Sidan 4 av 8 Första ... 23456 ... Sista
  1. #91

  2. #92
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Zündapp har 1 meter slag mellan alla växlar, så jag förstår att du missade dem!
    Vande mig ganska fort. Efter typ 5 min så fick jag fason på allt. Jävel till att gå som stryk!

  3. #93

  4. #94
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Hahhaha " Det är komprimerad syre det brinner" Vilken noob.


    Michél? Var väl den enda som var smart där som fattade att det bara var syre:p...


    Om Michél ser detta vad sa du till killen som sa att syret brann hahaha?
    Tänk om, tänk rätt:

    http://www.youtube.com/watch?v=JYAI0...eature=related

    Säg inte att NOS inte är brandfarligt.

    Med tanke på bränslet som fanns tillgängligt för branden + NOS så kunde det hela ha slutat väldigt illa.

  5. #95

  6. #96
    skulle vara kul att samla de snabbaste + de äldre personerna om inte allt för länge, ja/nej?

    hahha måste bara säga att jag fortfarande ligger och garvar åt den där tratten som muckade med apan. lite "vem vare/backa rå" känsla över det!

  7. #97

  8. #98
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    skulle vara kul att samla de snabbaste + de äldre personerna om inte allt för länge, ja/nej?

    hahha måste bara säga att jag fortfarande ligger och garvar åt den där tratten som muckade med apan. lite "vem vare/backa rå" känsla över det!
    Rascal @ mnf är tratten om du inte visste


  9. #99
    grymt rolig träff! ska se till att få med moppen till nästa träff så man slipper åka bil varje gång

  10. #100
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Nej, utan för att du är SÅ sjukt tacksam att jävlas med.

    Kom gärna med lite fakta om vad som var bättre sist och vad som var sämre nu så ska jag även bemöta kritiken. Svårt att ge dig svar när du bara kommer med argumentet "Därför". Eller hur? Se till att få hem din motor så kan du börja utmana lite, nu har ju Datte vunnit båda gångerna!
    Å din näsborre är trevlig den också.

    Jag kan säga att jag tänkte plocka med mig FS1an igår med är otroligt glad för att jag inte gjorde det.

    Dom enda som var värda att komma och kolla på var ju DaTTes, Dappen, PataNegra-Aeroxen, PR-Sendan, Sewas DTX.

  11. #101
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Du var ju åskådare igår ju! Eller nej, arbetsledare säger vi.

    Hade jag rätt angående min teori igår?
    Aa okej, men de var ju för att jag hämtade mer saker att släcka med :o
    ehm vi kan säga att hela hans membran har brunnit upp, ALLT har brunnit upp, det är ett stort hål rätt igenom

    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Zündapp har 1 meter slag mellan alla växlar, så jag förstår att du missade dem!
    Så sant! dom e inte lika lätta att växla med som nyare motorer

  12. #102
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Nej, utan för att du är SÅ sjukt tacksam att jävlas med.

    Kom gärna med lite fakta om vad som var bättre sist och vad som var sämre nu så ska jag även bemöta kritiken. Svårt att ge dig svar när du bara kommer med argumentet "Därför". Eller hur? Se till att få hem din motor så kan du börja utmana lite, nu har ju Datte vunnit båda gångerna!



    Problemet i det läget var att den fortfarande matade på soppa, som i sin tur mötte syret då gasen läckte från insuget som i sin tur mötte eldhärden.
    Kanske har fel, men vann inte Kim på förträffen? elr kom datte ikapp mot slutet?

    Tycker att det va lite mer seriösa race på förträffen, mer stunt, och mindre fuckokörning
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  13. #103
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Kanske har fel, men vann inte Kim på förträffen? elr kom datte ikapp mot slutet?

    Tycker att det va lite mer seriösa race på förträffen, mer stunt, och mindre fuckokörning
    Mer fuckokörning då jo Kim vann förträffen


  14. #104
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Vad tyckte ni om ljudet på Zündappen?

  15. #105
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    Mer fuckokörning då jo Kim vann förträffen
    På förträffen krockade inga

    Sewa: det va riktigt fint lät som när båtarna hade ***mätar tävling på custom carshow 2009 2 st 1000X4 hk båtar tävlade mot varann har ja för mig
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  16. #106
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    På förträffen krockade inga

    Sewa: det va riktigt fint lät som när båtarna hade ***mätar tävling på custom carshow 2009 2 st 1000X4 hk båtar tävlade mot varann har ja för mig
    Det måste varit en jäääävla sång det

  17. #107
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Det va 3st vita moppar typ ena slider alla hade en varsin blondin bakpå hehe dom körde bakhjulet i stan iaf.. , va vem crashade? haha har visst missat något fick fan stanna hela tiden och fylla på vatten i min fucking aerox HAHA!! Det var mer folk från södra en från norra? ;O
    haha undra vilka det var för dom var ju fett gryma!?!?!

  18. #108
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av sewa Visa inlägg
    Det måste varit en jäääävla sång det
    hehe aa, slog nästan 1000 hästars bilen
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    haha undra vilka det var för dom var ju fett gryma!?!?!
    Antar att du är en av dom?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  19. #109

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    haha undra vilka det var för dom var ju fett gryma!?!?!
    jaa dom va ju det

  20. #110
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Kanske har fel, men vann inte Kim på förträffen? elr kom datte ikapp mot slutet?

    Tycker att det va lite mer seriösa race på förträffen, mer stunt, och mindre fuckokörning
    Att det inte blev mkt stunt på förträffen var av andledningen att hamnvakterna fukkade ur och sa att dom hade ringt polisen och att dom var på väg osv. osv... Sen försökte dom ju köra på Crill på hans hoj då han stunta, Har inte pratat riktigt med dom andra arrangörerna men gissar på att det var därför det inte blev mkt stunt nu under marathon!

    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    Mer fuckokörning då jo Kim vann förträffen
    Fuckokörning ska _INTE_ förekomma varken under cruiset eller när vi väl har kommit fram till Frihamnen!!
    Dom som inte förstår sig på det behöver inte komma nästa gång!!


    // FlipparN
    Senast redigerat av FlipparN den 2010-06-06 klockan 23:19.

  21. #111
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    hehe aa, slog nästan 1000 hästars bilen

    Antar att du är en av dom?
    ja det kanske jag var och jag tror nog att den dära polinipajv oxå var lite inblandad men snart är det en ny frihamnen meet och då at det även nya äventyr för slidern att få visa upp sig på styva linan
    BTW: Apans spott smakar gott

  22. #112
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg


    Fuckokörning ska _INTE_ förekomma varken under cruiset eller när vi väl har kommit fram till Frihamnen!!
    Dom som inte förstår sig på det behöver inte komma nästa gång


    // FlipparN
    Håller med till 100%
    Haha de roliga var att jag var bland dom första i cruiset från början, sen när man svängde in till frihamnen så låg jag ungefär i mitten, folk förstod inte riktigt vad 2 och 2 betyder eller att hålla en fart på ungefär 45km/h

  23. #113
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg
    Att det inte blev mkt stunt på förträffen var av andledningen att hamnvakterna fukkade ur och sa att dom hade ringt polisen och att dom var på väg osv. osv... Sen försökte dom ju köra på Crill på hans hoj då han stunta, Har inte pratat riktigt med dom andra arrangörerna men gissar på att det var därför det inte blev mkt stunt nu under marathon!



    Fuckokörning ska _INTE_ förekomma varken under cruiset eller när vi väl har kommit fram till Frihamnen!!
    Dom som inte förstår sig på det behöver inte komma nästa gång!!


    // FlipparN
    Menade att det va mer stunt på förträffen, bättre race där, och mindre fuckokörning där.
    På riktiga stuntade alla i cruiset istället..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  24. #114
    Citat Ursprungligen postat av sewa Visa inlägg
    Håller med till 100%
    Haha de roliga var att jag var bland dom första i cruiset från början, sen när man svängde in till frihamnen så låg jag ungefär i mitten, folk förstod inte riktigt vad 2 och 2 betyder eller att hålla en fart på ungefär 45km/h
    Precis! Upprepar redan nu! 2 och 2 ska man ligga i cruiset, inte 20 och 57.

    Citat Ursprungligen postat av sewa Visa inlägg
    Vad tyckte ni om ljudet på Zündappen?
    LJUDET VAR FÖRJÄVLIGT!! HAHA!!
    Tack för att den lät som ett as, skit kul att starta race när du kör den HAHAHAHAHA =)

    Och tack sewa för att ja fick provköra din DT 2 ggr .. Uppskattas verkligen!!

  25. #115
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Menade att det va mer stunt på förträffen, bättre race där, och mindre fuckokörning där.
    På riktiga stuntade alla i cruiset istället..
    I see what you mean! Men jag vet att det finns folk som inte förstår vad '' Visa inte er på styva linan i cruiset''
    Vissa mongon förstår inte ens när man skriker på dom, och då menar jag verkligen _SKRIKER_.

    Sorry för dubbelpost!

    // FlipparN

  26. #116
    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg
    Precis! Upprepar redan nu! 2 och 2 ska man ligga i cruiset, inte 20 och 57.
    Det finns anledningar till att man ska ligga 2 och 2 också. Tror inte att ni vill ligga under en bil t.ex eller bli påkörd av polarn.


  27. #117
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    Det finns anledningar till att man ska ligga 2 och 2 också. Tror inte att ni vill ligga under en bil t.ex eller bli påkörd av polarn.
    Och så är det ju så jävla snyggt när alla ligger 2 o 2, men det förstår ju inte hormonstinna fuckos.

  28. #118
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Citat Ursprungligen postat av FlipparN Visa inlägg
    Precis! Upprepar redan nu! 2 och 2 ska man ligga i cruiset, inte 20 och 57.



    LJUDET VAR FÖRJÄVLIGT!! HAHA!!
    Tack för att den lät som ett as, skit kul att starta race när du kör den HAHAHAHAHA =)

    Och tack sewa för att ja fick provköra din DT 2 ggr .. Uppskattas verkligen!!
    Får ha mer folk som skriker nästa gång, typ som dom dära hundarna som vallar får eller vad det heter, de borde funka (A)

    Haha den låter ju underbart Lugnt lugnt

  29. #119

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    får ju bli skärpning nästa gång. eller????

  30. #120

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    haninge 136
    Inlägg
    32
    Citat Ursprungligen postat av Alles_slider Visa inlägg
    ja det kanske jag var och jag tror nog att den dära polinipajv oxå var lite inblandad men snart är det en ny frihamnen meet och då at det även nya äventyr för slidern att få visa upp sig på styva linan
    BTW: Apans spott smakar gott
    hahaha nä nä nä nä eller???

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in