Ämne: Varför stängs forumet?
Hybridvisning
-
2011-03-06, 02:03 #1
Varför stängs forumet?
Som topic.
Varför stängs forumet ner under natten?Ju mindre rutin, desto mer liv!
-
2011-03-06, 02:08 #2
server underhåll vad jag har hört.
Jag är inte rasist,
Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta
-
2011-03-06, 02:08 #3
-
2011-03-06, 02:09 #4Avstängd
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- minibecklunda
- Inlägg
- 11
p12....
-
2011-03-06, 02:13 #5
-
2011-03-06, 02:32 #6
-
2011-03-06, 02:42 #7
-
2011-03-06, 02:44 #8
-
2011-03-06, 02:54 #9Avstängd
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- Kina
- Inlägg
- 2
Akta jag har 1400vänner på fejsbok!
-
2011-03-06, 02:57 #10Avstängd
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- minibecklunda
- Inlägg
- 11
-
2011-03-06, 03:04 #11Chaffisen
- Reg.datum
- Apr 2008
- Ort
- Nära havet
- Inlägg
- 1 075
Och bögarnas.
'' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''
-
2011-03-06, 02:56 #12Avstängd
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- Minibeckalund
- Inlägg
- 5
Jävla P12:or hela jävla tiden kan ni inte göra annat än att vara ås jävla P12:iga
-
2011-03-06, 03:04 #13Chaffisen
- Reg.datum
- Apr 2008
- Ort
- Nära havet
- Inlägg
- 1 075
Det är P12ornas fel!
'' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''
-
2011-03-06, 03:08 #14Avstängd
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- Minibeckalund
- Inlägg
- 5
Det är dom där jävla P12Ornsas fel baar för dom är så P12iga!
-
2011-03-06, 03:19 #15
Låser och hänvisar till -> http://www.moppenet.nu/showthread.php/5518
Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.






