sig. Vill man bevisa att man kan stunta, gör det på ett sansat sätt. Än så länge saknas det ju klass på er för att det ska kunna kallas stunting på ett seriöst sätt. Stunting är inte att stegra med översminkad blondin på skjutssadeln i ett cruiseled där trafiken är tät, det är enbart strunting... På plats, det är där tävlingen och showen mellan alla sker. Och då ingen utav er vågade visa något på plats, så ser jag er som fejk. Visa vad ni har när det gäller eller kamma till er.

Citat Ursprungligen postat av ooberg Visa inlägg
    Kom till haninge , snacka sen.
    Kom till Frihamnen, snacka mindre. Uppenbarligen en jävla massa snack då ni visade era duktiga stuntkunskaper så väl vid Frihamnen? Visste inte att det det senaste tricket innebar att sitta på en trottoar i nya stuntgenerationen?
    Senast redigerat av Michél den 2010-06-07 klockan 04:04.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in